339 Reacties

2 jaar geleden

Wehhhh, ons zoontje, 11wk, komt ineens weer meer dan 1x p.n. voor voeding 😢😖 Na weken van maar 1x of niet..

2 jaar geleden

Reactie op Denise2207

Nou nee hoor... Daar ben ik al🙋😂 ik vrees dat het een lange nacht word. I ...
Aahhh balennn😣😣 hopelijk slaap je nu nog! Ik heb ook zowat elk uur voorbij zien komen en was niet eens in slaap te vallen door de geluiden. Maar meneertje sliep gewoon heerlijk door😂 en normaal wordt hij rond half 9-9 uur wakker dus dacht mooi kunnen we na zn voeding naar mn ouders rijden, kan hij in de auto zijn ochtendslaapje doen, is hij precies vandaag om half 8 al wakker dus nu maar kijken hoe ik dat ga doen 😂😂

2 jaar geleden

Reactie op mamaminipanda🐼

Aahhh balennn😣😣 hopelijk slaap je nu nog! Ik heb ook zowat elk uur voorbi ...
Nou het was echt een night of hell haha ik heb sinds half 3 denk ik 2 uur geslapen waarvan net een uurtje met hem samen op de bank (helemaal omringd door kussens). Meneer ligt nu in tegenstelling tot vanochtend vrolijk in z'n box te spelen. Haha zal je altijd zien...denk je een soort van ritme te hebben en besluiten ze ineens eerder of later wakker te worden😂 hoe heb je het opgelost?gewoon gaan rijden?

2 jaar geleden

Reactie op Denise2207

Nou het was echt een night of hell haha ik heb sinds half 3 denk ik 2 uur g ...
Aahhh, hopelijk vannacht wat beter 🙏🏼. Hahah jaaa slim met kussens om je heen, kan je toch nog wat slaap pakken. Dat is zoo grappig, alsof ze hebben uitgerust, zijn ze zoo vrolijk. Dat was onze kleine man vanochtend ook toen hij wakker werd. Jaaa dacht ik heerlijk tot 9 uur slapen, maar helaas. Heb hem meteen toen we uit bed kwamen omgekleed, gevoed en toen is die even op de bank ik slaap gevallen en ging ik maar snel omkleden toen mn man beneden zat bij hem en toen weggereden, hij werd er niet echt wakker van en ligt nu in de auto te slapen

2 jaar geleden

Aahhh, hopelijk vannacht wat beter 🙏🏼. Hahah jaaa slim met kussens om je ...
Heerlijk! Wat een mazzel wij gaan zo ook even naar oma🤣 misschien dat hij even in de auto slaapt!😅😅

2 jaar geleden

Momenteel zit onze dochter in de 3e sprong en ik vind hem erg heftig.. amper slapen overdag en wakker is huilen.. wat is het meest moeilijkste vind is het drinken.. ze heeft honger maar tijdens de fles steeds met haar hoofd draaien, huilen (krijsen), vooral in het begin. Na een tijdje is het goed en drinkt ze hem uiteindelijk wel leeg. Ze is zo erg bezig met haar omgeving. Normaal tijdens boodschappen in de maxi cosi lag ze lekker te slapen.. nu continu ogen wagenwijd open en ze wilt alles zien ! Herkenbaar ?? Iemand tips voor het drinken ??

2 jaar geleden

Mijn lieve schat is nu 3.5 maand. Heeft een hele grote sprong en die duurt eeuwen. Niet alleen lang, maar ook een huilende baby die overdag weinig slaapt, niet meer van 24h tot de volgende ochtend 6h slaapt, maar vaak wakker word geen honger en met speentje dan weer 2h verder slaapt. Maar vandaag heeft hij meerdere keren laten zien dat hij van zijn buik naar rug kan draaien en druk bezig is met draaien naar zijn buik vanuit rugligging. Ook ontzettend graag op zijn benen wil staan. Druk mannetje die een hele grote sprong aan het maken is. Wel frusterend dat hij nieuwe huiltjes creëert en hierdoor niet achterkomen wat het dan is (sprongetje dus) want volle buik, geen darmkrampjes, net een schone luier etc. En gebroken nachten, even doorzetten zeggen ze dan.

2 jaar geleden

Reactie op Denise2207

Heerlijk! Wat een mazzel wij gaan zo ook even naar oma🤣 misschien dat hij ...
En heeft de kleine man geslapen in de auto? M’n ouders zeiden dat hij overdag maar steeds 15-30 minuten zijn dutjes deed 🥺

2 jaar geleden

Reactie op Denise2207

Volgens mij moet jezelf nog de marge van 2 weken rekenen... Ik heb het gevo ...
Jaa dit heb ik inderdaad ook! Ze lijken hier ook in elkaar over te lopen

2 jaar geleden

Heb precies hetzelfde. Sprong 2 lijkt net pas te zijn afgelopen maar sinds vandaag is hij de hele dag aan het huilen en zeuren, drinkt slecht en erg onrustig en komt net ineens na 1,5 uur alweer voor een voeding, dat is me nog nooit gebeurd 🧐. Hopelijk is dit snel voorbij. Volgens de oei ik groei app begint sprong 3 vandaag dus dat lijkt te kloppen, en deze duurt niet heel lang volgens mij

2 jaar geleden

En heeft de kleine man geslapen in de auto? M’n ouders zeiden dat hij overd ...
Zeker niet 🤣 maar hij was even uit z'n normale omgeving...een soort reset..thuis ben ik m'n nest ingedoken even bij geslapen en toen de avond zoals gewoonlijk gedaan. Hij komt nu (gelukkig) weer om de 3 uur maar is nog behoorlijk onrustig...wel blij voor hem( en ons ook natuurlijk) dat hij wel wat geslapen heeft 😅 Jou ouders hebben 48 uur plezier van jou mannetje toch?🤣

2 jaar geleden

Omg onze meid sliep zo lekker door.. en vannacht was het raak om half 4, een heel vrolijk meisje die wilde spelen 🤪 nou sorry ik vind haar heel lief maar dat ging dus echt niet gebeuren. Klein flesje erin en heb het gelukkig kunnen rekken tot 7 uur

VRIEND

2 jaar geleden

Reactie op Daphne90

Omg onze meid sliep zo lekker door.. en vannacht was het raak om half 4, ee ...
Die van ons breekt s'nachts na de voeding ook steeds vaker zijn wieg af! 😜

2 jaar geleden

Ik weet dat de kans groot is, dat het met het sprongetje te maken heeft. Maar ik maak me elke keer zo'n zorgen als mijn zoontje na 3/4 minuten aan de borst het op een krijsen zet en niet meer wil drinken. Vandaag hield het krijsen ruim een uur aan en eenmaal rustig hoefde ik hem maar bij mijn borst in de buurt te houden of het huilen begon alweer. Wat kan ik hier toch onzeker van worden zeg.

2 jaar geleden

Reactie op Judith_A

Ik weet dat de kans groot is, dat het met het sprongetje te maken heeft. Ma ...
Naast een sprong de andere mogelijke oorzaken wel even checken, natuurlijk: spruw, reflux, https://www.lalecheleague.nl/borstvoeding-abc/artikel/41-borstweigeren-oorzaken-en-oplossingen

2 jaar geleden

Reactie op SE1997

Heb precies hetzelfde. Sprong 2 lijkt net pas te zijn afgelopen maar sinds ...
Deze komen echt snel op elkaar hè!

2 jaar geleden

Reactie op Denise2207

Zeker niet 🤣 maar hij was even uit z'n normale omgeving...een soort reset. ...
Aahh dat is wel fijn. Heerlijk he even bijslapen haha. Hoop dat je dat vaker kan doen af en toe. Jaa wij hebben hem vandaag weer opgehaald. Hij is helemaal uit zijn ritme. Hij dronk bij mn ouders zijn flessen helemaal niet leeg waardoor hij vaker kwam voor kleine porties. Nu js zijn ritme ook helemaal anders, ben benieuwd hoe ik dat nu kan rechttrekken zodat hij wel gewoon rond 7-8 uur weer naar bed gaat, ook vooral omdat mijn man deze week nachtdiensten heeft en ik er echt tegen op kijk om alleen met de kleine te zijn😞😞

2 jaar geleden

Aahh dat is wel fijn. Heerlijk he even bijslapen haha. Hoop dat je dat vake ...
het is nu 20:00 geweest is het gelukt met die kleine? Tsja er hoeft maar 1 ding te gebeuren en heel dat ritme is naar de @##€-_-#. Ik heb eigenlijk gewoon hetzelfde gedaan als altijd en hij herpakte zichzelf wel weer na een dag. Dat is dan wel weer het voordeel van die kleintjes je kan alles met ze doen als je het maar een dag lang op die manier doet🤣 Oh het lijkt mij heel zwaar om dan die nachten helemaal alleen te moeten pakken .. ik heb de keus nog of ik m'n man wakker maak ja of nee.

2 jaar geleden

Reactie op Denise2207

het is nu 20:00 geweest is het gelukt met die kleine? Tsja er hoeft maar 1 ...
Ben tot zeker kwart voor 9 bezig geweest met hem. Hij wilde gewoon echt niet slapen. Mijn moeder zei dat ze hem rond 7 uur in bed legde hij even jammerde en daarna ging slapen. En normaal doet die dat bij ons ook, maar nu wilde hij echt gewoon niet slapen. Ik ben al heel gespannen als mijn man nachtdiensten heeft dus dit maakte de avond nog heftiger voor mij. Ik lig nu naast hem, ga tot half 12 slapen en daarna nog zn laatste fles. Hoop dat ik door de geluiden heen kan slapen want hij snurkt heel hard en heeft last van zn neus 😣😣. Wel fijn dat hij zichzelf weer meteen herpakte. Hoop dat het hier ook gebeurd, maar heb mn twijfels nu met zn (ik vermoed) sprongetje😞

2 jaar geleden

Ben tot zeker kwart voor 9 bezig geweest met hem. Hij wilde gewoon echt nie ...
Oh vervelend! Ik hoop dat hij z'n rust vind na z'n laatste fles. Hoezo ben je zo gespannen als je man nachtdienst heeft? Omdat je dan alleen bent of omdat het "de nacht" is? Want als het het laatste is dan is het misschien fijn om te weten wat het verschil is met overdag alleen zijn. Wellicht dat die kleine daar ook rustiger van word.