7 Reacties

4 jaar geleden

Zucht ja. Herkenbaar. Die van mij is nu bijna 7 maanden en doet het al 1,5 maand. Vooral d’middags 😅. Ik word er gek van!

4 jaar geleden

Bij ons wordt ze volgende week 7 maanden sinds deze week lachen schreeuwen gillen om alles 😂😂😂 om heel eerlijk te zeggen geniet ik echt om deze fase ❤️❤️❤️

4 jaar geleden

Reactie op babygirlnovember

Bij ons wordt ze volgende week 7 maanden sinds deze week lachen schreeuwen ...
Haha ja hier ook! Ik gil soms lekker mee 😝

4 jaar geleden

Hier ook. Begint in de ochtend om 6.30 zodra de ogen open gaan 🤪 ik reageer soms gewoon terug met een gil ig schreeuw hahaha. Vervolgens gaat zij helemaal stuk omdat ik dat doe. Geweldige fase 🥰

4 jaar geleden

Reactie op mvmdg

Haha ja hier ook! Ik gil soms lekker mee 😝
Heerlijk ik had op een gegeven moment geen stem meer 😂 helemaal lachen onze meid ohhhh genieten dit 😂 nu wordt oma gek gemaakt door haar. Mama lekker boven werken en ik hoor alleen maar gegil. Huilen doet ze ook niet meer af en toe zeuren maar dan is mama er om de day te saven

4 jaar geleden

Haha hier ook harde geluiden soms maar vind het wel schattig. Echter soms weet ik niet of ze nou boos is en gaat huilen of lol met zichzelf heeft. Vaak ga ik kijken en speelt ze rustig dus zal het goed zijn en soms is het idd eem voorbode voor ben er bijna klaar mee dus ik kondig het al aan. Ook smorgens op de commode al meteen een heel gesprek op schreeuw niveau maar ze wordt helemaal wild van zichzelf ❤ wat een lekkerding is ze dan op zo een moment.