450 Reacties

3 jaar geleden

Hi, wat leuk! Ik maak en verkoop al langer kinderkleding dus voor onze eigen spruit zal ik zeker achter de machine kruipen ☺️

3 jaar geleden

Woops, er moest nog het woord topic achter de titel. @mods, kan dit aangepast worden 🤭?

3 jaar geleden

Reactie op tbloemen

Hi, wat leuk! Ik maak en verkoop al langer kinderkleding dus voor onze eige ...
Wat leuk! Enig idee wat je als eerste gaat maken?

3 jaar geleden

Super leuk ik wou dat ik kon naaien. En zeker nu je hydrofiel zegt denk ik ja dat had zo leuk geweest. Dua nee ik moet naar de winkel

3 jaar geleden

Reactie op Deeerstekeer

Wat leuk! Enig idee wat je als eerste gaat maken?
Ik gok op een boxpakje oid. Eigenlijk ben ik niet van plan om veel kleding te kopen. Op m’n Instagram @studio.tif staan wat voorbeelden van wat ik maak ☺️

3 jaar geleden

Super leuk! Ik heb vorig jaar een naaimachine gekocht en zou heel graag willen beginnen met baby dingen. Helemaal heerlijk! Durf het alleen niet zo goed. Maar volg je graag in je plannen.

3 jaar geleden

Super leuk!! Ik ben meer van de macrame, dus ga zeker leuke decoratie maken voor op de babykamer😍 Ben al begonnen aan een project voor mijn neefje/nichtje 🥰

VRIEND

3 jaar geleden

Leuk! Heeft iemand toevallig tips voor een uberstarter? Where to begin?!

3 jaar geleden

Reactie op tbloemen

Ik gok op een boxpakje oid. Eigenlijk ben ik niet van plan om veel kleding ...
Oh wow, wat leuk, ik heb je even toegevoegd. Zelf ga ik met die badcape beginnen denk ik 🙂

3 jaar geleden

Reactie op Beaudine1

Leuk! Heeft iemand toevallig tips voor een uberstarter? Where to begin?!
Wiegdekentje oid, commode mandjes zijn ook super easy

3 jaar geleden

Reactie op Beaudine1

Leuk! Heeft iemand toevallig tips voor een uberstarter? Where to begin?!
Heb je al een naaimachine? Ik denk dat washandjes naaien wel echt een van de makkelijkste dingen is. Op youtube is er vast een filmpje van te vinden.

3 jaar geleden

Ik ga zeker ook zelf dingen maken. Maar eerst de termijnecho achter de rug. Dan heb ik nog zat tijd. Maar wil die zekerheid wel hebben.

3 jaar geleden

Reactie op Patricia127

Ik ga zeker ook zelf dingen maken. Maar eerst de termijnecho achter de rug ...
Ja dat herkende ik tot een paar dagen geleden wel. Nu is er iets AAN gegaan 🤭. Leuk dat je daarna ook dingen gaat maken.

VRIEND

3 jaar geleden

Reactie op Sunshine_Shann

Super leuk! Ik heb vorig jaar een naaimachine gekocht en zou heel graag wil ...
Gewoon starten met wat rechte dingen die je alleen hoeft af te werken langs de rand of rechte randen voor aan elkaar hoeft te naaien. YouTube staat vol met naailessen! Start met dekentjes, doekjes en misschien eens een slabbetje om de ronde naden te oefenen. Voor het weet heb je al een halve uitzet en tegen die tijd ken je je machine ook beter!

3 jaar geleden

https://community.24baby.nl/forum/zwanger/creatieve-mamas-YY9nR0?utm_source=24Baby&utm_medium=app Misschien kun je hier ook nog wat leuke dingen vinden!

VRIEND

3 jaar geleden

Reactie op tbloemen

Wiegdekentje oid, commode mandjes zijn ook super easy
Wat zijn commode mandjes?

VRIEND

3 jaar geleden

Ik ga ook naaien na de echo morgen. Dit is hopelijk de eerste zwangerschap die het redt t/m de echo, dus hopelijk ga ik morgen starten met plannen maken en dan weet ik dit topic te vinden 😁

3 jaar geleden

Zelf kan ik het niet, maar mijn schoonmoeder heeft de hele babyuitzet genaaid. Ledikant en kinderwagen deken, babynestje, aankleedkussen kussen hoezen en boxkleed. Echt top!!

3 jaar geleden

Ja ik kan niet wachten om leuke stofjes te kiezen en leuke dingen te naaien. Op pinterest kan je superveel vinden

3 jaar geleden

Ik heb deze een tijdje terug gehaakt. Nog voor ik wist dat ik zwanger was. Ben nu bezig met een ijsbeer 😄