450 Reacties

3 jaar geleden

Hier heel druk geweest met haken, een knuffel, schoentjes en een muts en nu ben ik nog bezig met een regenboog dekentje voor ons regenboog kindje 😊

3 jaar geleden

Reactie op Beaudine1

Leuk! Heeft iemand toevallig tips voor een uberstarter? Where to begin?!
Baby snoezeldoekjes! Zijn gewoon twee zachte stofjes op elkaar en een gemakkelijke steek. Vanuit daar lukt steeds meer. Op printerest staat ook heel veel gemakkelijke dingen. Bijvoorbeeld een boxzak.

3 jaar geleden

Een boxkleed gemaakt.

3 jaar geleden

Gisterenavond deze hoes in elkaar gezet. Staat zo leuk bij de kinderkamer!🥰 Vandaag nog even een bijpassende doekjes-cover naaien...

3 jaar geleden

Reactie op D1B2

Gisterenavond deze hoes in elkaar gezet. Staat zo leuk bij de kinderkamer!� ...
Prachtig 😍

VRIEND

3 jaar geleden

Mijn stofjes zijn binnen! Nog één keer naar de lapjesmarkt in Utrecht voor de stoffen die ze daar wel hebben, alles even locken en voorwassen, en dan gaan we eindelijk aan de slag!!! Zacht, die flanel!

3 jaar geleden

Reactie op Hepziba

Mijn stofjes zijn binnen! Nog één keer naar de lapjesmarkt in Utrecht voor ...
Waar heb je besteld als ik vragen mag?

VRIEND

3 jaar geleden

Reactie op koeka

Waar heb je besteld als ik vragen mag?
Babystofjes.nl

3 jaar geleden

Na een aantal goed scheve hydrofieldoeken en washandjes (echt hoe doe je dat, recht naaien 😆) is de badcape wel echt goed gelukt. Helemaal verliefd op dit stofje ook! Wil hierna een hele grote badcape (zodat ze hem jaaaaren kan gebruiken) gaan maken en haar naam daarop borduren, maar twijfel nog of ik aan de binnenkant badstof ga doen of weer helemaal van hydrofiel. Iemand nog tips/ideeën daarover? :)

VRIEND

3 jaar geleden

Reactie op AmberHK

Na een aantal goed scheve hydrofieldoeken en washandjes (echt hoe doe je da ...
Prachtig stofje inderdaad! Waar heb je die vandaan? Ik zou voor een ouder kind gewoon gaan voor badstof. Hydrofiel, zo heb ik gelezen, wordt bij babbies gebruikt omdat dit beter in de huidplooien past. Bij een kind zal dat niet meer zo nodig zijn, ga ik vanuit.

3 jaar geleden

Reactie op AmberHK

Na een aantal goed scheve hydrofieldoeken en washandjes (echt hoe doe je da ...
Mooi 😍 ik gebruik nu voor mijn dochter van 14 maanden badponcho's van badstof, deze doe ik om haar heen als ze uit bad of douche komt en dan loopt ze even rond. Deze zijn lekker zacht en lijkt mij dat het lekker zit 😊 daarna gebruik ik nog steeds hydrofiele doeken om af te drogen, want dit droogt super makkelijk, en niet zoveel volume in de was 😅 ik zou dus vooral bedenken hoe je de badcape wil gebruiken, en wat qua stof dan handig is!

3 jaar geleden

Reactie op AmberHK

Na een aantal goed scheve hydrofieldoeken en washandjes (echt hoe doe je da ...
Super mooi! En recht naaien haha ja ik gebruik altijd een voetje met geleiderail 👍🏻. Zelf zou ik voor hydrofiel gaan, zo lekker absorberend 🙂

3 jaar geleden

Dank voor de tips allemaal (en de complimentjes :)). Misschien ga ik er wel een met badstof en een zonder maken. Lijkt me eigenlijk allebei wel handig als ik jullie zo hoor. Het stofje komt van Eco Fashion Fabrics. Ik wilde graag biologisch katoen en dit was de eerste die ik tegen kwam. Ze hebben deze print ook in wit met lichtroze en de paisley print die ze hebben vind ik ook erg leuk!

3 jaar geleden

M'n dekentje toch ruim op tijd afgekregen! 🤗 nu nog even bedenken wat ik nog meer wil maken 😊

3 jaar geleden

Ik maak zelf dekentjes en rommpertjes met namen en teksten dus dit ga ik uiteraard ook doen :) zo leuk en wieg erc schilderen

3 jaar geleden

Reactie op ZeeuwsMeisje1993

Ik maak zelf dekentjes en rommpertjes met namen en teksten dus dit ga ik ui ...
Wat leuk!! Borduur je de namen erop? Zo ja, heb ik een vraagje :) Als je een dekentje maakt van dubbele stof, zou je dan van tevoren op 1 stofje de naam borduren, of pas als het dekentje af is door beide stoffen heen? Ik twijfel zo wat mooier en steviger zou zijn..

3 jaar geleden

Ik ben begonnen met het maken van mijn eigen doopsuiker potjes (is een traditie in België zoals muisjes en beschuit in Nederland). Vandaag mijn eerste afgewerkt, heeft wel een paar dagen geduurd, maar nu ik weet hoe het moet denk ik dat ik op 1-2 dagen wel eentje kan maken. Ons thema voor de kaartjes en de kamer is olifantjes dus. Als tweede (met minder werk) ga ik een fopspeen haken en sleutelhangers van maken om aan een doosje met doopsuiker te hangen. Voor de kindjes gaan het gewoon kleine snoepzakjes worden. Oh en ik hoop ook nog een grote olifant van hetzelfde patroon te haken als ik daar nog voldoende tijd voor heb, gelukkig heb ik veel tijd aangezien ik niet meer werken mag

3 jaar geleden

Een zitstoeltje gemaakt voor de kleine. Hoop dat het lekker zit.

VRIEND

3 jaar geleden

Reactie op Patricia127

Een zitstoeltje gemaakt voor de kleine. Hoop dat het lekker zit.
Foto!

3 jaar geleden

Reactie op Hepziba

Foto!
Het lukt niet. Ik heb hem geüpload. Maar de verstuurknop blijft grijs. 🤔