33 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op Hepziba

Die donkergrijze rand had die van ons ook de eerste weken. Daarna werd de r ...
Ik ben benieuwd wanneer dat wegtrekt. En ook of zijn haartjes zo licht blijven! Op foto's zie je het bijna niet, maar hij heeft al best veel haartjes 馃槅

2 jaar geleden

Oh wat ik wel erg vind is dat ons mannetje een ligplek heeft waar hij heel weinig haar heeft, daarom noemen we hem nu ons klein patertje 馃槄

VRIEND

2 jaar geleden

Reactie op ZDaphne

Oh wat ik wel erg vind is dat ons mannetje een ligplek heeft waar hij heel ...
Ja h猫! Die van ons heeft ook zijn mooie monniken rand!

2 jaar geleden

Lori heeft (licht)bruin haar, ik zelf heb donkerbruin en mijn vriend bijna zwart 馃グ

2 jaar geleden

Reactie op Samantha0546

Lori heeft (licht)bruin haar, ik zelf heb donkerbruin en mijn vriend bijna ...
Wat een plaatje 馃グ

2 jaar geleden

Onze jongen heeft bruin haar en blauwe ogen. Ik hoop zo dat de ogen blauw blijven!! Mijn partner heeft bruin haar en bruine ogen en ik ben donkerblond met blauwe ogen.

2 jaar geleden

Mijn zoontje, nu 1,5, had donkerbruin haar bij zijn geboorte. Mijn vriend heeft donkerblond haar en ik bruin. Het is door de tijd heen veranderd naar wit blond! Ik ben benieuwd hoe de haren van zijn zusje zullen worden :)

2 jaar geleden

Ons zoontje heeft donkerblond haar met bruin/groene ogen. Onze dochter is tot nu toe ros met blauw/grijze ogen 馃槉 Mijn man heeft bruine ogen met donker bruin haar, ik ben ros met groene ogen. Mijn eigen ouders / broer zijn allemaal donker van haar en ogen. Ik heb ge毛rfd van mijn overgrootvader. Misschien iemand ver in de familie die ros is bij jou?馃槉

3 maanden geleden

Reactie op BBBJ

Ons kleine moppie is ook rossig/rood geboren met grijs blauwe ogen! 馃槏 duim ...
Die van ons net zo. Maar zit niet in ons. Ik ben zelf donkerblond en m鈥檔 vriend nog meer tegen bruin aaan hoe kan het dan h猫. En blijft het zo of veranderd het nog.

3 maanden geleden

Reactie op jessicaspieard

Die van ons net zo. Maar zit niet in ons. Ik ben zelf donkerblond en m鈥檔 vr ...
Ze is nog steeds heel ros :p nu 2.5 en haar kleine zus is ook n ros baby'tje 馃槄

3 maanden geleden

Onze dame heeft een combi van licht en donker blond (soms zit er een rode gloed over)en vd grote blauwe ogen die door je ziel heen prikken... Nu heb ik zelf donker, donker bruin haar met rood tint en bruin/groene ogen. Mijn man daarintegen is blond met dezelfde kijkers als onze dochter. 馃グ We willen een tweede en ben dan zo benieuwd hoe dat kindje er uit gaat zien haha