15 Reacties

3 jaar geleden

Hier de foto! 🥰

3 jaar geleden

Leuk! Mijn dochter heeft bij de geboorte een gepersonaliseerd hobbel paard gekregen. Ze vind dit nu al helemaal leuk als ik haar er op zet. Vaak wel maar een paar minuutjes. Mijn neefje van 3 vind dit ook nogsteeds leuk. Wel is dit een houten ding dus zonder zo'n stoel zit zoals deze zwaan dus zijn billen passen er ook gewoon op. Weet nie of dat bij deze zwaan het geval zou zijn

3 jaar geleden

Hier vind meneer het helemaal geweldig! Hij heeft er ook 1 bij opa en oma, en die heeft echt meer een stoeltje.. maar hij gaat op allebei helemaal los!

3 jaar geleden

Deze foto is al van een paar maandjes terug maar dan heb je een idee

3 jaar geleden

Reactie op IreenK

Hier vind meneer het helemaal geweldig! Hij heeft er ook 1 bij opa en oma, ...
Bedankt voor je reactie en wat een leuke foto zeg! 🥰 Goed om te weten dat jouw zoontje er z'n plezier aan heeft!

3 jaar geleden

Deze foto is al van een paar maandjes terug maar dan heb je een idee
Oow cute kijk haar nou! 🥰 Dankjewel voor je reactie!

3 jaar geleden

Reactie op Novemberwondertje

Hier de foto! 🥰
Deze hebben vrienden van ons ook besteld. Onze dochter zat er even in en die is zo wild dat ze bijna voorover kukelde met dat ding. Dus wij hebben een ander kado voor haarzelf bedacht 🤣

3 jaar geleden

Reactie op Tems87

Deze hebben vrienden van ons ook besteld. Onze dochter zat er even in en di ...
Haha neee dat meen je! 🙈 zou toch niet moeten kunnen.. Maaar ik ben stiekem wel benieuwd wat jullie cadeautje is.. #inspiratieloos

3 jaar geleden

Wat een leuk idee een hobbeldier! Ik heb meteen Marktplaats afgespeurd en hoop vandaag 1 op te halen voor bijna niks 😍 ben benieuwd of het kind het wat vindt!

3 jaar geleden

Reactie op Amooma

Wat een leuk idee een hobbeldier! Ik heb meteen Marktplaats afgespeurd en h ...
Oeeh wat leeeuk! Laat even weten wat de kleine ervan vindt 🥰

3 jaar geleden

Oeeh wat leeeuk! Laat even weten wat de kleine ervan vindt 🥰
Haha ja ik zit te twijfeen of ik het meteen geef of nog even wacht voor zijn verjaardag 😅 (4 nov). Of even uitproberen en dan weghalen en alsnog geven voor zijn verjaardag 🤣🤣🤣🤷🏼‍♀️

3 jaar geleden

Hier ook een hobbeldier (milan de husky) en de kleine vind het leuk om erop te zitten. De spanningsboog is wel klein natuurlijk, dus na 10 min gaan we door met ander speelgoed, maar hij heeft lol!

3 jaar geleden

Haha neee dat meen je! 🙈 zou toch niet moeten kunnen.. Maaar ik ben stieke ...
Haha ze krijgt van ons een poppenhuis

3 jaar geleden

Reactie op Tems87

Haha ze krijgt van ons een poppenhuis
Ook heeeel leuk!

3 jaar geleden

Reactie op cher151992

Hier ook een hobbeldier (milan de husky) en de kleine vind het leuk om erop ...
Aaah scheetjeeee!