33 Reacties

2 jaar geleden

Ik snap er zelf helemaal niks van ze is half turks en beide hebben we zwart haar en ze is best blond/rood 馃ぃ

2 jaar geleden

Hier met puur zwart haar geboren en nu heeft ze al licht bruin/donkerblond haar kleur. Net zoals mama en papa

2 jaar geleden

Hier idem half Turks en half Algerijns bijde donkere ogen en donkere haren maar onze 2e madam is licht ogen en haren 馃檲

2 jaar geleden

Mijn eerste dochter is rood geboren en is nu nog steeds rood. Ook ik en mijn partner zijn beide niet rood haha. Mijn tweede dochter is blond met een lichte rode gloed erin.

2 jaar geleden

Mijn vriend donker blond. En blauwe ogen. Ik licht blond en lichte grijze/blauwe ogen. Kleine ook lichte ogen net als mij. En haar tussen ons in. Vanaf geboorte tot nu 3 maanden

2 jaar geleden

Hier zijn mijn man en ik allebei donker en donkere ogen en ons zoontje is lichtblond/rossig en blauwe ogen haha dus heel anders. Maar iedereen zegt de ogen kunnen veranderen tot 1jaar? Zou ik wel jammer vinden persoonlijk.

2 jaar geleden

Papa heeft blond haar en blauwe ogen en ik donkerblond/bruin haar en groene ogen. Onze kleine meid is blond (begint nu iets donkerder te worden) met blauwe ogen. Benieuwd of haar ogen blauw blijven of nog naar groen veranderen. Allebei even mooi natuurlijk. 馃挀馃懚馃徏

2 jaar geleden

Een blondje, met blauwe ogen!

2 jaar geleden

Reactie op MM2306

Een blondje, met blauwe ogen!
Wauw wat een bos!

2 jaar geleden

Ons kleine moppie is ook rossig/rood geboren met grijs blauwe ogen! 馃槏 duimen dat het zo blijft!!

2 jaar geleden

Ons kleine meid heeft zwart haar en bruin ogen馃グ ze is half tunische Ik zelf heb bruin haar en groen ogen en mijn man zwart haar en bruin ogen is tunische

2 jaar geleden

Papa is indo met zwart haar en mama is Nederlands met donkerblond haar. Baby Ziggy heeft bruin haar!

2 jaar geleden

Reactie op VSXBZ

Papa is indo met zwart haar en mama is Nederlands met donkerblond haar. Bab ...
Hier hetzelfde! Alleen heeft mijn zoontje toch echt wel goudblond haar net als mama 馃槄 we zijn heel benieuwd wat z鈥檔 ogen gaan doen, blijven tot nog toe lekker blauw 馃槄

VRIEND

2 jaar geleden

Wij zijn allebei bruin/zwart harig. Kleintje is donkerblond. We hebben wel allebei een donkerblond broertje/zusje, maar ik hoop toch dat zijn haartjes donkerder gaan worden. Hij is trouwens geboren met prachtige bruine kijkers!

2 jaar geleden

Ik ben donkerbruin van haar en bruine ogen. ML lichtbruin haar en groene ogen. Hij is geboren met donkerbruin haar en bruine ogen en heeft dit nog steeds. ( Eindelijk eentje die alles van mij heeft 馃槀) mijn 2e is helemaal mijn man en de eerste is een mengeling.

2 jaar geleden

Hier ook een blondje met blauwe ogen. Mama heeft donker blond haar en groene ogen, mijn ogen zijn pas rond mijn 6 jaar van blauw naar groen gegaan. En de papa is bruin met groen/blauwe ogen. Had altijd blauwe ogen is overgegaan naar groen met ouder worden. Dus ben heeel benieuwt of her hier ooit nog verandert en welke haarkleur ze krijgt. De papa en ik waren beide "witte koppekes" als we klein waren

2 jaar geleden

Papa en mama hebben beide donker bruin haar, mama bruine ogen, papa grijs/blauw. Ons mannetje is geboren met zwart haar wat intussen bruin is geworden en hij heeft grijs/blauwe ogen

2 jaar geleden

Mijn zoontje is half Nederlands, half Koreaans. Papa heeft zwart haar en bruine ogen en ik ben blond met blauw hazel kleurige ogen. Hij heeft heel lichtbruin/donkerblond haar met een kastanjerode gloed in het zonlicht. Zijn ogen zijn bruin, maar de rand om zijn iris is donkergrijs, heel apart. Ik ben benieuwd hoe dat na een jaar zal zijn!

2 jaar geleden

Reactie op Buchukimchi

Mijn zoontje is half Nederlands, half Koreaans. Papa heeft zwart haar en br ...
Mijn baby heeft ook zon grijze rand om zn iris maar weet bijna zeker dat dat bruin wordt!

VRIEND

2 jaar geleden

Reactie op Buchukimchi

Mijn zoontje is half Nederlands, half Koreaans. Papa heeft zwart haar en br ...
Die donkergrijze rand had die van ons ook de eerste weken. Daarna werd de rand strak en bruin. (Die van ons is 1/8e Chinees, misschien is dat het)