450 Reacties

VRIEND

2 jaar geleden

Heb mijn draagdoek voorzien van een midden marker waarmee ik het hele ding meteen kan bundelen 😁

2 jaar geleden

Reactie op Hepziba

Wat een prachtig stofje is dat! Past zo mooi op dat rode dekentje! 😍
Dankje! Ben ook helemaal verliefd op het setje zo 😊 het is stuk katoen met hydrofiel stof er op genaaid. Stoffen komen bij. Javro vandaan (ze hebben wel insta 😍)

VRIEND

2 jaar geleden

19 zoogkompressen zijn af. Weer niet helemaal tevreden, maar ze lijken goed genoeg. Heb de naaldplaat af moeten plakken met bakpapier zodat het PUL niet bleef plakken tijdens het locken.

2 jaar geleden

Reactie op Hepziba

19 zoogkompressen zijn af. Weer niet helemaal tevreden, maar ze lijken goed ...
Lekker bezig! Welke stofjes heb je hiervoor gebruikt en hoe dik zijn ze geworden? Ben ze zelf ook aan het maken, met katoenfleece aan de buitenkant en merinowol aan de binnenkant. Neemt goed vocht op, maar vond het lastig een keuze te maken voor de stoffen. Oh en hoe groot heb je ze gemaakt?

VRIEND

2 jaar geleden

Reactie op AmberHK

Lekker bezig! Welke stofjes heb je hiervoor gebruikt en hoe dik zijn ze gew ...
Binnenin badstof van katoen en buiten katoen flanel. Lekker zacht! Ik had ergens gelezen over 6 cm diameter, maar vond dat wat aan de kleine kant. Heb toen gewoon een glas gepakt en overgetrokken. Ze zijn nu 9,5 cm en 0,3 mm dik.

2 jaar geleden

Deze slofjes zelf gehaakt, staat zo leuk op het plankje in de babykamer 😍

2 jaar geleden

Dekentje en de 2 knuffels ook zelf gehaakt 🧶🥰

2 jaar geleden

Reactie op Hepziba

19 zoogkompressen zijn af. Weer niet helemaal tevreden, maar ze lijken goed ...
Er is een speciaal voetje voor stoffen die niet goed glijden zoals pul. Maar weet niet zeker of die standaard bij elke machine zit. Bij mijn husqvarna wel en scheelt idd hoop geplak en getrek

VRIEND

2 jaar geleden

Reactie op BBeetje

Er is een speciaal voetje voor stoffen die niet goed glijden zoals pul. Maa ...
Voor mijn naaimachine heb ik inderdaad zo'n teflon voetje, maar wilde het liever doen op de lockmachine voor een netter resultaat. Boy, was I wrong... Die ronding is zo krom dat je steeds de voet op moet tillen om die dingen te draaien, waardoor de laagjes toch steeds wat verschoven raken én je het mes mist! Je moet ze dus van tevoren en tussendoor nog wat netjes bijknippen om te voorkomen dat de verschuiving te slordig is... Had gedacht dat het zoveel makkelijker was... Maar toch bedankt voor de tip!

VRIEND

2 jaar geleden

36 wasbare billendoekjes van badstof en hydrofiel

VRIEND

2 jaar geleden

En 9 spuugdoekjes van badstof met hydrofiel of flanel.

2 jaar geleden

Reactie op Hepziba

En 9 spuugdoekjes van badstof met hydrofiel of flanel.
Ik wou dat ik de helft van jouw crea kunsten had 😅

VRIEND

2 jaar geleden

Reactie op IreenK

Ik wou dat ik de helft van jouw crea kunsten had 😅
Je bedoelt een lockmachine? 😋 Gewoon wat leuke passende stofjes rond omranden, met name reststof voor de billendoekjes 😁 En pinterest! Oké, mijn 4 jarige opleiding in mode maatkleding zal waarschijnlijk ook wat helpen, maar met name in snelheid... In de wereld van babyspul ben ik gloedjenieuw en hartstikke onzeker. Daarom heb ik me nog niet gewaagd aan baby kleding... Maar bedankt voor het grote compliment! 💞

2 jaar geleden

Combinatie van naaien, haken en breien 🙂

2 jaar geleden

Reactie op Inndraaa

Combinatie van naaien, haken en breien 🙂
Super leuk allemaal!! Ik heb zelf ook dat soort letters gehaakt, heb daar inmiddels een slinger van gemaakt met de naam van onze kleine meid :-)

2 jaar geleden

Hoeslakentje gemaakt voor het aankleed mandje

2 jaar geleden

Reactie op LHS3

Hoeslakentje gemaakt voor het aankleed mandje
Super leuk! Hoe heb je dit gedaan? Ik wil er graag nog een maken voor de kinderwagen

2 jaar geleden

Reactie op MWK

Super leuk! Hoe heb je dit gedaan? Ik wil er graag nog een maken voor de ki ...
Ik heb op pinterest even gekeken bij hoeslaken naaien en naar eigen inzicht op maat geknipt voor dit project. Vervolgens boven en onder elastiek ingenaaid. Volgende keer zou ik helemaal rond een tunnel maken voor het elastiek voor het mooie (maar ach wie kijkt er aan de onderkant😜)

2 jaar geleden

Ik heb een spencer vestje gehaakt 😊

2 jaar geleden

En ik heb eindelijk ook mijn rendier met rammelaar erin afgemaakt ❄