531 Reacties

VRIEND

3 jaar geleden

Pasta met een saus van slagroom, doperwten en cherrytomaatjes.

3 jaar geleden

Reactie op Jeannette_11

Rauwe ham is Parmaham, schwarzwalder schinken etc. Deze producten zijn vaak ...
Dank voor je reactie ♥️

3 jaar geleden

Reactie op Sor90

Dank voor je reactie ♥️
Je kan ook kijken in de app van Zwangerhap 😉

3 jaar geleden

Veggies, veggies, veggies. Een schijfje ananas (van een ananas op sap blik) op je boterham met kaas is trouwens ook lekker en extra fruit. De rest bewaren in een Tupperware-achtig bakje in de koelkast. Ananas ook lekker door de chili.

3 jaar geleden

Reactie op Hepziba

Ik heb een dagelijkse habit tracker ingevuld met een lijstje van bare neces ...
Wat een geweldige tip. Thanks!!

3 jaar geleden

Ik ben ook een fan van een dagelijkse habit tracker voor zuivel, noten, groente, fruit, water, etc. Hier een couscoussalade met komkommer op zuur (uit schoonouders moestuin), spinazie, gekonfijte citroen, volle yoghurt, couscoussalade kruiden, platte peterselie, koriander, en rozenharissa. Oftewel met welke restjes ook nog kon vinden 🙈

3 jaar geleden

Vandaag maar een keer smoothy. Appel, banaan en gele kiwi met drie lepels yoghurt en drie lepels havermout.

VRIEND

3 jaar geleden

Als je een beetje ongezond met gezond wilt combineren; pannekoeken met fruit! Mandarijn uit blik, plakjes banaan, stukjes aardbeien, toppen met nutella, hagelslag, honing of siroop en dik genieten! Als je de helft van het meel of meer volkoren bloem gebruikt, krijg je zelfs nog extra vezels binnen.

3 jaar geleden

Reactie op Robin van Buren

Vandaag maar een keer smoothy. Appel, banaan en gele kiwi met drie lepels y ...
Ohh ik weet ineens wat ik morgenochtend ga maken 😍

3 jaar geleden

Nul honger en probeer mijzelf te tempten met kleurrijk voedsel

3 jaar geleden

Clubsandwich

3 jaar geleden

Straks ga ik als lunch bananenpannekoekjes maken. 1 banaan (extra rijp) 2 eieren 1 eetlepel havermout 1 eetlepel kokosrasp Samen pureren met blender of staafmixer. Kleine pannekoekjes van bakken. Lekker met 100% pindakaas of notenpasta 🥰 en afmaken met nog een beetje kokosrasp er overheen.

3 jaar geleden

Reactie op Robin van Buren

Straks ga ik als lunch bananenpannekoekjes maken. 1 banaan (extra rijp) 2 ...
Oh goed idee!

3 jaar geleden

Reactie op UE0803

Oh goed idee!
Cheers 😉

3 jaar geleden

Goeiemorgen

3 jaar geleden

Wrap

3 jaar geleden

Lekker buiten de deur lunchen met een salade van gegrilde groenten! Toch maar de gezonde keuze gemaakt ipv een burger haha😂

3 jaar geleden

Fruit lukt me makkelijk maar groenten nog niet altijd 😩 heb nog steeds geen trek in warme groenten s avonds…

3 jaar geleden

Fruit lukt me makkelijk maar groenten nog niet altijd 😩 heb nog steeds gee ...
Is logisch, zeker met dit weer

3 jaar geleden

Reactie op Jeannette_11

Is logisch, zeker met dit weer
Sorry perongeluk gestuurd. Wat ik wilde zeggen is: ik eet erg veel salade met dit weer, toch groente naar binnen, maar dan koud