531 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op Robin van Buren

Ik heb het vanmorgen gemaakt! Die banaan erin is erg lekker en zoet. Alleen ...
Oh dat ga ik ook eens proberen! Ik maak het ook wel eens met een theelepel cacaopoeder er doorheen en dan geen pindakaas maar walnoten, ook erg lekker!!

3 jaar geleden

Avocado 🥑 Pit er uit, huttenkase er in, beetje peper en dan uitlepelen. Heerlijk!

3 jaar geleden

Reactie op bbgvjfvnb

Avocado 🥑 Pit er uit, huttenkase er in, beetje peper en dan uitlepelen. He ...
Die heb ik laatst geprobeerd, ja, hij werd eerder gesuggereerd, echt heel lekker, goede tip!

3 jaar geleden

Ik maak elke ochtend een groenten / fruit smoothie dan heb ik het nodige maar alvast binnen! Lievelings is spinazie, peer, kiwi en banaan

3 jaar geleden

Ik maak elke ochtend een groenten / fruit smoothie dan heb ik het nodige ma ...
Oh goeie tip! Maak je die met water of yoghurt?

3 jaar geleden

Reactie op UE0803

Oh goeie tip! Maak je die met water of yoghurt?
Spinazie geeft best veel sap dus eigenlijk niets. Soms beetje water erbij maar anders gewoon puur. Ik doe alles in een slowjuicer, goed afwassen en dan met schil. Misschien dat je bij een blender het beste water erbij kunt doen

3 jaar geleden

Door dit forum had ik zin in avocado haha! Heb avocado op een volkoren spelt boterham met gebakken champignons en ui😋

3 jaar geleden

Ik ga vanavond deze vegetarische moussaka maken: https://www.simpele-recepten.nl/recept/vegetarische-moussaka-met-griekse-yoghurt#recept Klinkt lekker en gezond!

3 jaar geleden

Reactie op UE0803

Door dit forum had ik zin in avocado haha! Heb avocado op een volkoren spel ...
Haha echt hè, ik heb straks ook maar avocado meegenomen uit de winkel.

3 jaar geleden

Ben op het moment helemaal van een donker broodje, laagje kruidenkaas, kalkoenfilet, stapel rucola en pijnboompitten. Volgensmij best gezond 😅

3 jaar geleden

Ik kon niet wachten met het eerste hapje zalm 😍😋 zo lekker!

VRIEND

3 jaar geleden

Reactie op spin

Ik had laatst ook roodbaars bij een HelloFresh recept, totdat ik naderhand ...
Damn, denk je net goed bezig te zijn... Maar één keer zal niet zoveel kwaad kunnen. Zolang je het maar niet je wekelijkse portie vis maakt...

3 jaar geleden

Reactie op Liberté

Ik ga vanavond deze vegetarische moussaka maken: https://www.simpele-recept ...
En was hij lekker??

VRIEND

3 jaar geleden

Spinazie geeft best veel sap dus eigenlijk niets. Soms beetje water erbij m ...
Aha, ik dacht al. Met een slowjuicer krijg je een lekker sapje, maar in een blender heb je echt meer vocht nodig. Ik vind het heerlijk om dan te doen met yoghurt (calcium!) en wat havermout erbij zodat het meteen ook een beetje vult. Je krijgt dan een soort drink ontbijt, inclusief vezels.

3 jaar geleden

Reactie op Hepziba

Aha, ik dacht al. Met een slowjuicer krijg je een lekker sapje, maar in een ...
Goeie ga ik ook een keer proberen!

3 jaar geleden

Reactie op Hepziba

Damn, denk je net goed bezig te zijn... Maar één keer zal niet zoveel kwaa ...
Klopt! Ik kwam er ook pas achter toen de vis toch echt al helemaal op was 🤨 Risico is klein, maar toch beter zekere voor onzekere.. Dus inmiddels weer over op de pangasiusfilet..

VRIEND

3 jaar geleden

Popcorn!

3 jaar geleden

Roggecrackers met spinazie en tomaat

3 jaar geleden

Reactie op UE0803

En was hij lekker??
Ja heel lekker! Aanrader!

3 jaar geleden

Pastasalade gemaakt van restje pasta van gisteravond