531 Reacties

3 jaar geleden

Vandaag geen zin om uitgebreid te koken dus gewoon gesneden wokgroenten gekocht met tofu, rijst en sojasaus. Was best wel lekker eigenlijk😊

3 jaar geleden

Lekkere salade 😛

3 jaar geleden

Salade op brood, I guess 😅 Veldsla, tomaat, gebakken kastanjenchampignons, hummus gegrilde groente, komkommer, boter (de Blue Band Goede Start) Geniet van jullie lunch!

3 jaar geleden

Campigontbijt

3 jaar geleden

Reactie op Robin van Buren

Campigontbijt
Diehard door op vakantie? Goed bezig! Slik je nog veel supplementen naast je voeding? Ik kan inmiddels weer veel vis eten dus twijfel over visolie blijven slikken, benieuwd wat jij doet. Fijne vakantie!

3 jaar geleden

Diehard door op vakantie? Goed bezig! Slik je nog veel supplementen naast j ...
Ik slik nog wel de multivitamine, omdat dingen als magnesium en foliumzuur ook helpen tegen krampen en zo.

VRIEND

3 jaar geleden

Diehard door op vakantie? Goed bezig! Slik je nog veel supplementen naast j ...
Ik slik ook nog compleet met visolie. Altijd fijn als het me lukt om één of twee keer per week vis naar binnen te krijgen, maar voor het geval dat ik daarin faal, gaan we gewoon lekker door 😁

3 jaar geleden

Diehard door op vakantie? Goed bezig! Slik je nog veel supplementen naast j ...
Ik probeer wel gezond te eten ondanks de barbecue en pannekoeken 🙈 toch nog een bordje sla erbij en fruit. En genoeg water drinken. Maar buiten vitamine D slik ik geen supplementen.

3 jaar geleden

Smoothiebowl

3 jaar geleden

Smoothie met spinazie, banaan, soja yoghurt en soja melk😊

3 jaar geleden

Salade met vegetarische spekjes en geitenkaas

3 jaar geleden

Weer even gezond proberen te doen na de patat van afgelopen weekend. Ontbijt met havermout met appel en walnoten. Tussendoor een smoothie bowl van yoghurt, banaan en mango met aardbeien, frambozen en kiwi als topping. Lunch met salade met komkommer, walnoten, peer, warme brie en een dressing van olijfolie, citroensap en honing.

VRIEND

3 jaar geleden

Reactie op Cillycilly

Weer even gezond proberen te doen na de patat van afgelopen weekend. Ontbi ...
Omg, jammmm! Goed bezig!

3 jaar geleden

Couscoussalade met spinazie, munt, avocado, tomaat, radijs en geitenkaas

3 jaar geleden

Een smoothie tussendoor van bevroren blauwe bessen, banaan, verse spinazie en een beetje soja yoghurt. Wat gepofte havermout, lijnzaad en kaneel erdoor en het is het lekkerste 'ijsje' ooit 😍

3 jaar geleden

Vandaag griekse yoghurt met havermout, pecannoten, walnoten, peer en gele kiwi.

3 jaar geleden

Lunch 😄👍

3 jaar geleden

Lunch 🙈 Het is minder erg dan het lijkt! Zelfgemaakte bananenpannenkoeken 😊 met volkoren meel, snufje zout, halfvolle melk en een ei. Als je dat allemaal in zou vullen in Mijn Eetmeter is het enige commentaar: zout heb je wel nodig, maar neem niet te veel zout. Dus: gezond 😉 al voelt het verschrikkelijk indulgent. Hiervoor gekozen omdat mijn bananen mij te bruin werden 😊

3 jaar geleden

Oh ik word weer gemotiveerd van jullie recepten! Eet sinds een paar dagen echt weer meer brood ipv salades of havermout omdat ik merk dat ik echt behoefte heb aan koolhydraten en dan vooral in de ochtend, herkennen jullie dit ook? Vanochtend brood bij de bakker gehaald en het was nog warm, dus echt genoten van m’n simpele ontbijt van boterhammen haha! Morgen maar weer eens proberen te variëren met havermout😊

3 jaar geleden

Reactie op UE0803

Oh ik word weer gemotiveerd van jullie recepten! Eet sinds een paar dagen e ...
Yes, honger. Liefst brood. Vergeet niet je salades met yoghurt en bonen te pimpen, alleen groente/fruit krijg je echt te weinig calorieën binnen.