3 Reacties
één jaar geleden
Ik heb altijd een bakje erbij staan en wanneer mijn zoontje begint met eten gooien zeg ik dat hij het in het bakje mag stoppen. Wij kijken wel eens miss Rachel op youtube dus ik zeg dan net als Rachel "Put it in, put it in, put it~~~ IN!!!!" Soms laat ik de laatste "in" weg en hij zegt het dan zelf.
Als ik gewoon zeg dat het in het bakje moet doet hij het niet.
In het begin gooide hij alsnog wel met eten, maar nu doet hij dat eigenlijk niet meer. Hij mist zijn blad wel eens waardoor het ernaast valt, maar hij doet het niet meer expres.
één jaar geleden
Die van mij kon ook vaak zijn eten van zich af gooien. Wij hebben hem nu zover dat hij zijn eten wat hij niet meer hoeft op tafel moet leggen of aan ons moet geven. Heeft veel geduld gekost, maar het werkte wel.
Als hij wat van zich af gooide, dan zeiden wij: je eten hoef je niet naar beneden te gooien, maar mag je op tafel leggen of aan mij geven en dan hielden wij onze hand op.
VRIEND
één jaar geleden
Reactie op MommyOfOne21
Die van mij kon ook vaak zijn eten van zich af gooien. Wij hebben hem nu zo ...
Yes, werkt hier ook. Hij keert meestal eerst zijn bord om, wat ons dan meteen een vangbakje geeft. We hebben nu een paar keer gehad dat we hem vroegen wat hij niet wilde, daarin te gooien, en juichen als hij dat doet, natuurlijk!