7 Reacties
één jaar geleden
Ik heb dat soms ook dat ze vroeg komt en dan geef ik de fles en laat ik der verder slapen. Weet niet als je dat al geprobeerd hebt
één jaar geleden
Reactie op Mama_van_J.M.
Ik heb dat soms ook dat ze vroeg komt en dan geef ik de fles en laat ik der ...
Ja heb ik ook al geprobeerd. Hielp een enkele keer maar resultaat was dat hij toen elke ochtend wakker werd en direct de fles wilde en dat dus aangeleerd had en niet meer ging slapen. Ik denk dat ik echt alles al geprobeerd heb maar niks lijkt te werken.
één jaar geleden
Oh hier ook sinds vorige keer, ging altijd 18u30 of 19u naar bed maar dan was het wakker 2u 3 u enz.. sinds zomeruur doen we hem om 20u naar bed en slaapt door tot 6u en dan flesje en dan slaapt hij vaak nog tot 7u30 of 8u (( vandaag niet )) hahaha'' dus geen tips enkel geduld hebben komt wel goed
één jaar geleden
Wat zwaar! Heb je misschien ook al geprobeerd maar wat eerder naar bed? Oververmoeidheid is vaak een verklaring voor het vroege wakker worden.
Onze dochter slaapt ook 1,5 a 2 uur in de middag en brengen haar altijd 4 tot maximaal 4,5 uur daarna naar bed, in ons geval slaapt ze van 13-14.30/15.00 en dus 18.30/19 in bed elke dag. Als je zoon om 13.30 al wakker is is het heel erg lang wakker zijn voor hem tot 19.00.