531 Reacties

3 jaar geleden

Goeiemorgen! Ik las net dat we vanaf nu meer calcium nodig hebben. Dit zit in yoghurt maar ook in sesamzaadjes en amandelen. Vandaar deze toevoeging. Verder lekker aardbeitjes voor de foliumzuur en andere vitamientjes en havermout voor de stoelgang. 😋

3 jaar geleden

De lunch van vandaag! Ik merk wel dat ik steeds meer trek heb, hebben jullie dat ook??

3 jaar geleden

Gezond tussendoortje 🥰

3 jaar geleden

Reactie op UE0803

De lunch van vandaag! Ik merk wel dat ik steeds meer trek heb, hebben julli ...
Ja klopt! Al was het bij mij in het eerste trimester erger dan nu. Maar ik kan hoeveelheden weg eten en ben nog niet aamgekomen. Jouw lunch ziet er heerlijk uit! Ik neem zo ook een boterham met kaas en tomaatjes en komkommer 😋

3 jaar geleden

Reactie op Robin van Buren

Gezond tussendoortje 🥰
Is de filet lekker?🙈 mis het zooo erg haha!

3 jaar geleden

Reactie op Nwhmom

Is de filet lekker?🙈 mis het zooo erg haha!
Ja hoor! Natuurlijk merk je wel dat het niet filet is van vlees, maar de smaak komt verrassend goed in de buurt. En de structuur ook! Gewoon proberen!

3 jaar geleden

Lievelings shake in de ochtend verse aardbeien, yoghurt en havermout

3 jaar geleden

Reactie op Nwhmom

Is de filet lekker?🙈 mis het zooo erg haha!
Ik vind dit ook een heel goed alternatief!

3 jaar geleden

Reactie op UE0803

De lunch van vandaag! Ik merk wel dat ik steeds meer trek heb, hebben julli ...
Dit ziet er heel lekker uit. Ik had het in het eerste trimester heel erg. Oneindige honger. Dat is gelukkig nu niet meer zo, maar wel meer behoefte aan tussendoortjes dan normaal. Na het ontbijt wachten tot de lunch red ik niet meer, dan heb ik echt even een crackertje nodig tussendoor.

3 jaar geleden

Alpro met aardbei, cruesli en noten als 4 uurtje.

3 jaar geleden

Reactie op UE0803

De lunch van vandaag! Ik merk wel dat ik steeds meer trek heb, hebben julli ...
Ja, helaas wel! En vooral in brood 🤐

3 jaar geleden

Wat ik lekker vind en wat ook gezond is is een cracker of rijstwafel met Tahin. Dit is een pasta van sesamzaad en kun je kopen bij oa ekoplaza. Zitten veel goede dingen in voor tijdens de zwangerschap!

3 jaar geleden

Reactie op Liberté

Wat ik lekker vind en wat ook gezond is is een cracker of rijstwafel met Ta ...
En als je het pureert met kikkererwten en een rood pepertje heb je de beste zelfgemaakte hummus everrrr

3 jaar geleden

Reactie op Mama_m

Dit ziet er heel lekker uit. Ik had het in het eerste trimester heel erg. O ...
Mijn verloskundige raadt (nog steeds, dus ook bij geen misselijkheid) kleine maaltijden verdeeld over de dag aan en de volvette in plaats van de magere varianten van dingen als yoghurt. Dus ontbijt, tussen, lunch, tussen, avond, tussen. Bij mij moet er nu ook echt wat meer calorieën inzitten anders wordt ik duizelig/slap, dus mijn avond tussen was overgebleven salade met wat flinke klodders Turkse yoghurt. Nom

3 jaar geleden

Ben ik weer. Maarja een goed ontbijt is belangrijk. Griekse yoghurt met een halve banaan, een kiwi gold (wist je dat hier 2x zoveel vit. C in zit als in een groene?😲) 2 scheppen havermout, handje pecannoten, amandelschilfers en sesamzaad. Waat eten jullie vandaag?

3 jaar geleden

Reactie op Robin van Buren

Ben ik weer. Maarja een goed ontbijt is belangrijk. Griekse yoghurt met een ...
Ziet er toch weer heerlijk uit!! Ik had vanochtend havermout met amandelmelk, peer, rozijnen en amandelen😊 het liefste gooi ik hier nog een berg kaneel in maar die laat ik eventjes staan haha!

3 jaar geleden

Reactie op Robin van Buren

Ben ik weer. Maarja een goed ontbijt is belangrijk. Griekse yoghurt met een ...
Dat ziet er heerlijk uit zeg!! Ik had vanochtend havermoutpap met sojamelk en daarin appel, rozijntjes, noten en beetje kaneel 🙂

3 jaar geleden

Reactie op Liberté

Dat ziet er heerlijk uit zeg!! Ik had vanochtend havermoutpap met sojamelk ...
En net een zak m&m’s, maar dat moet ik er eigenlijk niet bij vertellen 🤪

3 jaar geleden

Reactie op Liberté

En net een zak m&m’s, maar dat moet ik er eigenlijk niet bij vertellen ...
Dat is net als mijn restje salade, heel gezond, zat wortel, sla, tomaat, enz in, met Turkse yoghurt... En ik had daarnaast wat sweet chili nachos met kaas en philadelphia uit de oven 🙈 sssssh!

3 jaar geleden

Als lunch een wrap met vega reepjes, avocado, komkommer, tomaat, geraspte kaas en crème fraiche. In de avond aardappels, asperges en een hard gekookt ei.