7 Reacties
4 jaar geleden
Ze is ook met de vacuumpomp geboren dus sowieso willen we even laten checken.
4 jaar geleden
Reactie op Lautje
Optimum osteopathie - Leroy Scheffer
Heel fijn!!
Deze had k ook idd al gevonden. Hoe was jouw ervaring met hem dan? En waarvoor ging je ernaartoe als ik vragen mag? En resultaat?
4 jaar geleden
Mijn oudste zoontje had dit ook en ook krampjes. Met een aantal weken oud met hem naar de osteopaat geweest. Meteen enorm verschil! Echt het voelde als een wonder.
Nu met mijn tweede zoontje ook geweest hij heeft nu 1 afspraak gehad en helaas niet direct hetzelfde effect als bij mijn oudste maar 2 weken na de afspraak kan ik wel echt zeggen dat er een groot verschil is bij hem betreffende krampjes. Donderdag gaan we weer voor het onrustige gedoe, wat jij ook beschrijft bij jou dochter. Hopelijk weet wat beter erna. Ze zeggen dat het ongeveer 3 afspraken nodig heeft voor volledige rust.
Ik ging naar osteopathie houten, paula van genugten. Hele lieve vrouw en vind haar dus ook goed. Voel me erg op mijn gemak bij haar en mijn zoontjes ook.
4 jaar geleden
Reactie op Elena88
Mijn oudste zoontje had dit ook en ook krampjes. Met een aantal weken oud m ...
Top ik ga ze allemaal even na op inernet. Want ze zit zichzelf in de weg. Ook met slaapjes smiddagd hazenslaapjes van 45 min. Maar is daarna te onrustig om nogmaals weer in slaap te vallen. En heeft ook last van verborgen reflux. En wij kunnen haar maar tot op een bepaalde hoogte overal doorheen helpen maar soms is er meer nodig dan onze liefde en goede bedoelingen.
4 jaar geleden
Reactie op Vosje-Carmen
Deze had k ook idd al gevonden. Hoe was jouw ervaring met hem dan? En waarv ...
Wij gingen er heen voor algehele onrust tijdens het wakker zijn: huilen, alleen door mama getroost kunnen worden, flesjes niet leef drinken, moeite om ontlasting eruit te krijgen.
Na 2 dagen echt al een verschil! Lekker rustig en vrolijk rond kijken wanneer ze wakker was. Direct fysiek erg vooruit (kon ineens omrollen van buik naar rug). Flesjes gingen een stuk sneller leeg (ongeveer in 1 uur ipv 4-5). Vorige week een tweede keer geweest. Ze is nu nog weer een stukje relaxter. Dronk haar flesjes leeg! Helaas ziek geworden, dus nu weer drama, maar goede hoop dat het weer terugkomt
4 jaar geleden
Reactie op Lautje
Wij gingen er heen voor algehele onrust tijdens het wakker zijn: huilen, al ...
Okay dat klinkt goed. Ik hoop ook voor jullie dat het weer terug komt. Sowieso als ze weer opgeknapt is wel en anders een extra sessie misschien. Bedankt voor je verhaal en de tip ik ga me inlezen ^^