27 Reacties

4 jaar geleden

Heeft bonprix misschien iets betaalbaars?

4 jaar geleden

Reactie op BAMPatricia

Heeft bonprix misschien iets betaalbaars?
Nee, die houden Sws wel op bij H, voor gewone bh’s slaag ik daar meestal wel. Maar voedingsbh’s helaas niet.

4 jaar geleden

Ik ga naar superbra waar ze iedere bh ombouwen tot voedingsbh

4 jaar geleden

Reactie op IreenK

Nee, die houden Sws wel op bij H, voor gewone bh’s slaag ik daar meestal we ...
Ahw oke... he verdorie😔

4 jaar geleden

Reactie op tbloemen

Ik ga naar superbra waar ze iedere bh ombouwen tot voedingsbh
Oké, zie dat er 1 in Utrecht zit. En wat voor kosten zitten hier aan verbonden?

4 jaar geleden

Reactie op IreenK

Oké, zie dat er 1 in Utrecht zit. En wat voor kosten zitten hier aan verbon ...
Ik geloof dat het ombouwen rond de 10 euro zit maar pin me daar niet op vast. Je zou ze altijd even kunnen mailen.

4 jaar geleden

Ik ben al een paar lingerie winkels ingestapt, maar die hadden allemaal geen voedings bh's. Ik zag online bij de prenatal een zwart t/m cup H voor 25 euro. Niet het meest speciale, maar als het werkt. Moet ik dus nog wel aanschaffen, dus ik weet niet zeker of het een fijne bh zal zijn. Maar als iemand anders nog goede winkels weet, lees ik graag mee! Kon verder dus ook nergens iets vinden.

4 jaar geleden

Ik ben al een paar lingerie winkels ingestapt, maar die hadden allemaal gee ...
Deze heb ik gehaald en gepast, maar zit echt voor geen meter 😅 de cups vallen open dus m’n borsten blijven er niet in zitten helaas 😅

4 jaar geleden

Ik heb ze nu besteld bij BonPrix ik ben benieuwd met men Cup 95H als het nu niet meer is…

4 jaar geleden

Reactie op babygirlnovember

Ik heb ze nu besteld bij BonPrix ik ben benieuwd met men Cup 95H als het n ...
Voeding Bh? Heb je een linkje voor mij?

4 jaar geleden

Reactie op IreenK

Deze heb ik gehaald en gepast, maar zit echt voor geen meter 😅 de cups val ...
Oh jammer, ik had zo de hoop dat die goed zouden zitten! Ik ga die nog wel proberen en dan zie ik wel en ondertussen hoop ik hier misschien nog over andere voedingsbh's te horen!

4 jaar geleden

Tip: wacht met het kopen van een voedingsbh tot na de stuwing. Dus na de eerste week/ weken. Dan weet je welke maat je moet hebben. Verder ga niet bezuinigen op een bh omdat je die kort zou dragen. Je weet wss nu nog niet hoe lang je bv gaat geven. En daarna kun je hem meestal ook nog dragen. Ik moest nu echt een nieuwe bh en heb wel gelijk een voedingsbh gekocht omdat deze gewoon super lekker zit en die andere die ik ook paste zat gewoon net niet lekker. Nou dan voedingsbh. Maakt niet uit. Verder bij een moeilijke maat zou ik lang Naron gaan in Breda. Ik kom uit provincie Zeeland en rij er soms speciaal heen. Ze hebben mijn maat sws verder nergens en ze kunnen daar ook een normale bh laten vermaken naar voedingsbh. Niet je eerste keer online willen kopen. Ga echt naar de winkel toe zodat ze kunnen meten en de juiste maat kunnen adviseren

4 jaar geleden

Ik denk dat dit een verkeerd linkje is, deze Bh gaat maar tot D 😅

4 jaar geleden

Reactie op Ger89

Tip: wacht met het kopen van een voedingsbh tot na de stuwing. Dus na de ee ...
Ik moet ook echt nu tenminste 1 nieuwe Bh hebben, de beugels van m’n huidige bh’s beginnen te irriteren.. thuis draag ik voornamelijk minimizer bh’s, maar daarmee de deur uitgaan is geen optie omdat ze gewoon niet genoeg voor ondersteuning geven 😅 Ik snap dat je er beter niet op kan bezuinigen, maar ik heb helaas geen keus. Gekort op m’n uren dit nieuwe schooljaar, dus dan moet je keuzes maken.

VRIEND

4 jaar geleden

Chilly heeft maar 1 keuze, maar wel goedkoop https://chillyhilversum.nl/lingerie/bh-s/voedingsbh/maat/95-h

4 jaar geleden

Reactie op Hepziba

Chilly heeft maar 1 keuze, maar wel goedkoop https://chillyhilversum.nl/lin ...
Ah, en deze zit in Hilversum. Dus dat is makkelijk voor mij om even heen te gaan. Thnx 👍🏼

4 jaar geleden

Reactie op IreenK

Ik moet ook echt nu tenminste 1 nieuwe Bh hebben, de beugels van m’n huidig ...
Dan zou ik gewoon nu 1 voedingsbh kopen idd. Maar wel laten adviseren in de winkel. Je maat kan echt zo veranderen. In die winkel had ik er van de week 1 voor €65 en ik heb echt en nog veel ergere maat. Ik dacht nu van 75m-->80m gegaan te zijn maar heb nu dus 75 O. En zelfs dat hadden ze gewoon hangen

4 jaar geleden

Ik merk dat je in winkels vrij weinig voedingsbh's kan vinden wanneer je een grote maat hebt. De Livera had geen voedingsbh in de winkel. Dus het blijft wel lastig om een goede te vinden.

4 jaar geleden

Reactie op Zahra87

Ik merk dat je in winkels vrij weinig voedingsbh's kan vinden wanneer je e ...
Ja het is echt belachelijk hoe weinig er in een grote maat te vinden is.. het is met gewone bh’s al niet leuk, maar blijkbaar geven vrouwen met grote borsten geen borstvoeding ofzo 😂😂😅🤷🏻‍♀️