11 Reacties

5 jaar geleden

Ik ben kapster en knippen heeft totaal geen effect op een zwangerschap

5 jaar geleden

Hoe zou dat effect moeten hebben? Lijkt me in elk geval niet, nog nooit gehoord ook

5 jaar geleden

Omg zo herkenbaar! Mijn schoonmoeder zei ook al wacht maar even met een knipbeurt😭 Is bijgeloof denk ik.. Jij bent ook Turks denk ik?

5 jaar geleden

Reactie op Akin3

Omg zo herkenbaar! Mijn schoonmoeder zei ook al wacht maar even met een kni ...
Ja, ik vind het in ieder geval gewoon bijgeloof. Met verzorging zal het beter zijn vooral met lange krullen enz..

5 jaar geleden

Ik heb ook lang haar en krullen.. ik laat het groeien tot na de bevalling denk ik. Zal mooi zijn met een maternity of newbornshoot

5 jaar geleden

Hahaha hier hetzelfde. Ik vroeg dus naar uitleg. Ik weet niet of het bijgeloof is, maar mijn turkse schoenmoeder zei dus dat wanneer je je haren knipt, je haar veel voedingsstoffen etc toegeëigend die je baby eigenlijk nodig heeft.

5 jaar geleden

Haha nou wat betreft voedingsstoffen enz weet ik het niet. Maar vorig jaar bij mn 1e heb ik met 3 maanden zwangerschap mn haren geknipt, van super lang haar naar bob. Precies met de gedachte kan lang haar nu niet handlen. Het was ewel echt makkelijk met verzorging maar toen eenmaal de hormonen uit mn lichaam verdwenen (na de bevalling) keek ik met traanoogjes terug naar foto's met mn lange plukken 🤣🥲🤷🏽‍♀️😭 nu zw voor de 2e: k blijf af van mn haren!🥲😭🤣

5 jaar geleden

Hier ook turks en nog nooooit van gehoord

5 jaar geleden

Knippen heeft inderdaad geen effect op een zwangerschap is bijgeloof

5 jaar geleden

Reactie op MamavanKay

Haha nou wat betreft voedingsstoffen enz weet ik het niet. Maar vorig jaar ...
Hahahahaa! Jeeeetje, lijkt wel mijn ervaring 🙄😥🙈. Bij de eerste dacht ik ook hup het moet eraf, lekker hip maar makkelijk kapsel 2 dagen voor de bevalling zodat ik niet teveel hoef te doen als de baby er is. Tot de dag van vandaag denk ik dit had ik noooooit moeten doen! M’n vriend zei nog, doe nou niet. Pfff. Bij kindje 2 niet geknipt en nu kindje 3 blijf ik er weer vanaf. M’n haar is op z’n moois tijdens zwangerschap (en groeit ook heel goed), dus hoop nu ook weer 🥰

5 jaar geleden

Ik ga dinsdag me haar weer doen, ben kapster trouwens.. Highlight’s en knippen.