6 Reacties
één jaar geleden
Heej! Wat vervelend dat het zo gaat. Ik snap dat je je zorgen maakt. Ik heb ook een zoontje van november 2021. En hij heeft nu ook al een aantal dagen rot dagen. Schreeuwen als hij moet slapen maar echt schreeuwen een half uur lang. Weinig slaap en erg moe dus. Wil overdag alleen maar aan mij hangen en eet en drinkt ook slechter dan normaal. Ik vind het zelf ook lastig maar ik denk wel echt dat het een sprongetje is. Ik heb ook een zoontje van 3 daar ook nog nooit zo heftig mee meegemaakt maar dat is ook geen beste eter. Zolang ze groeien, goed poepen en plassen kan het volgens mij geen kwaad. Ook al is het voor jezelf erg vervelend.
één jaar geleden
Hoi! Afgelopen dagen/weken hier hetzelfde probleem gehad. Was echt een rot periode en je voelt je als ouder er echt slecht onder hé. Ik was ook echt ongerust en ben zelf naar de dokter gegaan.. het was dus inderdaad gewoon het sprongetje, ook nog ooit zo heftig meegemaakt. Sinds gisteren is ze weer goed aan het eten en is ze zo braaf!
Ik zou zeggen, als alles lichamelijk ok is, dat dit in jouw geval ook het sprongetje is. Ik duim dat het snel overgaat.. succes!
één jaar geleden
Heel herkenbaar!
Hier ook een poos geweest dat ze de opvang verschrikkelijk vond.. alleen maar krijsen bij naar bed brengen (thuis.. op de opvang wou ze wel)..
Echt een sprong.. onze dochter is van 4 nov en had het rond 12/13 maanden.. het was weer even goed, maar nu lijkt het weer wat minder.
Op de opvang alweer 2 dagen hangerig naar de juffen toe, niet willen spelen op de grond met/bij andere kindjes.
Als ik haar dan kom halen, dan is het goed en als ik haar dan op de grond zet, dan wil ze er zo vandoor en lekker spelen… 🙈
Iets met verlatingsangst/sprong denk ik..
Eten gaat hier tot nu toe nog wel goed. Ze weigert wel eens een keer avondeten, maar dat kan er idd ook bij horen
één jaar geleden
Oh en onze dochter had ook van eerdere sprongen nooit echt last.. soms een dagje even wat meer aandacht nodig of prikkelbaarder, maar dat kon ik nooit heel erg goed linken aan een sprong. Kon ook zomaar zijn dat ze even niet helemaal lekker in haar vel zat die dag ofzo
Bij sprong 8 (en 9 denk ik ook) is het echt een stuk heftiger en duidelijker.
Hopelijk zijn ze er snel doorheen!