531 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op Ederisien

Mijn oorspronkelijke recept is denk ik van de AH. Japanse groentepannenko ...
Ik ga hem zeker een keertje maken, moet ik wel eerst langs de toko als ik de ingrediënten zie haha, bedankt voor het recept!

3 jaar geleden

Pastasalade met dit mooie weer

3 jaar geleden

Het avond eten van vandaag. Pasta met spinazie en champignons met een beetje gebonden roomsaus en stukjes kip. Gekruid met kipkruiden en wat zout en peper. Het vocht met kookroom heb ik gebonden met arrowroot poeder (een soort maizena).

3 jaar geleden

Ontbijtje 🥰

3 jaar geleden

Griekse yoghurt met banaan en wat druiven 😊

3 jaar geleden

Jummmm. Spruitjes met kastanjechampignons, spekjes en uitjes. Gekruid met kerrie, peper en knoflookpoeder. Zout hoeft niet vanwege de spekjes.

3 jaar geleden

Reactie op Robin van Buren

Jummmm. Spruitjes met kastanjechampignons, spekjes en uitjes. Gekruid met k ...
Ben niet zo van de spruitjes maar dit lijkt me toch erg lekker!

3 jaar geleden

Reactie op Robin van Buren

Jummmm. Spruitjes met kastanjechampignons, spekjes en uitjes. Gekruid met k ...
Ik ben vegetariër én houd niet van spruitjes en het ziet er heerlijk uit 😊

3 jaar geleden

Reactie op Lihise

Ben niet zo van de spruitjes maar dit lijkt me toch erg lekker!
Ik lustte vroeger ook geen spruiten. Maar op deze manier is het echt lekker. En koolhydraat arm. En het kan ook met vega spekjes edersien 😉

3 jaar geleden

Tip van mij. Gekocht bij de Hema. Erg lekker met dit warme weer. Wat je ook kan doen is sprite met gekneusde munt en limoensap. Lijkt er op 🙂.

3 jaar geleden

Volkoren pasta salade met vegetarische spekjes!

3 jaar geleden

Eet smakelijk. Vandaag heb ik beeeeeere honger... 🙈

3 jaar geleden

Reactie op Robin van Buren

Eet smakelijk. Vandaag heb ik beeeeeere honger... 🙈
Ooh dit ziet er wel goed uit hahaaa!!😋

3 jaar geleden

Reactie op Robin van Buren

Tip van mij. Gekocht bij de Hema. Erg lekker met dit warme weer. Wat je ook ...
De Gin tonic versie (ook alcholvrij) is ook erg lekker!

3 jaar geleden

Ik eet nu twee spelt-eierkoeken met een laagje roomboter en aardbeien

3 jaar geleden

Ik heb heel veel moeite met het avond eten.. Nadat ik het heb klaar gemaakt heb ik er gewoon geen zin meer in. Ik krijg het gewoon niet door mn keel. Iemand tips hiervoor?

3 jaar geleden

Erg mijn best gedaan om gezond te doen vandaag

3 jaar geleden

Volkoren couscous is lekkerder dan de gewone, trouwens. Couscoussalade en yoghurt-muntsaus

3 jaar geleden

Reactie op Mommm

Ik heb heel veel moeite met het avond eten.. Nadat ik het heb klaar gemaakt ...
Ik had dit ook toen ik nog zo misselijk was! Ik bedacht per dag waar ik het meest zin in had qua avondeten, want sommige dingen moest ik echt niet aan denken. Soms hielp het ook als mijn vriend kookte zodat ik niet al een tijd in die geur doorbracht, of ik hield mijn neus dicht tijdens het koken 😅 Maar hoe dan ook, het gaat waarschijnlijk vanzelf weer over!

3 jaar geleden

Reactie op Mommm

Ik heb heel veel moeite met het avond eten.. Nadat ik het heb klaar gemaakt ...
Wat vind je nog wel lekker? Ontbijt? Lunch? Wat eet je dan? Je kan proberen de volgorde om te draaien: 'avondeten' tussen de middag bijvoorbeeld. Je kan ook proberen 2x lunch te eten en het hele avondeten gewoon te vergeten. Zolang je maar gaat voor veel groente en fruit, volkoren, weinig suiker/zout/verzadigde vetten.