450 Reacties

VRIEND

2 jaar geleden

Reactie op DEE2209

Zijn er ook dames die zelf een klamboe hebben gemaakt? Ik vind 40 euro best ...
Netstof of kaasdoek kopen. Maak een ophanglus in het midden in drapeer het om een hoepel, of maak meerdere ophang lussen of een andere hang constructie.

2 jaar geleden

Eindelijk tijd gehad weer iets te maken, ditmaal een knuffeltje met muziekdoosje

2 jaar geleden

Reactie op DEE2209

Wat mooi! Hoe heb je dit gedaan?
Ik heb vilten dieren-set patroontjes van etsy gekocht, hier zaten ook de wolkjes bij en nog wat bladeren, die heb ik niet gebruikt. Alles volgens de beschrijving gemaakt (alles met de hand genaaid). Vervolgens de maan gemaakt met nog een oud lapje van een verkleedstofje. De sterretjes heb ik los van Aliexpress gehaald en aan elkaar geplakt met gewone hobbylijm. Had eerst geprobeerd deze ook van stof te maken, maar dat was echt niet te doen. Alles vandaag aan elkaar gemaakt aan de houten houder en klaar!

2 jaar geleden

Ben de laatste weekjes echt lekker bezig! Zoveel spulletjes kunnen naaien, zoals deze hoes voor de Baby Bjorn wipstoeltje.

2 jaar geleden

Vandaag eindelijk de zelfgemaakte gipsbuik helemaal afgemaakt. ☺️🎀

2 jaar geleden

Mijn dinosaurus knuffeldoekje is eindelijk af 🥰

2 jaar geleden

Uiteindelijk ook nog een babygym gemaakt! 🥰

2 jaar geleden

Reactie op LiCo

Uiteindelijk ook nog een babygym gemaakt! 🥰
Wat ontzettend leuk zeg! Hoe heb je de spulletjes voor de hangers gevonden?

2 jaar geleden

Reactie op Queen_S

Wat ontzettend leuk zeg! Hoe heb je de spulletjes voor de hangers gevonden? ...
Dit soort ringen en balletjes kan je bij de meeste handwerk winkels/webshops wel krijgen, maar dat telt qua prijs best op. Dus ik heb uiteindelijk de babygym tweedehands op marktplaats gekocht en een deel van de hangers hergebruikt! 😊

2 jaar geleden

Reactie op britt2496

Vandaag eindelijk de zelfgemaakte gipsbuik helemaal afgemaakt. ☺️🎀
😍😍 Hoe heb je hem zo mooi glad gekregen?

2 jaar geleden

Reactie op 92RJ

😍😍 Hoe heb je hem zo mooi glad gekregen?
Wij hebben gipsplaat vuller gebruikt van de alabastine is zn klein emmertje/potje. 2 keer gedaan en erna ligt opgeschuurd.

2 jaar geleden

Voor wie nog een klein haakprojectje zoekt: in 3 uurtjes was het mutsje af! https://breiclub.nl/over-haken/stoer-gehaakt-mutsje/

2 jaar geleden

Deze heb ik ook nog in het turqoise

2 jaar geleden

Kruikenzakken

2 jaar geleden

2 dekentjes (wafelstof en flanel)

2 jaar geleden

Voetenzak (in samenwerking met mijn moeder)

2 jaar geleden

Reactie op Lapjesendraadjes

Voetenzak (in samenwerking met mijn moeder)
Heel leuk! Heb je hiervoor een patroon gebruikt? Voor de afmetingen etc? Zo ja, waar heb je die vandaan? Bedankt alvast!

2 jaar geleden

Reactie op AmandyZ

Heel leuk! Heb je hiervoor een patroon gebruikt? Voor de afmetingen etc? Zo ...
Dit kwam uit een haakboek en hebben we aangepast naar een stoffen variant, maar je kunt op internet heel veel patronen vinden

VRIEND

2 jaar geleden

Baby lounger net afgemaakt, om het kleintje de eerste maand(en?) op te kunnen leggen.

VRIEND

2 jaar geleden

Baby nestje is eindelijk af, maar een beetje wonky van vorm...