10 Reacties
VRIEND
3 jaar geleden
Oh, je doelde natuurlijk op Halloween decoratie ipv outfit! Ben nog niet zover. We hebben een grote eetbare pompoen voor de deur staan, die we zeker binnenkort gaan toetakelen. Daarna zijn ze vaak niet zo lang houdbaar, dus ik stel het nog even uit... Hoewel de herfstvakantie hier wel een goede timing voor is!
3 jaar geleden
Ik heb deze spookjes boven de grondbox van mijn zoontje hangen, een soort jelly raamstickers en een slinger die ik zelfgemaakt heb van vilt. Hij is alleen wat oneven, dus wil er nog 1 figuurtje bij maken.
Ik heb ook op de 15e een halloweenfeestje georganiseerd met andere buitenlandse mama's en papa's in Korea. Mijn zoontje was verkleed als een troetelbeertje, maar het was zo'n drukke dag dat ik er geen goede foto van heb. Maar hij krijgt hem nog een keertje aan. Op halloween gaan we met een vriendin van me en haar dochtertje (die is 1 week ouder dan mijn zoontje) naar een caf茅 wat versierd is voor halloween. Ze hebben daar een fotohoekje waar we foto's gaan maken. Haar dochtertje was ook verkleed als troetelbeertje (kostuums waren zelfgemaakt).

3 jaar geleden
Eindelijk een foto in zijn troetelbeer pakje! Wel zonder mutsje (die had oortjes) want het was veel te heet.