339 Reacties
2 jaar geleden
Hier denk ik ook in een sprong. Wel vrolijk kind als je hem vast hebt. Maar amper willen eten. Als je hem in zijn box legt dan is het even goed. Daarna wil hij gepakt worden. Zijn relaxstoeltje gaat alleen als die naast jou sta. Herkenbaar voor de 12w sprong?
VRIEND
2 jaar geleden
Hoe meer ik hier lees over de, voor ons, toekomstige 3e sprong, hoe meer ik begin te vermoeden dat al die symptomen van een sprong gelijk blijven. Klopt dat?
Niet (lang) op zichzelf kunnen liggen, vaak en kort drinken, veel huilen, weinig slapen (merendeels overdag, maar soms ook s'nachts)?
2 jaar geleden
Reactie op Hepziba
Ja, dat viel mij op het einde van de sprong in ieder geval op. In de avonde ...
Aahh okee. Maar waren de andere dagen dan dat hij echt heel de dag hangerig en huilerig was? Want heb tot nu toe niet echt een heel dag gehad dat hij totaal niet vrolijk was. Wel dagen dat het echt veel minder was. Maar als ik soms lees hoe het gaat bij andere baby’s denk ik ooww, mijn baby is helemaal nog niet zo geweest. Volgens de app zou het ook nog 5 dagen duren. Vind het soms gewoon zo lastig, want wil dus oefenen met zijn nieuwe vaardigheden maar voor zelfde geld heeft die nog helemaal geen sprong gehad, maar dat lijkt me nu wel sterk. Hij is alweer 11 weken bijna en de app houdt volgens mij rekening met die twee weken marge.
2 jaar geleden
Reactie op Hepziba
Hoe meer ik hier lees over de, voor ons, toekomstige 3e sprong, hoe meer ik ...
Ja dat klopt grotendeels! Bij sprong 3 komen er wat symptomen bij. Ik zal zo de printscreens van de oei ik groei app plaatsen.
VRIEND
2 jaar geleden
Reactie op mamaminipanda🐼
Aahh okee. Maar waren de andere dagen dan dat hij echt heel de dag hangerig ...
Op het einde werd ik me bewust Evan dat hij s'avonds vrolijk was, maar daarvoor was hij vaak in de ochtend ook nog wel ontspannen. Maar in de middag en namiddag, soms in de avond, was hij huilerig als hij niet op iemand lag.
2 jaar geleden
Reactie op Hepziba
Op het einde werd ik me bewust Evan dat hij s'avonds vrolijk was, maar daar ...
Aahh okee, duidelijk. Mijn zoontje was iemand die makkelijk zelfstandig kon slapen en meestal legden we hem rond 19-19:30 op bed en kon die slapen, maar nu lukt dat ook al 3 dagen heel moeilijk. Hij is veel aan het huilen en wilt dan op schoot.
2 jaar geleden
Reactie op Hepziba
Bingo! Je hebt beet!
Hahahah😂 yess, nu nog even doorbijten en lekker veel en extra knuffelen met hem
2 jaar geleden
Hier gaat het drinken echt veel moeilijker. De eerste 20-30cc gaan er vlot in maar de rest.. alles is plots zoveel interessanter dan drinken. Hij blijft maar rondkijken en zn hoofdje alle kanten draaien en zit ondertussen maar wat te sabbelen op de fles 😅. Slapen snachts lukt wel nog maar overdag is meneer klaarwakker! Valt hij dan uiteindelijk in slaap op mij, leg ik hem heel voorzichtig weg.. na 10min al wenend wakker worden.. Andere dagen slaapt hij dan juist super veel overdag. Nog 7 dagen te gaan hier 😅🤞🏻😂
2 jaar geleden
Reactie op Mommy1212
Hoelang heeft dit allemaal bij jullie geduurd?
Bij ons viel het wel mee, ik denk een dag of 4 dat ze echt hangerig en huilerig was.. Daarna vooral heel veel slapen! En vervolgens ging onze kleine dame ineens de nachten doorslapen dus dat waren die 4 dagen afzien meer dan waard!
2 jaar geleden
Reactie op zeratje
Mijn baby zit nu in de 2de sprong, een paar dagen voor deze begon sliep hij ...
Hier ben ik ook benieuwd naar. Dit hadden wij ook. Precies voordat hij in de lastige fase kwam had die al 4-5 nachten goed doorgeslapen in de nacht en nu is die al 2-3 nachten opeens om 3 uur klaar wakker en precies de nachten dat mijn man nachtdienst heeft🤦🏽♀️. Het is niet dat die huilt maar wel onrustig en wakker. Ook z’n slaap is onrustiger merk ik.
2 jaar geleden
Mijn dame zit midden in sprong 3 en ze sliep eerst heerlijk door tot half 8 (moesten haar zelfs wakker maken) en nu word ze al 2 dagen steeds om 6 uur wakker en zet het dan meteen op het krijsen.. vandaag maar 100cc voeding gegeven om te kijken of ze nog even wilde slapen tot half 8 maar dit werkt totaal niet . Ze is klaar wakker. Tips iemand??