Hoi mama's,
Ons meisje begint langere haartjes te krijgen. Inmiddels hangen ze in haar oogjes. Ik doe vaak een speldje in maar die trekt ze uit.
Wat zouden jullie doen? Beetje bijknippen? Maar eigenlijk willen we toch juist dat het groeit? En als ik het boven de oogjes bijknip dan knip ik eigenlijk een soort pony? Weet niet of dat mijn bedoeling is!
Heeft iemand hier ideeën over?
Hier had ze ook wondjes in haar oren van het krabben van de jeuk.. heb ervoor gekozen om het te laten want als je gaat knippen komen ze op een gegeven moment toch weer in d'r oren te hangen 😅 maak nu vaak 2 staartjes, heeft ze nergens meer last van!
Hier hebben we het wel laten knippen, want het ging alle kanten op. Vaak 1 staartje waardoor het meeste uit de ogen is. Het is ook wel een periode waar je doorheen moet, hoe vervelend ook. Mijn dochter trekt tegenwoordig ook de speldjes en elastiekjes uit.
Ik doe bij mijn dochter altijd een palmboom op haar hoofd waar ik de voorste haren bij pak.
Speldjes zijn overigens heel gevaarlijk bij kleine kindjes i.v.m. verstikkingsgevaar. Vertelde mijn tante die op de spoedeisende hulp werkt.
Mijn dochter van 14 maanden is al 3x naar de kapper geweest! Goed om te wennen en de kapster knipt er dan modelletje in👌 verder inderdaad staartjes en speldjes