450 Reacties

3 jaar geleden

Vilten herfstbladeren met een vulling die een krinkelend geluid maakt als je erin knijpt 🍁🍂

3 jaar geleden

Nu ben ik bezig met een knuffeldoekje te haken https://www.instagram.com/p/CTr4kw6Klzp/?utm_medium=copy_link

3 jaar geleden

Ik heb m'n eerste shirtje gemaakt! Het is nog even wachten op de komst van de kleine zodat we hem kunnen passen 🤭

3 jaar geleden

New born hoesje!! 🙋🏼‍♀️

3 jaar geleden

Reactie op Florie

New born hoesje!! 🙋🏼‍♀️
Ik heb ook patroon liggen om zo'n hoes te kunnen maken, maar eerlijk gezegd snap ik er geen bal van 😅 #zwangerschapsbrein?! Welk patroon heb jij gebruikt?😊

3 jaar geleden

Reactie op korie

Nog een setje gemaakt 🥰 kan niet wachten!!
Jaloers op jouw kleding naai skills haha! Ik ga van de week starten met poging tot leggings naaien, shirtjes lijkt me erg lastig

3 jaar geleden

Reactie op LHS3

Jaloers op jouw kleding naai skills haha! Ik ga van de week starten met pog ...
Mij leek shirtjes naaien ook lastig, maar als je de leggings maken onder de knie hebt, lukken shirtjes je vast ook! Er zijn genoeg duidelijke patronen op internet zonder moeilijke knopen e.d. en je maakt het op dezelfde manier vast als bij een broekje.

3 jaar geleden

Reactie op Hepziba

Ik doe alleen rechte projecten en mutsen. Vindt gevormde kleding patronen n ...
Kleding haak ik ook (nog steeds) niet! Al kriebelt dat inmiddels wel.. maar ik haak nu zo’n 10 jaar 😅

3 jaar geleden

Ben ook bezig met kleertjes naaien en heb al heel veel hydrofiele doeken en washandjes gemaakt 🙈❤️

3 jaar geleden

Reactie op thessa11

Ben ook bezig met kleertjes naaien en heb al heel veel hydrofiele doeken en ...
Hier ook al heel veel hydrofiele doeken en washandjes! Haha Waar heb je dit patroontje vandaan?

3 jaar geleden

Heb voor mijn neefje een badcape gemaakt met zijn naam erop geborduurd. Het is een xxxl (130x130) zodat hij er lekker lang mee kan doen. De stof aan de buitenkant is hydrofiel, de binnenkant is de allerzachtste bamboe badstof. De capuchon is ietwat klein uitgevallen maarja 😅 Ben heel benieuwd wat m'n schoonzusje ervan gaat vinden! De volgende wordt voor onze kleine meid :)

3 jaar geleden

Reactie op Eva00

Ik heb ook patroon liggen om zo'n hoes te kunnen maken, maar eerlijk gezegd ...
Ik heb deze gebruikt. Was het enige patroon wat gratis was 🤣 Duurde bij mij ook even voor ik het snapte, is misschien een beetje onduidelijk beschreven, maar uiteindelijk is het heel makkelijk!! Succes

3 jaar geleden

Reactie op Florie

Ik heb deze gebruikt. Was het enige patroon wat gratis was 🤣 Duurde bij mi ...
Die heb ik ook liggen inderdaad. Gewoon maar doorknippen die zwarte lijnen?😅

3 jaar geleden

Vandaag deze afgemaakt, super schattig speenknuffel! Het speentje voor nu is een voorbeeld, moest even improviseren hoe ik het aan de knuffel kon doen want het heeft geen clipje (die ding waar je had vast kan houden bedoel ik) zoals de ander soorten. Ik ben er heel blij mee 😊

3 jaar geleden

Knuffel/rammelaar zelf gehaakt heb ook een bij behorende speenkoord & maxi cosi speelkoord bij

2 jaar geleden

Ik ben eindelijk begonnen en heb vandaag 3 wasbare luiers gemaakt!

2 jaar geleden

Ons thema (voor de doopsuiker) is een olifantje, deze gehaakt voor erbij te zetten, best trots. Al ben ik aan het twijfelen over het pampertje

2 jaar geleden

Heb zelf een schaap, konijn en activiteiten kubus gemaakt. Zo blij mee 🥰🥰

2 jaar geleden

Reactie op Alissawnj

Heb zelf een schaap, konijn en activiteiten kubus gemaakt. Zo blij mee 🥰🥰 ...
Oh deze zijn zo leuk, mooie kleuren ook. Mag ik vragen waar je de patronen van hebt?

VRIEND

2 jaar geleden

Reactie op ZDaphne

Ons thema (voor de doopsuiker) is een olifantje, deze gehaakt voor erbij te ...
Pampertje is zooo cute!