531 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op UE0803

Oh ik word weer gemotiveerd van jullie recepten! Eet sinds een paar dagen e ...
Brood is helemaal niet slecht hoor. Er zitten veel vezels in, eiwit en mineralen. Je kan het opleuken met sla, ei, komkommer, tomaat of avocado.

3 jaar geleden

Zoete aardappel met guacamole, zure room, paprika&bonenstoof, tomaatjes, lente ui en zonnebloem pitjes🤤

3 jaar geleden

Zoete aardappel met guacamole, zure room, paprika&bonenstoof, tomaatjes ...
https://kookpraatjes.nl/recepten/recept-zoete-aardappelfrietjes-met-mexicaanse-topping/

3 jaar geleden

Zoete aardappel met guacamole, zure room, paprika&bonenstoof, tomaatjes ...
Oooh dat ziet er lekker uit!!

3 jaar geleden

Self-care en genieten valt ook onder gezond, toch?🤤

3 jaar geleden

Self-care en genieten valt ook onder gezond, toch?🤤
Helemaal waar en geniet ervan!😊

3 jaar geleden

Ik heb me de laatste weken een beetje te hard laten gaan met snoepen en ongezonde snacks. Wil terug een beetje de gezonde weg op, de gewone maaltijden is geen probleem, maar het zijn de tussendoortjes en het snoepen voor de tv wat het moeilijk maakt, wat zijn jullie gezonde tussendoortjes? Heb de vriend nu terug yoghurt en muesli repen laten meenemen, maar die ben ik weer zo snel beu

3 jaar geleden

Reactie op ZDaphne

Ik heb me de laatste weken een beetje te hard laten gaan met snoepen en ong ...
Watermeloen en Mango, evt ander fruit, maar deze 2 zijn wel favoriet. Daarnaast ongebrande en ongezouten noten. Met hazelnoten, amandelen, cashewnoten. Toch een gevoel van snacken, maar niet slecht. En rijstwafels met pindakaas!

3 jaar geleden

Watermeloen en Mango, evt ander fruit, maar deze 2 zijn wel favoriet. Daarn ...
Watermeloen vind ik altijd zo een gedoe met die pitten, laatst een pitloze mee en die was echt niet lekker, maar misschien ook gewoon pech met de meloen. Morgen nog eens proberen. Noten heb ik ook wel graag, alleen opletten dat ik er niet van blijf eten 🤣. Maar de rijstwafels had ik al effe niet meer aan gedacht, heb die graag met zo een sneetje van die smeltkaas. Merci voor de tips

3 jaar geleden

Curry met zilvervliesrijst. Saus met linzen, broccoli, tomaat, kokosmelk, currypaste en banaan. Als tussendoortjes neem ik: droge crackers, fruit (aardbeien, frambozen, nectarines, kiwi, meloen, appel, sinaasappel etc), smoothiebowl van yoghurt en fruit, waterijsjes (vooral als ik misselijk ben), rijstwafel met hummus of avocado, handje cashewnoten, gekookt ei of stukjes kaas.

3 jaar geleden

Zelfgemaakte kippensoep 😄👍

3 jaar geleden

Oke avond 1 zonder snoepen, een peer en een handje kersen gegeten. Had ook nog wat noten klaar liggen voor als ik de neiging had om chips te pakken, maar die heb ik kunnen laten liggen. Geeft toch een goed gevoel nu 😊

3 jaar geleden

Bij gebrek aan Cruesli (want op) geprobeerd m'n volle yoghurt wat voedzamer te maken met: - pruimen - rozijnen - walnoten - banaan Goodmorning!

3 jaar geleden

Zoete aardappel met guacamole, zure room, paprika&bonenstoof, tomaatjes ...
Oh dit ziet er echt heerlijk uit! Dit ga ik ook proberen. 😄👍

3 jaar geleden

Reactie op Robin van Buren

Oh dit ziet er echt heerlijk uit! Dit ga ik ook proberen. 😄👍
Het smaakt ook zo goed als dat het er uit ziet 🥳

3 jaar geleden

Salade met watermeloen, komkommer, feta en munt

3 jaar geleden

https://www.ah.nl/allerhande/recept/R-R1193765/gezonde-pastasalade-met-cottagecheese-avocado-en-pijnboompitten

3 jaar geleden

Vanavond met een paar vriendinnen zwangerproof sushi gemaakt. Echt leuk om eens te proberen! En super lekker 😄👍

3 jaar geleden

Reactie op Robin van Buren

Vanavond met een paar vriendinnen zwangerproof sushi gemaakt. Echt leuk om ...
Ik ben wel nieuwsgierig wat daarin zit of waar je de recepten gevonden hebt

3 jaar geleden

Zie hier zoveel lekkers en gezonds voorbij komen! Ik eet plantaardig en heb gisteren een vegan versie gemaakt van ‘bruine bonen met rijst’. Met bakbanaan erin 🍌