4 Reacties

3 maanden geleden

Toch echt geduld vrees ik....

VRIEND

3 maanden geleden

Bij onze knul kun je eindelijk niet meer meteen overal zijn hoofdhuid zien, maar het is nog steeds ontzettend dun. Mijn schoonmoeder raadt de hele tijd aan om hem kaal te scheren omdat het haar daarna dikker terug komt (wat eigenlijk komt doordat de dunne puntjes eraf zijn en alleen de aanzet overblijft. Fabeltje dus). Wij wachten hier ook geduldig af.

3 maanden geleden

Het is gewoon geduld hebben. Bij mijn zusje en mij duurde het ook langer voordat ons haar lang groeide. Nu heb ik een zoon en die heeft ook pas net wat meer haar, maar zou ook nog niet lang hebben kunnen groeien. Je zou een knipje aan de voorkant kunnen doen, maar zou er zelf niet te druk om maken of mensen haar voor een jongen of een meisje aan zien. Uiteindelijk over een paar jaar kun je je misschien wel uitleven met tutten. Het is alleen ook goed om je ook te kunnen instellen op een meisje dat geen meisje meisje is. Want zelf vond ik het echt vreselijk als mensen aan mijn haar zaten, moest daar niks van hebben, mijn zusje juist wel.

3 maanden geleden

Geduld idd… Er is geen pokon voor haar ;) En meisjemeisje moet ze ook maar net zelf zijn.. dat kan (moet) je niet sturen lijkt me..