450 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op Hepziba

Baby nestje is eindelijk af, maar een beetje wonky van vorm...
Zoals mijn moeder altijd zegt: "Het is handwerk hè!" 😊

2 jaar geleden

Reactie op Buchukimchi

Zoals mijn moeder altijd zegt: "Het is handwerk hè!" 😊
Ja, en met liefde gemaakt! @Hepziba: hartstikke leuk!!

2 jaar geleden

Zo trots op mijn eerste naaimachineklus ooit😅 de andere kant is camel ribstof.

2 jaar geleden

Reactie op Ank_

Zo trots op mijn eerste naaimachineklus ooit😅 de andere kant is camel ribs ...
Mooi!! Wat heb je als vulling gebruikt?

2 jaar geleden

M'n box staat. Bijna alles zelf gemaakt. Kleed, zak en babynestje.

2 jaar geleden

Reactie op Angi01

Mooi!! Wat heb je als vulling gebruikt?
Deze fiberfill en die dan dubbel. Lekker dik en zacht! Kreeg het wel nét onder de naaimachine door voor het middenstuk😅 https://www.babystofjes.nl/a-60756769-7094737/fiberfill-vulling/fiberfill-400-gram-nieuw/#description

2 jaar geleden

Wij gaan in Januari verhuizen naar ons nieuwe huis, daarom mag ik een 2e babykamer inrichten (de 1e is al lang af). Erg fijn voor mijn nesteldrang 🤣. Voor in het nieuwe huis heb ik zelf het behangetje getekend en laten drukken. Mijn moeder en vriendin hebben het vandaag op de wand geplakt. Toch spannend want ik heb het op een Ipad getekend en het eindresultaat is zoveel groter! Ik ben zooo blij met het eindresultaat! ❤️🦓🦒🐘🐒

VRIEND

2 jaar geleden

Reactie op Amooma

Wij gaan in Januari verhuizen naar ons nieuwe huis, daarom mag ik een 2e ba ...
Heel gaaf!

2 jaar geleden

Reactie op Amooma

Wij gaan in Januari verhuizen naar ons nieuwe huis, daarom mag ik een 2e ba ...
Prachtig! Knap dat je dat zelf hebt getekent en ontworpen!

2 jaar geleden

Werken met stof ben ik niet zo goed in, maar heb afgelopen week wel deze maathangers voor in de kledingkast gemaakt. Heerlijk gefreubeld.

2 jaar geleden

Gisteravond eindelijk mijn slofjes afgekregen! En ook mijn mislukte exemplaar helemaal rechts. Ik had bij het deel van de enkel dus niet door dat ik halve vasten aan het haken was ipv vasten..... De volgende dag was ik maar opnieuw begonnen en toen viel het kwartje eindelijk 🤣 Pregnancy brain? 🧠

2 jaar geleden

Yes ook mijn babynestje is af! De bijpassende boxzak is ook zo goed als klaar, alleen de banden nog bevestigen maar dat kan pas wanneer de box staat 😁 Nu wel even klaar met het naaien, is niet zo'n goede combi met het carpaal tunnelsyndroom 🥴

2 jaar geleden

Hier ook op de valreep nog een babynestje gemaakt 🙂

2 jaar geleden

Wij konden maar geen lamp vinden die we mooi vonden, dus wat doe je dan? Juist pintrest uitspelen en zelf een lamp maken 😍 wij zijn blij! Morgen 38 weken dus werd ook wel echt tijd

VRIEND

2 jaar geleden

Reactie op Elmitij

Wij konden maar geen lamp vinden die we mooi vonden, dus wat doe je dan? Ju ...
Die is zoooo leuk!!! Zo komen wij ook aan onze lamp. Pinterest! Niet door ons zelf gemaakt, maar deze is ook echt gaaf!

VRIEND

2 jaar geleden

Hydrofiele luiers afgelockt met afgeronde hoeken 😁

VRIEND

2 jaar geleden

En 2 flanellen luiers die meteen dienst gaan doen als baby dekentje in het ziekenhuis

2 jaar geleden

Reactie op Hepziba

Hydrofiele luiers afgelockt met afgeronde hoeken 😁
Ha! Daar heb ik ook een stapel van gemaakt! Omzomen was niet te doen 😂 locken was zo gepiept en ziet er veel leuker uit.

2 jaar geleden

Ons geboorte bord begint vorm te krijgen 🥰

2 jaar geleden

Reactie op IreenK

Ons geboorte bord begint vorm te krijgen 🥰
We hebben ook ons eigen gemaakt! Het is helemaal af nu, hetzelfde konijntje hebben we ook op de geboortekaartje dus we wilde het ook op de bord, het is ons gelukt 😊 naam staat er al op boven het konijntje maar ik laat dat voor nu even niet zien