450 Reacties

2 jaar geleden

Ik heb deze hele leuke spencer gehaakt! In het patroon stonden geen knoopjes op de schouder, maar dat heb ik toch maar wel gedaan. Ik heb deze al eens eerder gehaakt en ik vond de hals toch wat klein. En het rekt ook niet zoals een gebreide trui.

VRIEND

2 jaar geleden

Reactie op Buchukimchi

Ik heb deze hele leuke spencer gehaakt! In het patroon stonden geen knoopje ...
Leuk! En toch nog een beetje op de groei. Wat een werk moet dat zijn geweest!

één jaar geleden

Kleertjes maken blijft zo leuk. ❤️

één jaar geleden

Dit heb ik eindelijk af kunnen maken gisteren, gehaakte jurkje en het past perfect 🥰

één jaar geleden

Reactie op J_R_E

Dit heb ik eindelijk af kunnen maken gisteren, gehaakte jurkje en het past ...
Wat snoezig 😍😍😍

één jaar geleden

Papa’s oude broeken gebruikt om een nieuwe tuinbroek te maken voor zijn zoon ❤️. Ik was alleen vergeten dat de knipkidsmaten nogal groot uit vallen. Had al een maatje groter gemaakt zodat het kind het wat langer aan kan.. maar deze valt zo groot dat ik bang ben dat we nog een half jaar moeten wachten tot hij het uberhaupt past 😅 Van het weekend maar eens aanproberen.

één jaar geleden

Reactie op Amooma

Papa’s oude broeken gebruikt om een nieuwe tuinbroek te maken voor zijn zoo ...
Wel knap gedaan zeg!🤩

één jaar geleden

Geboorte dekentje af 💙 Eerste keer haken

VRIEND

één jaar geleden

Reactie op Amooma

Papa’s oude broeken gebruikt om een nieuwe tuinbroek te maken voor zijn zoo ...
Beter te groot dan te klein! En wat een leuke sterknoopjes!

VRIEND

één jaar geleden

Reactie op Lovemadeyou

Geboorte dekentje af 💙 Eerste keer haken
Mooi! Ik moet ook nog steeds zijn geboortenaam Geboorte dekentje af breien (gaat gelukkig een stuk sneller dan haken, maakt kom er gewoon niet aan toe). Hopelijk lukt het voordat hij en jaar is, anders is het geen baby dekentje meer, maar een dreumes dekentje 😋 Mooi gedaan, hoor!

één jaar geleden

Reactie op Hepziba

Mooi! Ik moet ook nog steeds zijn geboortenaam Geboorte dekentje af breien ...
Dankjewel! Knap hoor breien dat lukt mij gewoon echt niet😅 ben benieuwd naar jouw dekentje hihi Waar haal jij de patronen weg? Ik kijk veel youtube .. kan nog geen patronen lezen haha

één jaar geleden

En weer een leuke trui gemaakt! Helemaal fan van dit patroon van aboutblue 😍

één jaar geleden

Reactie op Amooma

En weer een leuke trui gemaakt! Helemaal fan van dit patroon van aboutblue ...
Je gebruikt altijd van die leuke vrolijke printjes! En het past zo goed bij Job! 😆

VRIEND

één jaar geleden

Reactie op Lovemadeyou

Dankjewel! Knap hoor breien dat lukt mij gewoon echt niet😅 ben benieuwd na ...
Ik heb mijn patroon uit dit boek. Staat allemaal per rij uitgelegd (in het Engels), met tekeningen achterin en waar ik niet uit kom, vind ik op YouTube.

één jaar geleden

Reactie op Buchukimchi

Je gebruikt altijd van die leuke vrolijke printjes! En het past zo goed bij ...
Ja dat vind ik dus ook 🥰!! Bij de opvang weten ze ook heel goed welke spulletjes van Job zijn. - altijd met printjes, vaak diertjes-. Ik snap de bruin/beige/aardetinten trend niet voor baby’s 😅 - ieder zn ding natuurlijk!!

één jaar geleden

Reactie op Amooma

Ja dat vind ik dus ook 🥰!! Bij de opvang weten ze ook heel goed welke spul ...
Gray heeft altijd beertjes 😆 Niet eens expres, het past gewoon zo goed bij hem. Ik noem het bear casual haha 🐻

één jaar geleden

Reactie op Amooma

En weer een leuke trui gemaakt! Helemaal fan van dit patroon van aboutblue ...
Mooi! Ik zie dat je wen patroon lijkt te hebben zonder knoopsgaten o.i.d. bij het nekje? Mijn zoon is ook één jaar, 13 maanden, maar heeft een relatief groot hoofd denk ik, die past dat soort shirts niet!😳🤭 maat 80 zonder knoopsgaten gaat niet over z'n hoofd😳

één jaar geleden

Reactie op Eva00

Mooi! Ik zie dat je wen patroon lijkt te hebben zonder knoopsgaten o.i.d. b ...
Ik gebruik boordstof voor de nek/mouwen en heupgedeelte. Dat rekt megaveel uit en wil prima. Job heeft hier overigens al maatje 92 aan 😅.

één jaar geleden

Reactie op Amooma

Ik gebruik boordstof voor de nek/mouwen en heupgedeelte. Dat rekt megaveel ...
Nice! M'n zoontje groeit niet zo hard, behalve z'n hoofd dan😆 die heeft altijd al op het bovenste lijntje van de groeicurve gebungeld haha. Zelfs met boorstof gaat het niet (fatsoenlijk) over zijn hoofd!🤷🏼‍♀️ wellicht zit er verschil per patroon/merk, maar zo ervaren ben ik nog niet dus ik kies nu maar voor patronen met knoopsgaten, zodat ik het niet voor niets maak😝

één jaar geleden

Even dit topic weer op moeten zoeken! Hier de nieuwste zelfgemaakte trui voor het kind. Nog even snel in elkaar gezet voor we naar een festival op Ameland gingen dit weekend. Echt een kleine surferdude zo! Het staat hem zo goed 😍 ik ben zo jaloers dat ik erover denk ook 1 voor mezelf te maken 🤪