531 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op Robin van Buren

Bietensalade met een rood uitje, granny smit appeltje, pijnboompitjes en ge ...
Wat een heerlijke combi lijkt me dit. Volgens mij komt jouw kleine niets tekort. Je eet zo gevarieerd en gezond

3 jaar geleden

Reactie op Robin van Buren

Bietensalade met een rood uitje, granny smit appeltje, pijnboompitjes en ge ...
Oh lekker even onthouden! Ik eet dat vaak, maar dan bieten, walnoten, fetakaas en rucola

3 jaar geleden

Lang geleden dat ik iets heb gepost maar vandaag zelfgemaakte courgettesoep voor de lunch😋

3 jaar geleden

Bulgur met courgette, feta en pistachenootjes voor de lunch

3 jaar geleden

Reactie op Sor90

Wat een heerlijke combi lijkt me dit. Volgens mij komt jouw kleine niets te ...
Dankjewel voor het compliment. Ik hoop ook echt dat ik niet zo'n kind krijg wat niks lust 😬 die heeft een heel slecht leven hier 😅 Jullie gerechten zien er ook heerlijk uit!!

3 jaar geleden

Voordat het weer op is 😜 Spruitjes en champignons, kipreepjes en uitje. Lekker gekruid met knoflook peper en zout. Daar overheen vers gemaakte kerriesaus. 😚👌

3 jaar geleden

Tegenwoordig eten we ook regelmatig wraps met allerlei verschillende toppings. Je kan hier zo makkelijk mee variëren! Dit was pulled chicken (warm) met bonen en lente uitjes. Maar is ook heerlijk met sla, maïs, plakje kipfilet en chilisaus. Je kan ook uitje, gehakt, tomatenblokjes, bonen e.d. er in doen.

3 jaar geleden

Ik eet ook echt niet elke dag gezond. 🤭☺️

2 jaar geleden

Ik hou van dit seizoen. Pompoensoep in aantocht 😍

2 jaar geleden

Herfst 🍂

2 jaar geleden

Ik hou van dit seizoen. Pompoensoep in aantocht 😍
Oh yum, dat is nog eens een goed idee. Normaal heb ik altijd gesneden pompoen en pompoensoep in de diepvries omdat ik dat zo graag heb. Maar een tijdje terug is onze diepvries kapot gegaan en heb ik alles weg moeten doen. Het moment om een nieuwe voorraad in te slaan voor de baby alle tijd in beslag neemt 🤣. Alleen jammer dat ik nu niet aan het werk ben, kreeg als thuisverpleegkundige jaarlijks overal pompoenen mee van mijn patiënten 🤣🤣

VRIEND

2 jaar geleden

Ik hou van dit seizoen. Pompoensoep in aantocht 😍
😍

2 jaar geleden

😮‍💨

2 jaar geleden

Weer eens een ontbijtje. Griekse yoghurt met aardbeien, pacannoten en 6 dadels in stukjes. Wist je dat het eten van minimaal 6 dadels per dag vanaf 36 weken zwangerschap kan bijdragen aan een vlottere bevalling met betere weeën en minder bloedverlies? Ik heb vast dadels ingeslagen 😜

VRIEND

2 jaar geleden

Mijn ontbijtje vandaag; cracker met kaas, gekookt ei en sla

2 jaar geleden

Reactie op Robin van Buren

Weer eens een ontbijtje. Griekse yoghurt met aardbeien, pacannoten en 6 dad ...
Oh handig om te weten. In dadels zitten wel echt veel suiker en ik heb diabetes. Ik vraag me dus af of dit voor mij wel kan :(

2 jaar geleden

Reactie op Sor90

Oh handig om te weten. In dadels zitten wel echt veel suiker en ik heb diab ...
Maar in dadels zitten ook veel vezels dus deze laten de suikers geleidelijker opnemen ( geen suikerpieken! ) Ik heb zwangerschapdiabetes en van mijn diëtiste mocht ik wel dadels. Alleen 6 tegelijk zal ik dan niet doen, meer over de dag verspreiden.

2 jaar geleden

Poke bowl

2 jaar geleden

Reactie op Racheltje92

Maar in dadels zitten ook veel vezels dus deze laten de suikers geleidelijk ...
Ah goeie dank voor de tip

2 jaar geleden

Eindelijk verse pompoensoep in de maak 🤤🤤🤤