531 Reacties

VRIEND

3 jaar geleden

Fruit lukt me makkelijk maar groenten nog niet altijd 😩 heb nog steeds gee ...
Oh gosh, ik heb hetzelfde!

VRIEND

3 jaar geleden

Reactie op Hepziba

Oh gosh, ik heb hetzelfde!
Haha, ook vergeten mijn bericht af te maken 🤣 Snack groentes in de middag zou moeten helpen (ik weet het wel, maar toch doe ik het vaak niet). Neem bij je lunch of als tussendoortje groente om op te knagen. Worteltjes, cherry tomaatjes, reepjes paprika, stukjes komkommer... Lekker knabbelen, zeker met een dip van (zelfgemaakte?) humus (vezels en proteïne!) of yoghurt.

3 jaar geleden

Ik moet het ook vooral van de salades hebben en in wraps lukt het mij ook om wat groenten te stoppen. Maar kom bij mij ook niet aan met gekookte broccoli ofzo. Normaal erg lekker, nu (nog steeds) meteen misselijk. Fruit is gelukkig geen probleem.

3 jaar geleden

Huttenkäse!! 🤗 lekker fris met dit weer en je kan er allerlei verschillende groenten in doen, tomaatjes/paprika/komkommer/radijs/bleekselderij beetje zout en peper erbij, heerlijk. Gelijk veel calcium en eiwitten binnen 👌🏼

VRIEND

3 jaar geleden

Ik heb mezelf geïnspireerd! Tomaatjes, paprika, wortel, en een pita broodje dat op moet, met guacamole!

3 jaar geleden

Reactie op Nikkisan

Huttenkäse!! 🤗 lekker fris met dit weer en je kan er allerlei verschillend ...
Je hebt me geïnspireerd voor de lunch met de huttenkase!

3 jaar geleden

Vanavond een gevulde portobello met goed gevulde salade

VRIEND

3 jaar geleden

Ontbijt; yoghurt (calcium) met zaden, noten (proteïne) en bosbessen (vitamientjes).

3 jaar geleden

Vandaag ff lekker simpel aangezien ik weer naar mijn werk mag 1x per week!! Zo fijn! Maargoed. Ff een Ceasar salade gehaald. Jullie hebben ook echt heerlijke dingen gegeten zie ik! Jummm.

3 jaar geleden

Reactie op UE0803

Vanavond een gevulde portobello met goed gevulde salade
Ziet er goed uit! Wat zit er in de Portobello?

3 jaar geleden

Voor mij ookeen salade met de lunch

3 jaar geleden

Reactie op Cillycilly

Ziet er goed uit! Wat zit er in de Portobello?
Deze was gevuld met mozzarella en zongedroogde tomaatjes, gewoon klaargemaakt in de airfryer echt heel makkelijk!

3 jaar geleden

Zou een salade met ei eten maar zag dat ik nog twee eieren had en die precies nodig zou hebben om een brownie te bakken… 😯😶

3 jaar geleden

Risotto

3 jaar geleden

Improvisatie lunch

3 jaar geleden

Het gezondste uit eten dat ik in de buurt zo snel kon vinden: Afrikaans. Er zijn ook versies met volkoren pannenkoek en een optie op rijst ipv pannenkoek, maar daarvoor zijn die pannenkoeken te lekker.

3 jaar geleden

Vandaag buiten de deur geluncht met een broodje gegrilde groenten en feta, was echt heerlijk! Ben wel blij dat m’n vakantie morgen voorbij is want heb bijna iedere dag buiten de deur gegeten, zal wel een kiloknaller zijn op de weegschaal🙈

3 jaar geleden

Reactie op UE0803

Vandaag buiten de deur geluncht met een broodje gegrilde groenten en feta, ...
Hahaha! Ik ben vanmorgen ook maar eens op de weegschaal gaan staan. Ben al 5 kilo aangekomen 🤭 Ziet er overigens heerlijk uit je broodje 🤤 Krijg er trek van 😁

3 jaar geleden

De dag iig al goed begonnen met kwark, noten en heel veel rood fruit😊

3 jaar geleden

Voor de lunch een salade met gegrilde groenten en huttenkase, geïnspireerd op m’n lunch van gisteren haha