450 Reacties

VRIEND

3 jaar geleden

Reactie op LiCo

Truitje is klaar, nu nog een broekje voor erbij! Het is meer maat 56 geword ...
Kan hij hem langer aan 😋

3 jaar geleden

Wauw zoveel mooie dingen hier! Ga me hier alleen aan een pomponslinger wagen, denk ik. 🙈

3 jaar geleden

Reactie op Cillycilly

Net een beetje anders, maar zijn er mensen die zelf geboortekaartjes gaan m ...
Yup, ik heb ook onze trouwkaart en bedank kaartjes gemaakt, en maak altijd de kerst en verjaardagskaarten, dus geboorte kon niet ontbreken. Helaas wil echtgenoot niet weten wat het wordt, met als gevolg dat ik de achtergrond (samen met hem) kan maken en dat hij dan na de geboorte de naam (met alfabet stempels) en het kind op een schommel zelf erbij moet stempelen. Normaal gesproken haal ik geen stempels die niet met dye inkt gestempeld kunnen worden, maar aangezien het alleen in zwart hoeft moet dat goed gaan.

3 jaar geleden

Een lekkere warme outfit gemaakt voor ons kleine meisje 🥰

3 jaar geleden

Even showen met andermans kunsten. Mijn moeder is aan het haken geweest

3 jaar geleden

Hemeltje door schoonmoeder, Dekentje door oma

3 jaar geleden

Gevilte diertjes van collega❤️

3 jaar geleden

Reactie op Ederisien

Yup, ik heb ook onze trouwkaart en bedank kaartjes gemaakt, en maak altijd ...
Leuk! Ik ben nog een beetje aan het experimenteren of ik handlettering wil of alfabet stempels ook. Wij weten gelukkig de naam al, dus dan zou het een kwestie zijn van de geboortedatum erbij stempelen. Hoe zet jij jullie adres erbij? Stempelen ook??

3 jaar geleden

Reactie op Cillycilly

Leuk! Ik ben nog een beetje aan het experimenteren of ik handlettering wil ...
Handlettering is niet mijn talent 😆 maar vind ik wel mooier. Je moet ook even kijken hoeveel tijd je eraan wilt en kan besteden. Hetzelfde als de trouwkaarten, denk ik. Dus de binnenkant is geprint en alleen de voorkant van de kaart is zelfgemaakt. Ik vond zelf dat de geboortedatum stempelen heel breed was en het kaartje erg druk maakte (lag natuurlijk ook aan het gebruikte alfabet) dus het wordt nu alleen de naam op de voorkant met zo'n poppetje. Uitdagend genoeg voor mijn echtgenoot 😜 Al moet ik eerlijk zeggen dat hij braaf heeft meegeknutseld met de trouwkaarten. Zo'n helper die alleen maar domweg exact doet wat je hem vraagt was handig!

3 jaar geleden

Waarom heb ik nou weer verzonnen dat een paar van der blokken van het boxkleed geborduurd moeten zijn? 😅 (Ontwerp van embroideryonline.com, aangepast op welke kleuren garen ik in huis heb, uit de serie Baby Africa)

3 jaar geleden

Hallo iedereen. Ik heb een naaimachine aangeschaft en een aantal stoffen maar ik vind het erg lastig hoe en waarmee te beginnen. Hebben jullie tips voor een eerste babyprojectje?

VRIEND

3 jaar geleden

Reactie op Hepziba

Gewoon starten met wat rechte dingen die je alleen hoeft af te werken langs ...
Dit is (veel) eerder gepost advies voor starters

3 jaar geleden

Reactie op 24dsxxt

Hallo iedereen. Ik heb een naaimachine aangeschaft en een aantal stoffen ma ...
Ippie kids op YouTube heeft een uitleg voor een baby omslagdoek, een kruikenzak, dat soort dingen. Let er een beetje op dat je een geschikt stofje kiest voor je project: Voor kleren is tricot een goede: probeer een broekje te maken. Voor een omslagdoek of kruikenzak een stof die niet of nauwelijks rekt: badstof, hydrofiel katoen. Veel succes en als je vragen hebt: zowel de naaimachine winkel als hier kan je ze stellen.

3 jaar geleden

Reactie op Ederisien

Ippie kids op YouTube heeft een uitleg voor een baby omslagdoek, een kruike ...
Ah super, bedankt voor de tips. Ik ga beginnen met een omslagdoek.

3 jaar geleden

Heeft iemand hier nog een patroon voor een mooie voetenzak voor in het autostoeltje? :)

3 jaar geleden

Reactie op JannD

Heeft iemand hier nog een patroon voor een mooie voetenzak voor in het auto ...
https://pin.it/RNV7Gwt Deze is goed te maken en past goed in een autostoeltje!

3 jaar geleden

Een hoes gemaakt voor de triptrap stoel new born set! 😍

3 jaar geleden

En omdat het zo'n leuk makkelijk project is en ik deze stof ook nog had, meteen maar nog eentje gemaakt 😍

3 jaar geleden

Reactie op Elmitij

Een hoes gemaakt voor de triptrap stoel new born set! 😍
Gaaf! Mooi gemaakt. Heb je daar een patroon van die je kunt delen? 😊

3 jaar geleden

Reactie op Eva00

Gaaf! Mooi gemaakt. Heb je daar een patroon van die je kunt delen? 😊
Ja natuurlijk!! https://drive.google.com/file/d/10VWwtyBNX93KIlRiIDjYseG7nIdWBBaM/view Ik weet niet hoe hij past op de nieuwe versie, ik neem aan dat hij daar ook op past. Maar ik heb de newborn set van m'n broer en die is van 4 jaar geleden.