450 Reacties

3 jaar geleden

Ooh meiden, doordat ik met nog steeds niet zoveel energie elke dag een stukje dag over heb allemaal leuke zit dingen bedacht! Deze ben ik aan begonnen! Waar zijn jullie mee bezig?

3 jaar geleden

Leuke ideeën allemaal!! Het haakpatroon voor de booties heb ik ook al even gedownload, zo schattig 😍 Ik ben momenteel een wagenspanner aan het haken voor aan de Maxi-Cosi of wandelwagen straks. En ben nog van plan om een muziekmobiel te haken, heb namelijk een oude mobiel gekregen, de poppetjes die daar aan hangen zijn een beetje verlept maar het mechaniek zelf doet het nog prima! Ik had laatst ook een leuk en simpel patroon gevonden voor het naaien van een broekje en een mutsje... Er is zoveel leuks om te maken voor de kleine!!! Ik gebruik onderstaand boekje voor de patronen van de wagenspanner en mobiel trouwens, super leuk 🤗

3 jaar geleden

Heeft er iemand nog een mooi patroon voor een te haken omslagdoek? Ik vond deze afbeelding en ben helemaal verliefd. Maar helaas kan ik hier geen patroon bij vinden...

3 jaar geleden

Reactie op JannD

Heeft er iemand nog een mooi patroon voor een te haken omslagdoek? Ik vond ...
Wat een mooi dekentje inderdaad! Mijn moeder maakt er een van Pinterest en heeft via die site ook het patroon.

3 jaar geleden

Reactie op Jul-88

Leuke ideeën allemaal!! Het haakpatroon voor de booties heb ik ook al even ...
Super schattig!

3 jaar geleden

Ik kwam nog een leuke link tegen voor het naaien van een heel simpel broekje: https://www.ellmini.com/babybroekje Denk dat ik binnenkort maar weer eens op zoek ga naar wat leuke stofjes, weet alleen nog niet of ik een jongen of een meisje krijg 🤗

VRIEND

3 jaar geleden

Reactie op Jul-88

Ik kwam nog een leuke link tegen voor het naaien van een heel simpel broekj ...
Gewoon een neutraal stofje nemen zoals geel, rood of donkerblauw

3 jaar geleden

Reactie op Jul-88

Ik kwam nog een leuke link tegen voor het naaien van een heel simpel broekj ...
Wat een leuke!

3 jaar geleden

Ik heb mezelf leren haken een tijdje terug. Ik ben begonnen met lapjes oefenen en uiteindelijk via YouTube filmpjes gevolgd voor het haken van slofjes. Ik moet nog even oefenen met de maten, maar het wordt al heel wat! Nu staat er een dekentje op de planning, maar dat duurt wel even voordat het af is!

3 jaar geleden

Hier een van de kinderwagendekentjes die ik gemaakt heb. Ben heel blij met deze combinatie aan stoffen ❤️ verder inmiddels 2 dekentjes, 1 XXL hydrofieldoek, 1 aankleedkussenhoes, 1 broekje, 1 rompertje, 1 tshirtje en een mutsje gemaakt. Ik had verwacht dat de drang tot maken al veel eerder zou zijn gestart, maar eigenlijk is het deze week pas echt begonnen!

3 jaar geleden

Hoe gaat het met het maken? Zelf heb ik de daad bij het woord gevoegd en ben ik een bedrijf begonnen in handgemaakte dekens en babykleding van Biologische/organische materialen. Super leuk om te doen ook. Zijn er meer mama's lekker aan het naaien? Misschien leuk om elkaars instagram toe te voegen. Mij kun je vinden onder https://www.instagram.com/fluffyforest_official/

3 jaar geleden

Ik heb een slaapzakje voor in de maxicosi gemaakt! Heel blij met het resultaat en past perfect 🥰

3 jaar geleden

Reactie op Amooma

Ik heb een slaapzakje voor in de maxicosi gemaakt! Heel blij met het result ...
Super mooi! Heb je een patroon toevallig 🙈

3 jaar geleden

Reactie op CaringLove

Super mooi! Heb je een patroon toevallig 🙈
http://kiekielot.blogspot.com/2015/05/maxicosi-dekentje-gratis-patroon.html?m=1 Ik heb het zelf ietsje anders gedaan. Geen bandje aan de zijkant maar de 2 stukken stof omgekeerd op elkaar naaien en via een klein opengelaten stuk binnenstebuiten halen en het gat vervolgens dicht naaien, dan nog een randje topstitchen. En ik heb overal drulknoopjes gebruikt, vind ik makkelijker!

3 jaar geleden

Reactie op Amooma

http://kiekielot.blogspot.com/2015/05/maxicosi-dekentje-gratis-patroon.html ...
Hartstikke bedankt, ga ik me er over een aantal weken ook eens aan wagen! 🙈😁

VRIEND

3 jaar geleden

Reactie op Deeerstekeer

Hoe gaat het met het maken? Zelf heb ik de daad bij het woord gevoegd en b ...
Meteen maar even een bedrijfje erin begonnen 😁 Nice going! Ik was ook van plan om het assortiment van mijn bedrijfje hiermee uit te breiden. Eerst maar even inkopen doen...

3 jaar geleden

Reactie op Hepziba

Meteen maar even een bedrijfje erin begonnen 😁 Nice going! Ik was ook van ...
Haha ja dankje. Heb je al stoffen op het oog? Kan zelf echt genieten van het uitzoeken van kwalitatief goede materialen 🥰.

VRIEND

3 jaar geleden

Reactie op Deeerstekeer

Haha ja dankje. Heb je al stoffen op het oog? Kan zelf echt genieten van he ...
Ik wil ze liever kunnen zien en voelen voordat ik ze koop, maar kan niet teveel uitgeven. Ik ga dus naar de lapjes markt in Utrecht, bij gebrek aan stoffenspektakel... Kijken wat ze daar hebben. Bij stoffen winkels is het vaak behoorlijk duurder.

3 jaar geleden

Altijd goed opletten met het verkopen van zelfgemaakte baby en kinder-producten. Zijn strengere regels voor. Is natuurlijk afhankelijk van wat je maakt waar je op moet letten ☺️. https://www.nvwa.nl/onderwerpen/baby-en-kinderartikelen/regelgeving

VRIEND

3 jaar geleden

Reactie op Amooma

Altijd goed opletten met het verkopen van zelfgemaakte baby en kinder-produ ...
Interessant, maar er staat niets bij over stoffen producten; doekjes, dekentjes, kleding.