Hi mama's,
Mijn zoontje is van 18 november 2021. Hij is superlief en ben dol op hem. Sinds vrijdag zijn we echter aan het worstelen, hij wil niet eten... alleen knijpzakjes, smelt chippies en drinken uit z'n beker. Geen brood, geen warm eten meer, zelf mn eigen genaakt frietjes waren vanavond geen succes. Hij krijgt 2 flesjes, 1 voor het slapen gaan en 1 bij opstaan, die drinkt hij ook maar vd helft. Hij huilt en klaagt ineens... en hij slaapt slecht (doorslapen is tot dusver 2 of 3 keer voorgekomen, en dat ben ik ook wel gewend). Geen koorts en geen kiesjes te bekennen...
Op de opvang vinden zij hem superlief maar vandaag kreeg ik te horen dat hij alleen opgetild wil worden. Afgelopen vrijdag en vandaag (hij gaat alleen dinsdag en vrijdag) hij uit z'n doen was.
Nou is het wel zo dat we vanaf november echt weken lang ziek zijn geweest, mond hand en voetziekte. 6e ziekte. griep. En hij is dus af en aan niet naar de opvang geweest, nu weer wel een paar weken dus dat hij weer moet 'wennen' kan het denk ik ook niet zijn...
Heeft iemand een idee wat dit is? Sprongetje heb ik nooit zo heftig meegemaakt.
Voel me ook echt een beetje lost nu, afwachten of huisarts bellen? Oja hij heeft geen koorts, genoeg plas-, en poepluiers. Morgen moeten we voor zn vaccinatie naar het consultatiebureau en ik zie daar echt even tegenop.