531 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op Hepziba

Tellen half volkoren pannenkoeken met extra ei en fruit ook? 😁
Ziet er heerlijk uit 😍

3 jaar geleden

Reactie op Mirthe291021

Jum, lekker! Hoeveel eet je ervan als avondeten? :-)
Na 2 stuks zit ik propvol 😅

3 jaar geleden

Zuurdesumtoast / olijfolie / witte bonen in tomatensaus / gebakken kerstomaatjes / vegan (violife) feta en rucola.. Ik ben een grote eter en houd echt van een hartig ontbijt. Helaas worden grote porties steeds meer afgestraft door m’n groeiende buik 😅 Moet binnenkort toch maar gaan proberen meerdere kleine porties te eten maar vind het echt moeilijk omdat ik al zo lang 3 grote maaltijden per dag eet..

3 jaar geleden

Smoothie bowl als ontbijt. Spinazie, avocado, banaan en diepvries mango en perzik in de blender. Muesli, amandelen en frambozen als toppings. Zo lekker en meteen groenten binnen bij het ontbijt.

3 jaar geleden

Om een beetje aan mijn wekelijkse portie vis te komen eet ik voor de lunch soms een bruin broodje rolmops. Voelt meer als ‘cheaten’ dan als gezond eten.

3 jaar geleden

Gezond voor als je geen puf hebt om te koken: 3 verschillende bonen blikken (lima, zwarte, black eyed), maïs en tomatenblokjes. Schepje Tex Mex kruiden, doorroeren en even laten sudderen.

3 jaar geleden

Reactie op Ederisien

Gezond voor als je geen puf hebt om te koken: 3 verschillende bonen blikken ...
Ik had ook weinig puf. Bakje kipshoarma, aanbakken, schepje griekse yoghurt met een teentje knoflook en wat uienpoeder en peper. Sla op je bord. Shoarma erbij. Schepje yoghurt. Klaar... 😜

3 jaar geleden

Reactie op lotte anna

Smoothie bowl als ontbijt. Spinazie, avocado, banaan en diepvries mango en ...
Heerlijk! Jij vindt het ook zo leuk om het mooi te presenteren zie ik. Dat zorgt gewoon voor meer trek 😋

3 jaar geleden

Even opbiechten dat dit is hoe ik de chili daadwerkelijk heb gegeten... Maar dat valt niet onder gezond 🙈

VRIEND

3 jaar geleden

Mijn geweldige mannetje heeft zo heerlijk voor ons gekookt vanavond! Vruchten salade met gebakken pecan nootjes, feta en biefstuk stukjes (doorgebakken maar met azijn wordt het vlees weer zacht), aangevuld met olijfjes.

3 jaar geleden

Reactie op Hepziba

Mijn geweldige mannetje heeft zo heerlijk voor ons gekookt vanavond! Vruch ...
Wauw! Ziet er goed uit zeg!

3 jaar geleden

Voor mij vandaag even simpel. Maar volgens mij wel heel gezond met bonen, avocado en sla

3 jaar geleden

Reactie op Robin van Buren

Voor mij vandaag even simpel. Maar volgens mij wel heel gezond met bonen, a ...
Volgens mij ook heel gezond!

3 jaar geleden

Reactie op Robin van Buren

Goeiemorgen. Weer eens yoghurt met perziken omdat ik daar zo van hou 🥰 ik heb ook mijn eigen muesli gemaakt. Havermout, gehakte noten, dadels, cranberrys, rozijnen en een beetje lijnzaad.

VRIEND

3 jaar geleden

Lunch van gisteren. Bruine boterham (vezels) met avocado (gezonde vetten), kaas (proteine en melk) en tomaatjes (vitamientjes) met vruchtensap

3 jaar geleden

Even een 4 uurtje. Crackertjes met geitenkaas en walnoten met honing

3 jaar geleden

Reactie op Robin van Buren

Even een 4 uurtje. Crackertjes met geitenkaas en walnoten met honing
Had er gewoon een foto bij geplaatst maar die doet het niet. Jammer..

VRIEND

3 jaar geleden

Reactie op Robin van Buren

Had er gewoon een foto bij geplaatst maar die doet het niet. Jammer..
Gewoon nog een keer proberen! Wij zitten hier aan de kip curry met kokosmelk

3 jaar geleden

Reactie op Hepziba

Gewoon nog een keer proberen! Wij zitten hier aan de kip curry met kokosme ...
Ik had de foto in de app gemaakt en dat staat hij niet in mn telefoon.

3 jaar geleden

Bietensalade met een rood uitje, granny smit appeltje, pijnboompitjes en geitenkaas. Met een handje sla. Als dressing appelazijn en olijfolie