15 Reacties
3 jaar geleden
Oh god ja hier net hetzelfde!!! Ik weet niet wat te doen, 😱 hoe doen jullie dat ??
3 jaar geleden
Reactie op Jasmijn567
Herkenbaar. Het is een fase waar we even doorheen moeten denk ik 🤷🏼♀️
Hoe ga je ermee om 😭
3 jaar geleden
Reactie op JessicaB1983
Hoe ga je ermee om 😭
Ik denk dat acceptatie het beste is je kan het niet echt veranderen inmiddels kan ik me er voor af sluiten ik zeg iets als ach ik hoor je wel hoor en blijf zelf rustig praten.. nou ben ik herrie om me heen gewend omdat ik nog 2 oudere maar in leeftijd nog jonge kindjes er boven heb die er ook wat van kunnen😅.
Rustig blijven is het honger moe of wat dan ook dan is het snel te verhelpen is het verveling of aandacht afleiden met wat speelgoed samen even op de grond zitten of tegen je kindje praten helpt hier als ze boos of verdrietig is😊 dit gaat vaak met fases af en aan ze moeten zoveel verwerken, ze leren zoveel en willen ook zoveel dit kan gepaard gaan met frustraties en daarnaast ontdekken ze ook gewoon hun stem natuurlijk en hebben ze door dat ze er iets mee kunnen bereiken
3 jaar geleden
Reactie op Mommyofboth
Ik denk dat acceptatie het beste is je kan het niet echt veranderen inmidde ...
Ja echt helemaal zoals je het beschrijft, ik merk dat ik het soms niet kan verdragen 😭
3 jaar geleden
Reactie op Amooma
Yep, herkenbaar! Ik heb loop-oordoppen in op zulke dagen. Ik trek dat gegil ...
Serieus? Welke zijn dat ???
3 jaar geleden
Reactie op JessicaB1983
Ja echt helemaal zoals je het beschrijft, ik merk dat ik het soms niet kan ...
Ik weet niet hoe je dat omdraait bij mij draait er een knop om en ik sluit me er voor af denk dat dat met de tijd is gekomen🤷♀️🙈 en aan alles komt een eind ze kunnen niet 24 uur aan een gillen dus op geef moment stoppen ze die gedachte vasthouden🙈 oordopjes in zou denk nog wel fijn zijn wat amooma zegt dan dempt het 😄
3 jaar geleden
Fijn om te lezen dat het herkenbaar is! Ik zeg af en toe ‘nee’ en kijk idd ook naar wat er zou kunnen zijn; moe, honger, andere houding, ander speelgoed en probeer het zo snel mogelijk af te leiden. Maar idd vermoeiend hahah.. gister gilde het buurjongetje van 4, toen deed hij ineens express vrolijk mee over de schutting heen en weer 😩
3 jaar geleden
Ooh hier is het sinds vandaag begonnen. Gewoon schreeuwen omdat het kan🤣. Soms met emotie maar ik heb ook het idee dat hij zijn stem aan het ontdekken is. “Ik kan gillen dus doe dat dan maar ook de hele dag”