21 Reacties

4 jaar geleden

Hier nog 4 weken en wat ik zelf prettig vind is op zij liggen en op zn hondjes dat gaat namelijk nog

4 jaar geleden

Seks is verleden tijd ben nu 18 maanden zwanger bijna achter elkaar en heb geen puf meer 😂 heb een kindje van 1 en nig 4 weken ben ik uitgerekend ben er klaar mee sorry man van me maar ff niet tot ik weer goed in me vel zit

4 jaar geleden

Hier ook een mega buik!😂 maar op zijn hondjes wil het wel 😂

4 jaar geleden

Reactie op 08082000

Hier nog 4 weken en wat ik zelf prettig vind is op zij liggen en op zn hond ...
Nou op zij lukt gewoon niet. Ik heb best een groot achterwerk misschien ligt het daarom moeilijker, maar me partner komt er gewoon niet eens in dan haha. Vreselijk! Mis het

4 jaar geleden

Reactie op meldakrant

Seks is verleden tijd ben nu 18 maanden zwanger bijna achter elkaar en heb ...
Ik wil ook zo graag een tweede nemen.. ben je meteen zwanger geworden nadat je bent bevallen? En was dit door de borstvoeding heen?

4 jaar geleden

Ik ben 32+5 dagen en kan het woordje seks/vrijen niet meer horen. Het doet momenteel ook echt niet goed meer, vooral achteraf als “het klaar is” heb ik zo veel buikpijn van de harde buiken enz. Dus heb met mijn partner besproken dat het me echt niet meer lukt en hij had er veel begrip voor. Wel schaamtelijk vind ik voor mezelf als je u man/partner moet afwijzen. Omdat je buik in de weg zit en het nietmeer soepel gaat 🙊😳

4 jaar geleden

Reactie op sabrinejacob

Nou op zij lukt gewoon niet. Ik heb best een groot achterwerk misschien lig ...
Aaaah! Jaa ik heb kleine billetjes 😂

4 jaar geleden

Reactie op sabrinejacob

Ik wil ook zo graag een tweede nemen.. ben je meteen zwanger geworden nadat ...
Nee ik werd ongeveer na 4 maanden na 1 keer seks zonder condoom zwanger daarvoor gebruikte ik een condoom dus ze was niet gepland maar zeker wel gewenst en we wisten natuurlijk dat het kom gebeuren dus gewoon stoppen met alles en het blijven proberen wat op je pad hoor komt er ❤️💗😊

4 jaar geleden

1 x in de week maar heel eerlijk…. We willen beide niet meer nu alles is zo groot…. 3 maanden terug was het zoveel anders. Er is ook niks opwindends aan nu vind ik.. hij vind het super spannend allemaal wat er de komende weken gaat gebeuren. Ik zie het zo, nog 4 x seksen en dan 6 weken straf 🤣 ach we moeten ook de humor in zien. Intimiteit hoeft niet per see seks te zijn maar kan ook anders ☺️

4 jaar geleden

Op m’n zij of op z’n hondjes is echt nog de enige manier hier. Het voelt zo ongemakkelijk. Vooral wanneer zijn hand op mijn dikke buik beland dan is mijn stemming eigenlijk al verpest🤣 als ik haar voel bewegen tijdens de daad ook. Ik denk voor hem hetzelfde hij probeert er zo min mogelijk op te focussen dat er nu een baby van een paar kg tussen zit maar soms neemt dat wel de overhand

4 jaar geleden

Hier is het inmiddels opgegeven. 😂 Baby zit ook volledig ingedaald en baarmoedermond is ook al helemaal verweekt, dus heb ook schrik om het nog verder op te wekken. 🙈 Het zal wachten worden tot na de geboorte en het herstel. 🤷🏼‍♀️

4 jaar geleden

Ik vind het ook allemaal minder met de buik, voel me ook echt niet zo sexy meer. Maar wat als we seks hebben nog wel lukt is meer kruislings. Dus dat hij op zijn zij ligt en ik op mijn rug met benen over zijn benen en dat hij er dan in kan. Of dat hij kruislings bovenop mij ligt, maar dus met zijn bovenlichaam langs mijn buik op. Dat zijn eigenlijk de fijnste standjes, pas ging zelf bovenop ook wel, maar was het dan snel zat. Het is in ieder geval als we de energie hebben voor seks, wel echt een gepuzzel!

4 jaar geleden

Hier ook een behoorlijke buik. Ben nu 36+2 maar op m'n zij of op z'n hondjes inderdaad gaat het nog prima. Enne je kunt het ook op andere manieren spannend/ lekker maken voor elkaar

4 jaar geleden

Ik heb het opgegeven, die buik is niet te doen😂 daarbij is ze al helemaal ingedaald, vindt het geen fijn idee en mijn zin is letterlijk 0.0. Voel me ook echt niet aantrekkelijk.

4 jaar geleden

Nou, ik zou graag nog seks hebben maar m’n man durft niet meer.. 😋🥲

4 jaar geleden

Als wij nog seks hebben, wat steeds minder word hoor😅 is het op zn hondjes of ik zit bovenop. Maar wel met tussenposes🙈 Doordat we hier nog geen ingedaald kind hebben is het voor mij happen naar zuurstof😂🙈 en drink regelmatig tussendoor.

4 jaar geleden

Ik moet zeggen dat wij echt heel weinig seks hebben op dit moment. Maar als het gebeurd is het meestal 'even snel' doggy ofzo. Ik merk zelf dat ik er eigenlijk ook niet zo'n behoefte aan heb en hij vind het een gek idee om wat bij mij te doen wat het natuurlijk ook minder leuk maakt

4 jaar geleden

Hijgend naar adem happend is bij ons de lol er snel vanaf. Alles wat m’n hoofd ook iets minder laag ligt dan de rest heb ik een lekkere reflux. Maar ik heb wel weer mega zin dat ik er weer zin in heb!

4 jaar geleden

Mijn kindje beweegt heeeeel erg veel. Ik vind het zelf dus een heel raar gevoel en mijn man durft ook niet. We hebben het nog wel een keer geprobeerd toen ik 23 weken was ofzo, maar door het vele bewegen vd baby was het voor mij ook niet fijn (ik kreeg harde buiken) en mijn man had er ook een dubbel gevoel bij. We zijn wel op andere manieren intiem met elkaar, en we hebben er ook allebei vrede mee 😂 Het komt later wel weer 🙃

4 jaar geleden

Ik moet zeggen dat ondanks de giga buik het nogsteeds gaat. Idd gewoon aanpassen qua standjes. En onze kleine man is juist altijd heel rustig tijdens de ‘daad’ en daarna is hij altijd bewegelijk! Denk dat dat ook scheelt 😅