7 Reacties
3 jaar geleden
Ik heb een grondbox, een losse vouwbare mat en hekjes eromheen van 2m bij 1.6m. De hekjes kun je wel makkelijk in en uit elkaar halen, en de mat kan ik opvouwen, maar dat doe ik eigenlijk nooit. Alleen eens in de zoveel tijd voor een grondige schoonmaakbeurt. Of als mijn zoontje er te groot voor is zou ik het eventueel voor een tweede kindje tijdelijk op kunnen bergen.
Ik vind het echt ideaal. Onze meubels zijn bijna niet kindvriendelijk te maken, dus kan mijn zoontje in de grondbox veilig spelen. Wanneer ik erbij blijf laat ik hem lekker buiten de grondbox op verkenning gaan.

3 jaar geleden
Reactie op Buchukimchi
Ik heb een grondbox, een losse vouwbare mat en hekjes eromheen van 2m bij 1 ...

Waar heb je deze gekocht?
3 jaar geleden
Reactie op Tutje
Zijn het losse panelen dat die ook kleiner kan? 馃檲
Jazeker :) dit zijn 6 panelen, maar je kan hem groter maken maar ook kleiner. Dan met 4 panelen maar vond zelf 6 wel een mooi aantal. Kon ze toch nog redelijk bewegen en hij is niet heel groot en log in de woonkamer
3 jaar geleden
Reactie op Jasmijn567
Waar heb je deze gekocht?
Dit is een Koreaans merk, Caraz (ik woon in Korea), maar ik had even gegoogled en volgens mij kun je ook zoiets in Nederland bestellen.
https://www.bol.com/nl/nl/p/extra-grote-grondbox-kruipbox-speelbox-playpen-baby-peuter-en-kind-afscherming-grijs-wit/9200000091687015/