33 Reacties

één jaar geleden

Reactie op MinnieMouse

Hi ik denk dat het schaapje Evora is! https://www.knuffelsite.nl/a-2501318 ...
Ooooohhh ik denk idd dat dit em is 🥳 .. super bedankt 🤩 ga em zo meteen bestellen.. dank je dank je dank je 🙏

één jaar geleden

Wat fijn! Gelukkig. Nu hopen dat die hem accepteert. 😇

één jaar geleden

Reactie op Tutje

Wat fijn! Gelukkig. Nu hopen dat die hem accepteert. 😇
Ik hoop het ook en zorgen dat hij ze nooit tegelijk ziet anders wilt ie ze straks allebei continu😂

één jaar geleden

Als hij de nieuwe knuffel niet accepteert helpt het misschien ook nog om de knuffel samen in de wasmachine te stoppen. Dat helpt hier in ieder gebak wel om niet al te erg verdrietig te zijn omdat de knuffel er even niet is.

één jaar geleden

Reactie op Sol en Co

Ooooohhh ik denk idd dat dit em is 🥳 .. super bedankt 🤩 ga em zo meteen b ...
Gelijk 2 inslaan en rouleren in de was 🤣

één jaar geleden

Reactie op MinnieMouse

Gelijk 2 inslaan en rouleren in de was 🤣
Hebben er 3 besteld 😂

één jaar geleden

Reactie op HWest

Als hij de nieuwe knuffel niet accepteert helpt het misschien ook nog om de ...
Dank je wel voor de tip

één jaar geleden

Reactie op Sol en Co

Ik hoop het ook en zorgen dat hij ze nooit tegelijk ziet anders wilt ie ze ...
Dat doet die hier ook maar dat is wel fijn aan de ene kant want beide krijgen de geur. 🤭 hier liggen beide konijnen in ze bed. Kroelt met beide. 😅

één jaar geleden

Reactie op Tutje

Dat doet die hier ook maar dat is wel fijn aan de ene kant want beide krijg ...
Hahaha ja hij heeft er zometeen 4 dus dan maakt het niet zoveel uit als hij er 2 tegelijk heeft 😂 Zijn wel echt zo blij dat we reserves hebben nu.. werd er elke x zo zenuwachtig van als dat schaapje mee moest ergens heen 😅

één jaar geleden

Reactie op Sol en Co

Hahaha ja hij heeft er zometeen 4 dus dan maakt het niet zoveel uit als hij ...
Kan me voorstellen! Ik let ook altijd wel op hoor. 🥲 als die ergens mee gaat. Gewoon lekker met 2 schaapjes 😋 laten slapen als die dat wilt

één jaar geleden

Wat hier hielp met de eerste keer wisselen van de knuffel dat ik u eerst zelf in bed heb gehad. Dan 'ruikt' hij bekend

10 maanden geleden

Reactie op MinnieMouse

Hi ik denk dat het schaapje Evora is! https://www.knuffelsite.nl/a-2501318 ...
Ze zijn gister binnen gekomen en het is idd precies dezelfde 😊 we hebben er net 1 met die van hem omgeruild en hij heeft er even naar gekeken dat er iets niet klopte maar heeft em al snel helemaal geaccepteerd 🥰 3 blije mensen hier hihi nogmaals bedankt 😊

10 maanden geleden

Reactie op Sol en Co

Ze zijn gister binnen gekomen en het is idd precies dezelfde 😊 we hebben e ...
Super fijn zeg! Graag gedaan en gelukkig was het het juiste knuffeltje. Dat je mannetje er maar heeeel lang mee mag knuffelen 🥰