339 Reacties

2 jaar geleden

Dochter was vandaag een opera aan het houden om 3uur snachts haha. Na half uurtje nog niet opgehouden te zijn heb ik maar speentje gegeven maar ze bleef maar wakker dus uiteindelijk toch maar half flesje gegeven die ze erg graag opdronk. Daarna na half uurtje zo toch wel weer in slaap gevallen. Om vervolgens drie kwartier later weer wakker te worden voor de volgende fles... Ze heeft een sprongetje zeg ik dan maar tegen mijn man en mezelf om het goed te praten haha. Maar soms twijfel ik dan toch of ik niet wat verkeerd heb gedaan waardoor ze niet doorsliep.

2 jaar geleden

Deze nacht werd ons zoontje elke 45minuten wenend wakker. Morgen is hij 22 weken. Denk dat we nu echt in sprong 5 beland zijn

2 jaar geleden

Reactie op AM 95

Deze nacht werd ons zoontje elke 45minuten wenend wakker. Morgen is hij 22 ...
Bij ons ging alles perfect tot 03:00...inderdaad iedere 45 min jammeren en als hij z'n speentje kreeg viel hij direct weer in slaap! Vermoeiende dagen dit馃槄馃槾

2 jaar geleden

Wij merken eigenlijk nooit echt iets van de sprongetjes maar nu sinds 2 dagen is ze tijdens het inslapen erg onrustig savonds. Ze gaat tussen 7 en half 8 naar bed. Normaal slaapt ze gelijk en soms nog even wakker voor een speentje. Nu slaapt ze opzich ook wel snel, maar elke 10 minuten huilen, heeft ze speentje nog in. Uiteindelijk gister om 21u maar naast me in de cosleeper gelegd, toen heeft ze heerlijk geslapen. Alleen was ze om 6u wakker, en normaal slaapt ze tot 8 / 9u ! Sprongetje ? 馃槍

2 jaar geleden

Mijn kleine zit nu in dat rode gedeelte van oei ik groei en jeetje, dit is zo veel heftiger dan elk ander sprongetje.... ervaren jullie dit ook zo??

2 jaar geleden

Reactie op Daphne90

Mijn kleine zit nu in dat rode gedeelte van oei ik groei en jeetje, dit is ...
Ja wij hier ook! Wat een ellende haha. Die van ons wilt niet meer slapen overdag en raakt daardoor oververmoeid. Wordt sochtens ook veel te vroeg wakker (half 5) en snachts ook vaker en langer wakker. Bij jullie?

2 jaar geleden

Reactie op 2xmama

Ja wij hier ook! Wat een ellende haha. Die van ons wilt niet meer slapen ov ...
Hier ook al 1,5 week zo, maar pas zondag in het rode gedeelte. Denk dat ik gek wordt als t nog langer duurt 馃槀

2 jaar geleden

Reactie op 2xmama

Slaapjes gaan daarintegen juist heel goed en snachts slapen al helemaal.. alleen als ze wakker is, is het een hell...

2 jaar geleden

Reactie op SE1997

Hier ook al 1,5 week zo, maar pas zondag in het rode gedeelte. Denk dat ik ...
Bij hoeveel weken zit je in het rode gedeelte ? Dochter slaapt ineens overdag heel moeilijk in terwijl dit eerst heel makkelijk ging. Ook 's nachts is ze vaker wakker.

2 jaar geleden

Reactie op 2xmama

De dagen zijn goed te doen hier, wel wat meer aandacht nodig maar gelukkig slapen en spelen gaat goed. Maar die nachten zij wel weer even zoeken. Ook iedere nacht is anders: ene keer van 7 tot half 7, dan op 1 en 5 wakker en dan weer om 11 en 4

2 jaar geleden

Reactie op taartjes1234

De dagen zijn goed te doen hier, wel wat meer aandacht nodig maar gelukkig ...
Hier net hetzelfde!

2 jaar geleden

Pfff wat een hel. Hij sliep 's avonds altijd goed , van ongeveer 1930 tot 630. Overdag de laatste wat wisselend. De dutjes worden langer of hij wil ze juist niet doen. Maar de nacht in, ging tijd goed. 20 min beetje kletsen, draaien ed en viel dan zelfstandig in slaap. Nu weigert hij te slapen en als hij slaapt wordt hij tig keer wakker in de nacht, huilen, keten, niet willen slapen. Nu is hij om 1515 wakker geworden, het laatste middag dutje hebben we overgeslagen, normale tijd naar. Hij is nu al ruim een uur aan keten, babbelen, draaien, bedenk het maar en hij doet het, maar slapen ho maar.. je wil hem eigenlijk nu wiegen of wat dan ook, maar foute slaap associatie aanleren wil je ook weer niet. Zo moeilijk dit !

2 jaar geleden

Reactie op Mijnnaamis

Pfff wat een hel. Hij sliep 's avonds altijd goed , van ongeveer 1930 tot 6 ...
Herkenbaar hoor, had eerst paar dagen dat mijn dochter heel veel moeite had met in slaap vallen. Nu de afgelopen dagen slaapt ze wel weer redelijk snel (ongeveer na kwartiertje). Maar in de nacht wordt ze zo ongeveer elk uur wakker. Hopelijk maar een fase.

2 jaar geleden

Reactie op Mijnnaamis

Aan hoeveel keer drinke geraak jij? Baby komt zelden achter drank of een hapje dus ja na 4u probeer ik melk te geven of groentepap of fruitpap (eten gaat hier niet zo goed, doet zijn mond niet open dusja even bezig) nadien melkje dus slaapt ni van 19u30 en moet ik hem meestal om 22u wakker maken voor zijn 5 de voeding nu nog maar 550 cc gedronken 3 hapjes groentepap en kdenk 40 gram fruitpap.

2 jaar geleden

Reactie op Mijnnaamis

Ohhh zo herkenbaar op t moment... echt ellende dat slapen! Ik ga er helemaal vanuit dat t een fase is, maar oh wat is deze naar!!!

2 jaar geleden

Reactie op Miemsje

Herkenbaar hoor, had eerst paar dagen dat mijn dochter heel veel moeite had ...
Ohjee, ja hoop het ook !

2 jaar geleden

Reactie op Elizaaah

Aan hoeveel keer drinke geraak jij? Baby komt zelden achter drank of een ha ...
Hij eet en drinkt goed. We zijn nu een beetje aan het veranderen omdat hij meer eet. Hij dronk 4 x 210/7 en zijn oefenhapjes. Toen zijn we maar 1 x 180/6 2 x 150/5 1 x 210/7 en nu vandaag 1 x 180/6, 1 stuk fruit, 1 x babykoekje, 1 boterham met halve avocado, 1 x 180/6, 3 maisvingers, 4 x ijsblokjes groenten/aard/vlees, en 1 x 210/7

2 jaar geleden

Mijn kindje is nu 29 weken oud en sinds een paar weken echt weer veel wakker 's nachts.. vaak om de 2/3 uur wakker.. vaak door omrollen of speen eruit.. of zou het toch honger zijn?(krijgt ze al meer dan 3 maanden niet meer 's nachts ).. herkennen jullie dit en hebben jullie tips?

2 jaar geleden

Reactie op Nitij

Ohhh zo herkenbaar op t moment... echt ellende dat slapen! Ik ga er helemaa ...
Ja echt, hij is ook uit de co sleeper gegroeid, maar accepteerd zijn ledikant niet. Overdag wel, maar de nacht in komt hij maat niet in slaap. Nu slaapt hij in het grote bed bij mijn man. Ik leg in een andere kamer. Zijn ledikant staat helemaal tegen het bed aan, dus hij kan er niet uitrollen en we hebben een camera.

2 jaar geleden

Reactie op Mijnnaamis

Ja echt, hij is ook uit de co sleeper gegroeid, maar accepteerd zijn ledika ...
Getob he! Wij hebben vanavond provocorisch dr kamer verduistert met vuilniszakken en ineens slaapt ze weer super goed! In ieder geval, de afgelopen 2 uur 馃ぃ afgelopen nacht heeft ze inderdaad bij mij in bed slapende en mijn man op het logeerbed, hopelijk is dat vannacht niet nodig 馃檹 sterkte bij jullie!