37 Reacties

3 jaar geleden

Jep, hier ook! Gemiddelde hartslag is zo’n 5-10 slagen hoger dan normaal. Dat is gelukkig normaal ;-). Ik kon ook altijd aan mijn hartslag zien dat ik bv ongesteld ging worden: dan ging ie ineens een paar slagen naar beneden! Nu gelukkig nog steeds hoog 😜

3 jaar geleden

Bij mij hier ook!

3 jaar geleden

Ha wat goed en leuk om te horen dat jullie het herkennen! Was net zo trots op mijn hartslag in rust maar score is nu al lager 😂 Ik kan bij mijn horloge niet aangeven dat ik zwanger ben (wel cyclus bijhouden), best gek!

3 jaar geleden

Ha wat goed en leuk om te horen dat jullie het herkennen! Was net zo trots ...
Ik kan dat helaas ook niet, heb een fitbit. Ik ben laatst op onderzoek uit gegaan, en t blijkt dat eigenlijk geen van de sport-/lifestylehorloges die optie heeft... Hoor ook al verhalen dat de cyclus volledig van slag raakt in zulke apps, omdat je dan ineens een ‘cyclus’ van 9 maanden of meer hebt... Echt gemiste kans omdat je er zoveel info uit zou kunnen halen! Duidelijk voorbeeld (zo werd t ook overal genoemd) van een stukje techwereld waar mannen de dienst uitmaken en er dus geen aandacht is voor dit soort dingen..

3 jaar geleden

Wat leuk om te lezen, ik herken het ook. Zodra ik ongesteld werd zakte hij direct met 5 slagen per minuut naar beneden. Nu blijft hij hoger en is zelfs nog wat opgelopen.

3 jaar geleden

Reactie op Zwangernoordbrabant

Wat leuk om te lezen, ik herken het ook. Zodra ik ongesteld werd zakte hij ...
Grappig hé? Bizar om zo ook ‘realtime’ te zien hoeveel invloed een zwangerschap op je lichaam heeft! Zelfs als je helemaal geen kwaaltjes hebt 😜

3 jaar geleden

Precies dames, ik ben er best wel veel mee bezig en haal er ook veel info uit. Ik denk dat ik input ga sturen naar fitbit hierover! Inclusiviteit is nu zo’n item en dan hier niet in meegaan is een gemiste kans!

3 jaar geleden

Reactie op Maaikehoorntje

Ik kan dat helaas ook niet, heb een fitbit. Ik ben laatst op onderzoek uit ...
Misschien bevestig ik maar gewoon menstruaties obv mijn regelmatige ritme en dan weer ‘real time’ bijhouden als cyclus weer opgang komt na bevalling..

3 jaar geleden

Pfffff zodra ik ff ga liggen pompt me hart me lichaam zowat uit.. vind het niet echt fijn

3 jaar geleden

Bij mij ook! Normaal had ik in rust rond de 61-63 en zit nu op minimaal 70. Ben morgen precies 5 weken! 🙏

3 jaar geleden

Idem, laatste jaren gemiddeld tussen 60-61 bpm en nu gemiddeld 70 bpm.

3 jaar geleden

Reactie op Maaikehoorntje

Jep, hier ook! Gemiddelde hartslag is zo’n 5-10 slagen hoger dan normaal. D ...
Hier idd precies zelfde. Na eisprong altijd omhoog om nét voor menstruatie weer te gaan zakken. Nu nog steeds op "pms" niveau:-)

3 jaar geleden

Reactie op Senna_Luna

Idem, laatste jaren gemiddeld tussen 60-61 bpm en nu gemiddeld 70 bpm.
Wat zijn jullie curves? (Data: Fitbit)

3 jaar geleden

Jup hieraan merkte ik meteen dat ik zwanger was🤭 bij de vorige precies hetzelfde alleen helaas een miskraam dus toen ik bij deze zag dat de hartslag al omhoog ging wist ik genoeg hihi🤭

3 jaar geleden

Reactie op Senna_Luna

Wat zijn jullie curves? (Data: Fitbit)
Hier ook zo'n explosieve stijging. Ben nu 6 weken zwanger en hij knalde van 64 naar 80 in 2 weekjes. Hij hangt nu rond de 74 en Fitbit geeft heel fijn aan dat m'n conditie zwak tot redelijk is. Thanks Fitbit 😂 Zo jammer dat er geen zwangerschapsmodus op zit!

3 jaar geleden

Reactie op kdr_

Pfffff zodra ik ff ga liggen pompt me hart me lichaam zowat uit.. vind het ...
Heb ik ook

3 jaar geleden

Reactie op MinnieMouse

Hier ook zo'n explosieve stijging. Ben nu 6 weken zwanger en hij knalde van ...
Same here 😅

3 jaar geleden

Heel herkenbaar, mijn hartslag is gestegen van 72 naar 82 en daar blijft die nu hangen. Vanmorgen gaf die aan in rust 80 maar is nu weer terug naar 82.

3 jaar geleden

Reactie op MinnieMouse

Hier ook zo'n explosieve stijging. Ben nu 6 weken zwanger en hij knalde van ...
Precies dit, daaaag conditie:,) had zo me beste gedaan haha

3 jaar geleden

Hier ook 😊 had al een beetje schrik dat ie niet meer verder steeg maar als ik de andere afbeeldingen zie, ligt dat helemaal in lijn.