339 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op Nitij
Ja, ongelofelijk he. Alsof ze veel te veel drinkt, maar ik heb juist het id ...
Apart hè, hier drinkt ze wel vaker maar dan steeds halve flesjes.. dus ik denk uiteindelijk ongeveer hetzelfde als normaal.. hopelijk is het snel over haha kunnen we aftellen voor het volgende sprongetje 😂😂
2 jaar geleden
Reactie op I1506
Apart hè, hier drinkt ze wel vaker maar dan steeds halve flesjes.. dus ik d ...
Oh dat scheelt. Hier blijft ze overdag 3/3.5uur tussen de voedingen houden, maar doorslapen van 21.30-4.30uur lukt niet meer... ze komt nu snachts ook om de 3.5uur. Hopelijk komt het doorslapen wel weer terug 🙏
En wat je zegt... is het weer gezellig, kun je aftellen naar de volgende lastige periode 🤣
2 jaar geleden
Nou eet mij maar op hoor. Ik dacht het 3e sprongetje goed doorgekomen te zijn (of was het het tweede?) maar nu alweer een paar dagen een huilerig kind. Hij drinkt nog meer dan normaal (vaker en ook langer) en m’n borsten zijn helemaal leeeeeeg lijkt het.
Daarentegen slaapt hij wel opeens door (wel met droomvoeding), laatst 3 nachten van 19 tot 5, van 18 tot 6 en van 20 tot 7!!!
2 jaar geleden
Reactie op taartjes1234
Nou eet mij maar op hoor. Ik dacht het 3e sprongetje goed doorgekomen te z ...
Of zouden dit de refeldagen rond 3 maanden zijn! Opeens valt het. Zoontje is bijna 12 weken en met dat doorslapen moet hij natuurlijk overdag meer binnenkrijgen!
2 jaar geleden
Reactie op taartjes1234
Of zouden dit de refeldagen rond 3 maanden zijn! Opeens valt het. Zoontje i ...
Of toch een combi. Hij slaapt overdag erg onrustig en hij is aan het leren duimen, en dat frustreert hem soms erg als het niet lukt of omdat hij wakker schrikt omdat de duim uitvalt als hij ontspant. ‘S nachts lukt het wel lijkt hij, maar misschien lijkt hij alleen maar door te slapen maar slaapt hij wel onrustig, waardoor hij overdag weer minder te genieten ks.
Ik ben maar hardop aan het denken. Het kind ligt nu lekker bij mij te slapen, hopelijk kan hij wat doorpakken
2 jaar geleden
Zoontje bijna 15 weken ineens sinds paar dagen smiddags kort slaapje en daarna ontroostbaar krijsen. Hij is verder heel makkelijk dus het valt op. Ben net weer begonnen met werken dus deze dagen vallen me heel zwaar. Heb zwaar werk dus kom niet echt tot rust deze dagen. Hopelijk snel voorbij 🤞🏼
2 jaar geleden
Reactie op I1506
Ja heeft ons kindje ook veel last van gehad! Zelfs 2 uur na de voeding en n ...
Nou idd hier ook, valt gelijk op want normaal spuugt ie helemaal niet veel. Hij heeft het zwaar in sprongetje 3, veel huilen nergens anders slapen dan bij mama, gelukkig snachts wel in zn bed en heel veel drinken 😅
2 jaar geleden
Reactie op Postje
Nou idd hier ook, valt gelijk op want normaal spuugt ie helemaal niet veel. ...
Enigszins fijn te horen dat meer kindjes dit hebben... was even bang dat we toch aan iets van reflux of kma moesten gaan denken... maar hopelijk zijn onze ukjes snel door sprong 3 heen!
2 jaar geleden
Reactie op Nitij
Hebben jullie ook dat jullie kindje tijdens sprongetje 3 veel meer aan het ...
Jaa, het ging een tijdje heel goed en nu komt het opeens weer na elke voeding. Soms zelfs 2-3 uur later nog😅. Daarnaast heb ik al een tijdje een onrustige baby, en vandaag was het zo heftig dat het echt paar keer heel hard huilen was in de middag en hij was niet rustig te krijgen, zelfs niet op schoot. Werd er zelf beetje onzeker van. Vind het soms zo moeilijk om te zien of hij nou echt in een sprongetje zit of omdat hij bepaalde dingen niet leuk vind. Ik heb het idee alsof dit al weken achterelkaar is zonder dat het goed gaat. Ben heel benieuwd wanneer mijn kleine man wat zelfstandiger kan spelen en wat beter slaapt overdag😞.
2 jaar geleden
Reactie op mamaminipanda🐼
Jaa, het ging een tijdje heel goed en nu komt het opeens weer na elke voedi ...
Ik heb precies hetzelfde. Ik het gevoel dat ik in de afgelopen twee, drie weken misschien een paar echt leuke dagen heb gehad. De rest veel onrust of juist super veel slapen.
Wel altijd een paar leuke lachjes van m’n zoontje op een dag gelukkig, maar eigenlijk alleen als hij net gevoed is of wakker wordt uit een goed dutje. Word er heel onzeker van
2 jaar geleden
Reactie op taartjes1234
Ik heb precies hetzelfde. Ik het gevoel dat ik in de afgelopen twee, drie w ...
Jaaa dat gevoel heb ik inderdaad ook. En dan denk ik, wanneer komt die fase dat hij op zijn speelkleed/box kan liggen en eventjes zelf kan spelen. En de slaapjes hier is echt niet leuk, veel korte slaapjes overdag. En sinds 3 nachten ook heel onrustig vanaf 3-4 uur dat ik zelf niet meer kan slapen.
Jaa die lachjes zijn er hier ook en vooral in de ochtend haha, dat maakt toch wel weer veel goed ondanks de slechte nacht😃
2 jaar geleden
Heel fijn om te lezen dat er meer mensen zoveel last hebben van het 3e sprongetje. De eerste twee daar heb ik nauwelijks van gemerkt en nu zit ik al bijna een week (voelt veel langer) met een heel humeurig baby’tje. Hou mega veel van hem en het is voor hem natuurlijk ook heel zwaar, maar ben echt heel blij als dit sprongetje erop zit.
2 jaar geleden
Mijn zoontje, 12+5, doet sinds een tijd korte slaapjes a 30/45min. Net heeft hij 30min, 10min wakker, 45min geslapen maar hij geeft nu, amper 30min later, wéér vermoeidheidssignalen!?? Herkent iemand dit?
2 jaar geleden
Reactie op Evachristina90
Mijn zoontje, 12+5, doet sinds een tijd korte slaapjes a 30/45min. Net heef ...
En hij ligt nu te tukken aan de borst 🤷🏽♀️