30 Reacties
4 jaar geleden
Ik ben aan het afbouwen met de 1. Weet niet of ik nog wat over heb dadelijk maar weet niet of ik je daar evt blij mee maak
4 jaar geleden
Reactie op Hannekevanaarle
Ik ben aan het afbouwen met de 1. Weet niet of ik nog wat over heb dadelijk ...
Super lief van je, alleen hebben wij eigenlijk versie 2 nodig. Ik kan zelf 1 wel nog bestellen.
4 jaar geleden
Als je 1 nog wel kan bestellen zou ik dat doen zo veel verschil zit er niet in !
4 jaar geleden
Reactie op Mommytobe66
Super lief van je, alleen hebben wij eigenlijk versie 2 nodig. Ik kan zelf ...
Heb je geprobeerd via Google te zoeken naar aanbieders en te bestellen? Misschien hebben ze bij bepaalde webshop nog wel een voorraad.
4 jaar geleden
Reactie op Hannekevanaarle
Heb je geprobeerd via Google te zoeken naar aanbieders en te bestellen? Mis ...
Ja al geprobeerd. Alleen via Spanje te verkrijgen maar het etiket ziet er anders uit dus durf het niet helemaal aan. Toch bedankt.
4 jaar geleden
Reactie op JoJo1189
Kijk eens op Facebook : verkoop van puramino , neocate etc. Word daar regel ...
Al gekeken, toch bedankt.
4 jaar geleden
Reactie op Meer90
Ik zie op marktplaats wat potten LGG2 staan! Misschien via die route prober ...
Allemaal al aangeschreven. Helaas geen respons.
3 jaar geleden
Hey, hoe gaat het nu? Onze machtiging is zonder overleg omgezet naar pepti maar dat hielp hier niets (er is een reden dat we naar nutramigen zijn overgestapt) :(
ons ziekenhuis biedt niet echt andere opties dus ik was benieuwd hoe het bij jullie ervoor staat.
3 jaar geleden
Hey, hoe gaat het nu? Onze machtiging is zonder overleg omgezet naar pepti ...
Ik zou ipv pepti dan neocate aanvragen. Dit is helemaal dier vrij. Alleen op basis van aminozuren.
3 jaar geleden
Hey, hoe gaat het nu? Onze machtiging is zonder overleg omgezet naar pepti ...
Wat vervelend! Bij ons hielp pepti ook niet voldoende, dus daar wil je dan sowieso niet naar terug.
Onze kinderarts zei dat ze ipv nutramigen lgg nu dan nestle althera voorschrijft, dat is vergelijkbaar.
Ik heb gelukkig nog even voorraad en hoop heel erg dat het dan weer leverbaar is 🤞🏻
3 jaar geleden
Reactie op madamejulie
Wat vervelend! Bij ons hielp pepti ook niet voldoende, dus daar wil je dan ...
Ok fijn dat er een alternatief is naast neocate. Onze kinderarts is niet zo’n allergie expert, ben al lang blij dat we wel gewoon de nutramigen kregen via hem, dus ga dit maar voorstellen. Dankjewel voor jullie reacties!
3 jaar geleden
Ok fijn dat er een alternatief is naast neocate. Onze kinderarts is niet zo ...
Dat is lastig!
Als je kindje het goed doet op nutramigen wil je ook liever niet neocate geven als het niet nodig is. Succes!
3 jaar geleden
Reactie op Denice90
Je kan via een Duitse apotheek nutramigen wel kopen.. dit is wel op eigen k ...
Ah gelukkig, wij krijgen nu ook Alfaré, dat is dus wel vergelijkbaar met nutramigen, en niet nog zoals Pepti? Kan daar bijna niets over vinden.
3 jaar geleden
Ah gelukkig, wij krijgen nu ook Alfaré, dat is dus wel vergelijkbaar met nu ...
Pepti werkte hier ook niet, dus wilde absoluut niet daarop overstappen.
Ik heb sorgente zelf gesproken en ze gaf aan dat het dezelfde formule is dus ik wilde het wel proberen, en gelukkig gaat hij er goed op dus hoe wie wat weet ik ook niet precies maar zal dicht bij elkaar in de buurt zitten. Pepti zit wel koemelk in verwerkt en zijn de eiwitten verknipt, bij nutramigen en denk dus ook alfaré zit geen koemelk en de eiwitten zijn nog kleiner gemaakt dan bij pepti. Dat was de uitleg van sorgente. Hoop dat jullie kindje het ook goed doet op alfaré het is anders zo’n gedoe!