339 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op Denise2207

Haha jou zin "sinds maandag is hij gewoon echt niet goed" heel herkenbaar. ...
Ja! Wij dachten ook dat hij pijn had van iets, eerder kenden we die alleen can toen ik per ongeluk in z’n vingertje knipte en hij per ongeluk aan een mouwtje trok met de pink nog. Waar vind je die lijsten met vaardigheden? In de app staan er maar een stuk of 8?

2 jaar geleden

Reactie op taartjes1234

Ja! Wij dachten ook dat hij pijn had van iets, eerder kenden we die alleen ...
Je kan in de app een gratis pakket aan zetten waardoor je meer vaardigheden te zien krijgt.

2 jaar geleden

Reactie op Daphne90

Je kan in de app een gratis pakket aan zetten waardoor je meer vaardigheden ...
Dat wist ik ook niet ! Hoe doe je dat ?

2 jaar geleden

Reactie op Ieris

Dat wist ik ook niet ! Hoe doe je dat ?
Via extra’s rechts onderin de app

2 jaar geleden

Sinds vandaag echt een hangerige baby die erg onrustig slaapt vanmiddag. Twee keer zijn flesje niet leeg gedronken, echt flink wat laten staan. Meer mensen die er juist last van hebben dat de kleine minder drinkt?

2 jaar geleden

Reactie op WO

Sinds vandaag echt een hangerige baby die erg onrustig slaapt vanmiddag. Tw ...
Ik geef bv dus weet het niet zeker, maar heb wel het idee dat hij iets minder drinkt ja. Wat korter dan normaal en óf hij is afgeleid óf valt in slaap (omdat hij verder dus niet zo goed slaapt)

2 jaar geleden

Reactie op WO

Ja zeker tijdens een sprong!

2 jaar geleden

Reactie op WO

Jaa, die van mij krijgt 200ml (180+6) en drinkt soms maar 130-140 max terwijl hij voorheen makkelijk 200 kon drinken. En het slapen en hangerig zijn herken ik ook heel goed!

2 jaar geleden

Reactie op WO

Pff al 2 dagen hier met moeite wat erin.. Gisteren 12x! eten gegeven en in totaal 600ml op (waarvan in de nacht 1 hele fles van 165ml en de rest dus flesjes van 30ml-50ml). Gisteren dacht ik dat het kwam omdat hij de dag ervoor alleen maar gespuugd had dus zat ik er wat meer bovenop. Vandaag ook alleen maar flesjes van 30ml, maximaal 65ml en afgelopen nacht wel weer een grote fles 😒 Vandaag zit ik er minder bovenop omdat ik eerder denk aan een sprongetje dan dat hij ziek is.

2 jaar geleden

Mijn dochter was welgeteld 4 dagen uit haar eerste sprong en heeft nu alweer alle ‘symptomen’ van opnieuw een sprong. Volgens oei ik groei is sprong 2 maar over 2 weken. Nog iemand die dit zo snel op elkaar merkte?

2 jaar geleden

Mijn kleine mannetje bleek toch ziek te zijn. Heeft een virus infectie te pakken. Had 39 graden koorts dus werden we doorverwezen naar het ziekenhuis. Nu met een zetpil en neus druppels gaat het een stuk beter gelukkig, maar wat een ellende. Ze moesten twee keer bloedprikken en hij vond het allemaal niet leuk 🥲

2 jaar geleden

Nou wel gek is dat hij nu opeens super slaapt. Normaal slaapt hij nooit of met moeite tussen 19 en 23, maar ik ga m zo maar wakker maken voor de laatste voeding denk ik 🤪 Vraag me af of dat komt doordat hij moe is of omdat hij de hele dag dutjes bij mij heeft gedaan (En dus per saldo beter heeft geslapen en in een netter ritme/schema dan normaal wanneer ik wat rommel met hem in bed proberen te laten slapen 😐🤔)

2 jaar geleden

Reactie op taartjes1234

Nou wel gek is dat hij nu opeens super slaapt. Normaal slaapt hij nooit of ...
Hier slaapt ze ook beter als ze overdag gewoon goed geslapen heeft. Daarom zeg ik ook altijd tegen familie of kdv slapen is prio nummer 1. De voeding gewoon geven en zorgen dat ze genoeg dutjes maakt (thuis helpen we haar verder op de borst als het haar niet lukt in bed) want als ze overdat oververmoeid raken door te weinig slaap dan kunnem ze 's avonds en snachts niks met de prikkels.

VRIEND

2 jaar geleden

Reactie op WO

Mijn kleine mannetje bleek toch ziek te zijn. Heeft een virus infectie te p ...
Aggossie, arm jochie! Best heftig voor zo'n spruit! Heel veel sterkte en beterschap voor hem.

2 jaar geleden

Reactie op idaaaa

Mijn dochter was welgeteld 4 dagen uit haar eerste sprong en heeft nu alwee ...
Yep! Tussen sprong 2 en 3. Las hier laatst ook dat je die beginmomenten uit de app met een marge van 2wk moet nemen, dus dat zou in dit geval precies kloppen bij jou!

2 jaar geleden

Oh ladies let op! Om het nog ingewikkelder te maken.....Rond de 12weken/3maanden kunnen ze ook nog last hebben van regeldagen🤣 dit valt bij de meeste ouders tegelijk met sprong 3 of te wel we mogen ons borst nat maken haha

2 jaar geleden

Reactie op Hepziba

Aggossie, arm jochie! Best heftig voor zo'n spruit! Heel veel sterkte en b ...
Is het ook! Bedankt voor je lieve reactie 😘

2 jaar geleden

Reactie op Denise2207

Oh ladies let op! Om het nog ingewikkelder te maken.....Rond de 12weken/3ma ...
Ohhh dat verklaart die ene nacht dat ze 2 keer wakker werd voor een voeding terwijl ze noujuist lekker door sliep van half 11 tot 7 🤪

2 jaar geleden

Reactie op Jennifer94

Kleine meid 12 weken oud en volgens mij zit ze in haar 3e sprongetje. Ze sl ...
Mag ik vragen hoeveel jou kindje drinkt per x. Wij zijn namelijk ook kindje met koemelkallergie nou ging het eindelijk goed en nu zit hij in sprongetje 3 en drinkt maar 60a70 per x

2 jaar geleden

Reactie op Anita199384

Mag ik vragen hoeveel jou kindje drinkt per x. Wij zijn namelijk ook kindje ...
Dit is zo herkenbaar! Bijna een week lang flessen niet opdrinken met als dieptepunt flesjes van 30ml/50ml en heek vaak eten geven om er wat in te krijgen. Verder de hele dag alleen maar slapen😅 (Hier hetzelfde, koemelkallergie + medicijnen voor stoelgang. Eindelijk beter en dan weer zorgen maken omdat hij zo weinig eet en alleen maar slaapt🙈)