24 Reacties

één jaar geleden

Nog geen ervaring, maar wij verhuizen over een dikke maand en ons meisje krijgt dan ook een bedhuisje. We hebben ook al een slaapzak gekocht waarbij de benen apart kunnen. Ik wacht mee af op de andere reacties hier 😅.

één jaar geleden

Heb ook die twijfel al! Slaapt ook heel onrustig en beweegt veel . Tips voor een bed?

één jaar geleden

Reactie op Pleun22

Heb ook die twijfel al! Slaapt ook heel onrustig en beweegt veel . Tips voo ...
Bij de gele flamingo hebben ze van die bedhuisjes heel laag bij de grond. Wel prijzig maar hier en daar staan ze ook op marktplaats of andere webshops. Als wij voor een groot bed gaan doen we er zo'n een. Ze zijn er ook in een twijfelaar maat.

één jaar geleden

Wij hebben ons zoontje n tijd in een campingbedje gelegd ivm hoofdbonken. Wellicht een idee ?

één jaar geleden

Reactie op MamaSavi

Bij de gele flamingo hebben ze van die bedhuisjes heel laag bij de grond. W ...
Zag ze ook bij vidaXL voorbij komen

één jaar geleden

Zou ook best makkelijk moeten zijn om zelf te maken 😃 Zie ze daar idd ook betaalbaar!

één jaar geleden

Mijn zoontje van 15 maanden slaapt nu sinds een week in een bedhuisje, een speciaal vloerbed van petit puk. De eerste 2 nachten wel eens eruit gevallen maar sliep gewoon door. Hier echt de ideale oplossing omdat je ook makkelijk bij hem kunt liggen wanneer hij ziek is.

één jaar geleden

Reactie op Mmmel

Mijn zoontje van 15 maanden slaapt nu sinds een week in een bedhuisje, een ...
Wat goed! Daarvoor een slechte slaper?

één jaar geleden

Reactie op Mmmel

Mijn zoontje van 15 maanden slaapt nu sinds een week in een bedhuisje, een ...
Leuk om zulke verhalen te lezen! Wij willen onze dochter met 18 maanden naar een vloerbed ‘verhuizen’. Ze loopt alleen nog niet, lijkt me wel handig met de verandering haha. Dus hopelijk zet ze over 2 maanden wel stapjes.

één jaar geleden

Reactie op MamaSavi

Wat goed! Daarvoor een slechte slaper?
Dat is moeilijk te zeggen omdat er zoveel andere dingen gaande zijn waardoor slaap in fases slechter gaat. Wij hadden de gedachte ook dat hij kan gaan spelen als hij wakker wordt ipv huilend aan de spijlen hangen. Dat is nog niet het geval, hij blijft keurig in zijn bed liggen en huilt daar wanneer hij wakker is.

één jaar geleden

Reactie op Lilibet

Leuk om zulke verhalen te lezen! Wij willen onze dochter met 18 maanden naa ...
Onze zoon loopt ook nog niet zelfstandig, heeft geen belemmering gegeven voor de overstap naar het vloerbed

één jaar geleden

Reactie op IreenK

Zag ze ook bij vidaXL voorbij komen
Daar hadden wij het bed ook eerst besteld maar er waren continue problemen met de levering en daardoor uiteindelijk geannuleerd

één jaar geleden

Om te proberen of het daar beter van wordt zou je evt ook gewoon tijdelijk een matras op een lattenbodem (zo q die beetje opstaat) op de grond kunnen leggen. Helpt het, kun je altijd nog een duurder echt bed aanschaffen. Maar dan weet je iig of de investering t probleem op dit moment wegneemt

één jaar geleden

Reactie op Chien

Om te proberen of het daar beter van wordt zou je evt ook gewoon tijdelijk ...
Ik heb inderdaad tijdelijk een matras op de grond gelegd op zijn kamer. Het slapen ging wel beter hij rolde zichzelf er alleen vanaf haha.

één jaar geleden

https://www.babypark.nl/bopita-robin-huisbed-zwart-90-x-200-cm.html?gclid=Cj0KCQjwiZqhBhCJARIsACHHEH913jdh8y2vPFMT4O8EryduIb-QSD-Nb8-0VWxU_VMN9Suvzz-5yy0aAo2OEALw_wcB

één jaar geleden

Je kunt ook heel simpel een bed omrander kopen, bijv van konges slojd. Die is lekker dik en bedekt alle kanten van het ledikant. Helpt bij ons perfect en knuffel/speel vallen ook niet meer uit bed 🙏🏼 hadden we veel eerder moeten doen

één jaar geleden

We hebben net het ikea kura bed in elkaar gezet. 179-euro. Als hij groter is kan het matras op normale hoogte en als die nog groter is kan die omgedraaid worden als stapelbed en eronder spelen. Top bed voor een goedkoper prijsje dan de andere vloerbededden!

één jaar geleden

Reactie op MamaSavi

We hebben net het ikea kura bed in elkaar gezet. 179-euro. Als hij groter i ...
Super leuk nu alleen €210 😭 ben ook op zoek

één jaar geleden

Wij hebben met 19 maanden de stap naar het Ikea peuterbed gezet. Incl plankje als valbeveiliging. Gaat goed!

één jaar geleden

Is dit het moment om over te stappen op een groot bed? Hij is nog nooit daadwerkelijk uit zijn bed geklommen, trof hem deze ochtend voor het eerst zo aan (19maanden)