450 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op LHS3

Ik wil ook zo handig worden met naaimachine😅 te leuk om zelf te maken.. Ik ...
Heel veel succes, gewoon lekker beginnen inderdaad. Mijn moeder heeft me de beginselen geleerd toen ik een tiener was, daarna heb ik steeds meer zelf uitgevogeld.

3 jaar geleden

Dit setje heb ik nu gemaakt, en ik denk dat ik deze op ga nemen in de winter collectie 🤗.

3 jaar geleden

Reactie op Sandr_

Ook al wat babykleertjes gemaakt. Gratis patroontjes; ringer tee brindle tw ...
Mooi!! Wat voor stof heb je gebruikt?

3 jaar geleden

Zo leuk om kleertjes te maken. Nooit geweten dat ik dat leuk zou vinden

3 jaar geleden

Hier ook het eerste projectje af voor de kleine. Op naar de volgende😊

3 jaar geleden

Reactie op Lautje91

Hier ook het eerste projectje af voor de kleine. Op naar de volgende😊
Oohh zo schattig😍 heb je een patroon gebruikt voor dat mutsje? Zo ja, zou je die willen/kunnen delen?

3 jaar geleden

Reactie op AmandyZ

Oohh zo schattig😍 heb je een patroon gebruikt voor dat mutsje? Zo ja, zou ...
Ik heb inderdaad een patroon gebruikt! Ik vind deze ook inderdaad echt schattig!🥰 http://delignycreations.blogspot.com/2015/11/haakpatroon-babyboots-en-muts.html?m=1

3 jaar geleden

Reactie op Angi01

Mooi!! Wat voor stof heb je gebruikt?
Tricot voor het broekje en French Terry voor de truitjes(is wat dikker dan tricot en is lekker zacht van binnen).

3 jaar geleden

Kleertjes, dekentjes, aankleedkussenhoezen, muziekdoosje, boxkleed... ik ga helemaal los😅🥰

3 jaar geleden

Boxkleed

3 jaar geleden

Boxpakje (Stella jumpsuit)

3 jaar geleden

Newborn setje (Tiger Strampler)

3 jaar geleden

Newborn setje (Knipkids)

3 jaar geleden

Reactie op D1B2

Boxkleed
Heb je hier een patroon voor gebruikt, of gewoon zelf wat opgemeten? Wij hebben we ook een ronde box (van bopita). En ik wil ook wel een mooi kleed maken.

3 jaar geleden

Reactie op Hilde88

Heb je hier een patroon voor gebruikt, of gewoon zelf wat opgemeten? Wij he ...
Ik heb de DIY tutorial gebruikt van deze site. "DIY: Rond boxkleed zelf maken, zo doe je dat! | Kleurvol Wonen" https://www.kleurvolwonen.nl/blog/diy-rond-boxkleed-zelf-maken-zo-doe-je-dat/ Niet moeilijk, avondje werk!

3 jaar geleden

Reactie op D1B2

Ik heb de DIY tutorial gebruikt van deze site. "DIY: Rond boxkleed zelf mak ...
Dankje!

3 jaar geleden

Hier een dekentje an het haken voor de kleine. Nog wat klein spul gemaakt: knuffeltje, speenkoord en commodemandje

3 jaar geleden

Ik ga een boxkleed maken en een bijpassende boxtas. Ik kon niets vinden wat ik leuk vond, dus nu een stof uitgezocht die ik mooi vind. Heb er echt zin in om aan te beginnen😊

3 jaar geleden

Super leuke dingen zie ik weer voorbij komen hier. Zelf heb ik dit speelkleed afgerond en wat ben ik mega blij met mijn nieuwe naaimachine waarbij ik dit soort grote dingen kan maken 😍.

3 jaar geleden

Reactie op Deeerstekeer

Deze bad cape heb ik nu afgerond. Super leuk om te doen. Nu maar eens beden ...
Heb jij evt het patroon van deze? Vind hen super gaaf.