450 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op ZDaphne

Oh deze zijn zo leuk, mooie kleuren ook. Mag ik vragen waar je de patronen ...
Schaap is van studio Woord&Draad, het konijn van Stip en Haak, en de activiteiten kubus is van Durable / Cutedutch 🥰

2 jaar geleden

Reactie op AmberHK

Heb voor mijn neefje een badcape gemaakt met zijn naam erop geborduurd. Het ...
Hi, ziet er heel leuk uit. Heb je het van een patroon?

2 jaar geleden

Reactie op Angi01

Hi, ziet er heel leuk uit. Heb je het van een patroon?
Thanks! Heb de uitleg van de badcape van de hydrofielset van ellmini hiervoor gebruikt, maar ipv 2 hydrofiele lagen heb ik er 1 van bamboe badstof gedaan. En voor het in elkaar naaien de naam op de hydrofiele stof geborduurd. Oh en ik heb geen passpelband gebruikt, maar dat is meer luiheid. Gewoon een beetje proberen dus, het is echt niet moeilijk! Heb wel eerst een x die badcape gemaakt met 2 hydrofiele lagen in 60x60 om te oefenen, maar weet zeker dat jij dit ook kan!

2 jaar geleden

En weeer een nieuw pakje gemaakt 🦖😍 maatje 62 omdat ik dit zo’n leuk stofje vind en dan hoop dat hij het wat langer aan kan ❤️

2 jaar geleden

Reactie op LHS3

Jaloers op jouw kleding naai skills haha! Ik ga van de week starten met pog ...
Niet nodig hoor, dat kan je zelf ook! Gewoon met een goedkoop stofje (of oud tshirt van jezelf) oefenen. Tot een maandje of 3 terug wist ik ook niet of ik dit kon… maar vaak doen, Dan word je er steeds handiger in. Gisteren dit setje gemaakt 😁 Zijn de leggings gelukt?

2 jaar geleden

Vraagje: is een handgemaakte 2-laagse babydeken op slechts 1 laag te borduren? Dus dat het borduursel niet door beide stoffen gaat? Ik dacht zelf wel als je borduurt voordat de lagen aan elkaar gaan of zeg ik nu iets heel doms?

2 jaar geleden

Reactie op El88

Vraagje: is een handgemaakte 2-laagse babydeken op slechts 1 laag te bordur ...
Lijkt mij dat het inderdaad werkt zoals je het zegt!

VRIEND

2 jaar geleden

Reactie op El88

Vraagje: is een handgemaakte 2-laagse babydeken op slechts 1 laag te bordur ...
Ga ervoor! Zo doe je dat! Misschien het enkele laagje even verstevigen voordat je het borduurt, maar ja, enkele laag!

2 jaar geleden

Reactie op El88

Vraagje: is een handgemaakte 2-laagse babydeken op slechts 1 laag te bordur ...
Yes, dat gaat perfect!

2 jaar geleden

Wiegje is klaar. Vinden jullie hem leuk?

2 jaar geleden

Vanmiddag zelf een speenkoord gemaakt 🥰

VRIEND

2 jaar geleden

Reactie op koeka

Wiegje is klaar. Vinden jullie hem leuk?
Prachtig!

2 jaar geleden

Patroon Stella jumpsuit

2 jaar geleden

Ennn weer een setje gemaakt 😍 ik word van het maken zo gelukkig!

2 jaar geleden

Jeeejj, eindelijk de wiegdeken afgemaakt! Aan de ene kant hydrofiel met bovenin geborduurde bloemetjes, aan de andere kant katoenfleece, super fijn stofje is dat!

2 jaar geleden

Eindelijk de babymobiel voor boven de box ook af! Ik heb echt een hekel aan handwerk, maar wilde perse een safari-dieren-mobiel. Die waren mij op etsy veelste duur dus toch maar zelf aan de maak. Week aan het naaien geweest!

2 jaar geleden

Reactie op Amooma

Eindelijk de babymobiel voor boven de box ook af! Ik heb echt een hekel aan ...
Wat mooi! Hoe heb je dit gedaan?

2 jaar geleden

Zijn er ook dames die zelf een klamboe hebben gemaakt? Ik vind 40 euro best duur en dacht waarom niet zelf proberen, maar heb geen idee waar ik moet beginnen. Dus als er mensen zijn met tips heel graag!

VRIEND

2 jaar geleden

Reactie op Amooma

Eindelijk de babymobiel voor boven de box ook af! Ik heb echt een hekel aan ...
Maar het resultaat mag er zeker zijn! Prachtig!

2 jaar geleden

Reactie op DEE2209

Zijn er ook dames die zelf een klamboe hebben gemaakt? Ik vind 40 euro best ...
Ik denk eigenlijk dat je qua meters stof al bijna 40 euro kwijt bent.