6 Reacties

één jaar geleden

Hier help het het met een elektrische tandenborstel voor baby's nu geen probleem meer met poetsen was eerst een hele worsteling. Heb er een van luvion van 3-48 maanden

één jaar geleden

Wij hebben een tandenpoets ’ritueel’. Ze zit dan voor ons op de grond, en leunt achterover tegen een knuffelbeer aan. Toen we begonnen moest ik mijn benen over haar armen en benen doen. Nu hoeft dat niet meer omdat ze het al zo gewend is, dat ze zelf ervoor gaat zitten als ze mij ziet zitten met de beer🤗 en laat ze het allemaal toe. Tijdens het poetsen zingen we het tandenpoets lied van juf Roos

één jaar geleden

Hier gelukkig geen probleem (meer) met tandenpoetsen! Hier was het soms ook echt drama. Heb hem toen gewoon laten kijken hoe ik m'n tanden poetsen en hem daarna z'n eigen tandenborstel gegeven en maar even aan laten modderen. Wilde er geen strijd van gaan maken met hem. Na een paar dagen op die manier, hebben er een leuk ritueel van gemaakt. Ik pak ook altijd mijn eigen tandenborstel erbij en dan mag hij mijn tanden poetsen (de grootste lol heeft hij dan). Hij mag helpen met de dop op de tube tandpasta doen. Daarna gaat hij gewoon met zn mondje open zitten en kan ik z'n tandjes goed poetsen. Als ik klaar ben, mag hij altijd zelf nog even poetsen. Dit heeft hier goed geholpen!

één jaar geleden

Bij ons was de elektrische tandenborstel voor baby’s (Luvion) de oplossing en dan zelf ook je tanden poetsen met een elektrische tandenborstel. Nadoen is altijd een hit hier.

één jaar geleden

Hier een filmpje van Nijntje opzetten🙈. Het is zijn enige schermtijdmoment van de dag. Hiervoor was tandenpoetsen een drama, nu gaat het zonder problemen.

één jaar geleden

Reactie op Nefertari

Hier een filmpje van Nijntje opzetten🙈. Het is zijn enige schermtijdmoment ...
Dit heb ook geprobeerd liedjes en filmpjes, maar dat helpt niet bij mijn dochter helaas. Ik heb een elektrische tanden borstel voor baby’s besteld hopen dat dat werkt. Bedankt voor jou tips hoe jij het doet. Gelukkig is geen strijd meer voor jou 😃