531 Reacties

3 jaar geleden

Wij aten vandaag: Volkoren spaghetti met kipgehaktballetjes in tomatensaus en courgette. Heerlijk recept! https://www.ah.nl/r/1194787

3 jaar geleden

Vandaag lekker zomers ontbijtje. Griekse yoghurt met aardbeien en havermout.

3 jaar geleden

Discutabel, maar het is in ieder geval groente, fruit en volkoren. En nom 😋

3 jaar geleden

Vandaag een lekkere smoothie gemaakt voor tussendoor i.p.v. fruit. Vers sap van 2 sinaasappels met vruchtvlees, een banaan en 6 flinke aardbeien. Nog een glaasje in de koelkast voor morgen 😋

3 jaar geleden

Reactie op Robin van Buren

Vandaag een lekkere smoothie gemaakt voor tussendoor i.p.v. fruit. Vers sap ...
Oh wat een heerlijk vitaminebommetje! Ik wil het! Gelukkig komt Appie morgen weer met een lading vers fruit 😂

3 jaar geleden

Ben ik weer met een ontbijtje 😋

VRIEND

3 jaar geleden

Net bij bagels & beans een heerlijke avocado bagel gehaald, met jus d'orange 😊

3 jaar geleden

Tomaat, komkommer, koriander, volkoren couscous, souq kruidenmix, en yoghurt-muntsaus.

3 jaar geleden

Goeiemorgen! Griekse yoghurt met een banaan, pecannoten en havermout. Wat ontbijten jullie vandaag?

3 jaar geleden

Reactie op Robin van Buren

Goeiemorgen! Griekse yoghurt met een banaan, pecannoten en havermout. Wat o ...
Lekker!! Ik had vandaag warme havermout met banaan en pindakaas😊

3 jaar geleden

Reactie op Robin van Buren

Goeiemorgen! Griekse yoghurt met een banaan, pecannoten en havermout. Wat o ...
Het ziet er niet uit 🙈 mijn standaard ontbijt: havermout, diepvriesfruit (blauwe bessen deze keer) een mini snufje zout (bij de diepvries zomerfruit gaat suiker), in melk en dan een handje ongebrande notenmix, deze is zonder gedroogd fruit, dus nog wat rozijntjes toegevoegd. Dit is een halve portie want ik krijg tegenwoordig een hele niet op (dus 1/4 cup havermout ipv 1/2) en de andere helft maak ik over anderhalf uur of zo.

3 jaar geleden

Ontbijtje met kwark, banaan, framboosjes en tasty basics notenmuesli. En preggo multivitaminen / visolie 😂

3 jaar geleden

Reactie op UE0803

Lekker!! Ik had vandaag warme havermout met banaan en pindakaas😊
Hmm die ga ik ook proberen. Doe je de banaan prakken of gewoon in stukjes er door?

3 jaar geleden

Reactie op Ederisien

Het ziet er niet uit 🙈 mijn standaard ontbijt: havermout, diepvriesfruit ...
De combinatie klinkt wel lekker! En hoe het er uit ziet... Ach die omgeroerde bak klonterige yoghurt van mij is ook minder mooi als alles geroerd is 😂

3 jaar geleden

Reactie op Robin van Buren

Hmm die ga ik ook proberen. Doe je de banaan prakken of gewoon in stukjes e ...
De banaan doe ik prakken en mee verwarmen, echt heel erg lekker!

3 jaar geleden

Ik ontbijt meestal met: - 150gr halfvolle yoghurt - kwart sinasappel - halve banaan - klein handje rozijnen - beetje kokosrasp - paar amandelen en paar walnoten - 2 eetlepels havermout Heerlijk! 😋

VRIEND

3 jaar geleden

Havermout met appel en amandelpasta

3 jaar geleden

Deze keer een lunch van mij. Gebakken ei met ham en kaas op een bruine boterham. 😋👌

3 jaar geleden

Reactie op UE0803

De banaan doe ik prakken en mee verwarmen, echt heel erg lekker!
Ik heb het vanmorgen gemaakt! Die banaan erin is erg lekker en zoet. Alleen de pindakaas was een beetje vreemd. Maar ik denk dat als je er kokos bij zou doen dat het dan nog lekkerder is. Misschien had ik wel te veel pindakaas want het overheerste een beetje qua smaak. Maar ga het zeker nog een keer proberen met minder pindakaas en een schep kokos erbij 🙂👍

3 jaar geleden

Reactie op Kirstenn123

https://www.hellofresh.nl/recipes/roodbaarsfilet-met-zeekraal-en-verse-papp ...
Ik had laatst ook roodbaars bij een HelloFresh recept, totdat ik naderhand in de ZwangerHap app zag dat roodbaars niet mag (roofvis)..