531 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op IreenK

Is dat nou wat? Vega filet?
Die van de vegetarische slager zitten in losse bolletjes, die zou ik aanraden. De rest smaakt naar gepureerde paprika.

3 jaar geleden

Ik heb verschillende Vega filet geprobeerd, vind die van de Lidl erg lekker en ook goed betaalbaar

3 jaar geleden

Reactie op IreenK

Is dat nou wat? Vega filet?
Ik vind het best lekker hoor. Jet is magenoeg hetzelfde gekruid maar het is iets flauw van smaak. Ik heb tot nu toe die van de Jumbo en van Ah gehad. Beiden zijn wat mij betreft goed te doen. Zeker met een beetje aankleding zoals ui, zout, peper en een eitje.

3 jaar geleden

Vandaag weer lekker anti oxidantjes 😋

VRIEND

3 jaar geleden

Groente omelet met spinazie met ei (en vers gemalen peper en zout), verse komkommer, avocado en geraspte wortel met citroensap zodat het niet bruin wordt.

3 jaar geleden

Gegrilde zalm met brokoli en zoete aardappel friet

3 jaar geleden

Salade met avocado! Was erg lekker😊

3 jaar geleden

Salade met avocado! Was erg lekker😊

3 jaar geleden

Heerlijk ontbijt. Banaan-boekweit pannenkoeken met aardbeien en amandel

3 jaar geleden

Net een heerlijke pastasalade gemaakt van volkoren pasta, kwark, augurk, hamblokjes en kruiden. Nu moet ik wachten tot die afgekoeld is, dan de overige groente er door en eindelijk lekker eten

3 jaar geleden

Een spinazietortilla met lekker veel groente, rundergehakt en er gaat nog sla tussen en een beetje chilisaus 😋

3 jaar geleden

Reactie op Robin van Buren

Een spinazietortilla met lekker veel groente, rundergehakt en er gaat nog s ...
Jum, lekker! Hoeveel eet je ervan als avondeten? :-)

3 jaar geleden

Volkoren noodle soep met veel groenten als lunch vandaag😊

VRIEND

3 jaar geleden

Tellen half volkoren pannenkoeken met extra ei en fruit ook? 😁

VRIEND

3 jaar geleden

Even in dit topic gebladerd voor inspiratie, en aangezien ik niet veel in huis heb, gaan we voor een broodje kaas met tomaatjes, en een broodje appelstroop met citroen water om al het ijzer eruit op te kunnen nemen 😁

3 jaar geleden

Lasagna met veel groenten en krulsla😋

3 jaar geleden

Mosterd broccoli soep met gerookte zalm

3 jaar geleden

Hiermee nasi maken! Alleen kip toevoegen, nasikruiden, evt gebakken eitje. Alleen maar groenten. Was echt lekker

VRIEND

3 jaar geleden

Reactie op Nina88

Mosterd broccoli soep met gerookte zalm
Pas wel op met de gerookte zalm. Als je deze niet mee kookt met de soep, is hij te rauw en kunnen er nog schadelijke bacteriën in zitten...

3 jaar geleden

De wilde perziken moeten op dus 2 stuks in de griekse yoghurt. Samen met 3 scheppen muesli en 4 dadels in stukjes. Ik heb begrepen dat dadels eten tegen het einde van je zwangerschap kan bijdragen aan een voorspoedige bevalling. Dus waarom niet proberen? ☺️