450 Reacties

3 jaar geleden

Dit is hem.

VRIEND

3 jaar geleden

Ik denk dat deze wel op prijs gesteld wordt hier. Gratis patroon en werkwijze van een kruippakje. https://kiind.nl/jumpsuit-zelf-maken/?utm_source=ActiveCampaign&utm_medium=email&utm_content=Een+jumpsuit+om+zelf+te+maken&utm_campaign=blogmail+wk+31-2&vgo_ee=Z3qorNmzAlt1NMit1e5ZcAA3SuMkJhmkGexv49sZvNU%3D

3 jaar geleden

Mijn oma en moeder hebben samen dit babynestje met deken en bijtringen als verrassing voor ons gemaakt, helemaal verliefd 🥰

3 jaar geleden

Met bijpassende boxzak🥰

VRIEND

3 jaar geleden

Reactie op 92RJ

Mijn oma en moeder hebben samen dit babynestje met deken en bijtringen als ...
Wat mooi en lief! Die boxzak is ook echt handig!

VRIEND

3 jaar geleden

Reactie op Patricia127

Dit is hem.
Dat stoeltje is helemaal zelf gemaakt of alleen de hoes voor erop? Heel mooi in elk geval! Dat doet me er nog aan denken; ik wil nog een hoes maken voor de autostoel, op aanraden van een vriendin

3 jaar geleden

Reactie op Hepziba

Dat stoeltje is helemaal zelf gemaakt of alleen de hoes voor erop? Heel moo ...
Oh hier zat ik ook aan te denken! Maar kan de meerwaarde (behalve dat het mooier is) nog niet bedenken. Wat is de reden dat je vriendin het aanraadt?

VRIEND

3 jaar geleden

Reactie op Amooma

Oh hier zat ik ook aan te denken! Maar kan de meerwaarde (behalve dat het m ...
Als het kind in de auto een ongelukje heeft (lekkende luier of overgeven) hoeft alleen die hoes in de was en hoef je niet te boenen op het stoeltje zelf

3 jaar geleden

Reactie op Hepziba

Als het kind in de auto een ongelukje heeft (lekkende luier of overgeven) h ...
Dat is superlogisch. Ok ik ben om!

3 jaar geleden

Deze afgemaakt vandaag, een regenboog dekentje van 80x80 voor ons regenboog 😊 ik hou van dekentjes haken, gelukkig kan je niet te veel hebben voor een winter baby 😅

3 jaar geleden

Box aangeschaft! Eindelijk een leuke gevonden in de kringloopwinkel. In de gewone winkels vond ik niets. Hij lijkt redelijk standaard binnen formaat. Nu wil ik graag het boxkleed zelf maken, maar het is jaren geleden dat ik patronen heb gekocht en dergelijke. Tips voor een goede site? En voor de stoffen? En wat voor stof? Weer beginnen met zelf dingen maken als het verst dat je gekomen bent en zelfgemaakte jurk (met hulp van mama) is, is wel een beetje intimiderend 🙈

3 jaar geleden

Reactie op Ederisien

Box aangeschaft! Eindelijk een leuke gevonden in de kringloopwinkel. In de ...
https://www.ellmini.com/boxkleed En Babystofjes.nl

3 jaar geleden

Voor degene die zelf kleertjes maken; hoe werken jullie de naadjes aan de binnenkant af? Is gewoon aflocken voldoende of doen jullie dit op een andere manier? Wil natuurlijk niet dat een naadje irriteert bij de kleine..

3 jaar geleden

Reactie op Ederisien

Box aangeschaft! Eindelijk een leuke gevonden in de kringloopwinkel. In de ...
Gebruik zoveel mogelijk organische stoffen, zoals katoen, is fijner voor je baby 🙂

3 jaar geleden

Reactie op AmandyZ

Voor degene die zelf kleertjes maken; hoe werken jullie de naadjes aan de b ...
Ik werk alle binnen naden af met mijn lockmachine. Mocht je die niet hebben kun je ook gewoon een zigzag steek gebruiken op de naaimachine. Als je zachte stoffen gebruikt zal dit niet snel gaan irriteren denk ik.

3 jaar geleden

Reactie op Deeerstekeer

Ik werk alle binnen naden af met mijn lockmachine. Mocht je die niet hebben ...
Ik heb gelukkig sinds kort een lockmachine (ik kan nu al niet meer zonder), dus dan lock ik het gewoon netjes af inderdaad! Dank voor je snelle reactie!

3 jaar geleden

Hier een gezellig babynestje gemaakt!

3 jaar geleden

Reactie op Hepziba

Dat stoeltje is helemaal zelf gemaakt of alleen de hoes voor erop? Heel moo ...
Ik heb hem helemaal zelf gemaakt. Ik heb die van doomoo als voorbeeld gebruikt. Heb er wel 2 dagen mee bezig geweest hoor. Was veel werk.

3 jaar geleden

Reactie op Patricia127

Ik heb hem helemaal zelf gemaakt. Ik heb die van doomoo als voorbeeld gebru ...
Hoe leuk is dat😍.. heb je tips om dit te maken?

3 jaar geleden

Ik heb een verschoon matje gemaakt! (voor een vriendin die bijna uitgerekend is)